Tijdskip, 30 december
Sophie POV:Ik lig alleen op mijn bed. Het is 6 over half 2 's nachts. Oddly specific.
In de afgelopen week is er ontzettend veel gebeurd.
27 december
"Dit was echt super lekker!"
We hadden een etentje, bij Matthy's ouders. Het was echt enorm gezellig. Zijn 3 broertjes waren er, met vriendin uiteraard, en Matthy's lieve ouders.
"Oke, wij gaan weer op huis aan"
"Oke lieverd! Ik vond het erg gezellig, tot de volgende keer!"Matthy's moeder was ontzettend aardig.
"Oh en jij lieve schat, ik ben vereerd om je mijn schoondochter te noemen"
"Ah wat ontzettend lief! Ik ben ook blij dat ik u mijn schoonmoeder mag noemen"We gingen naar Matthy's huis.
"Dat was echt leuk, jouw gezin is zo aardig"
"Ik ben blij dat je ze aardig vond lief"We stapten het huis binnen.
"Koen"
"Matthyas"Dit was de 2e keer dat ze elkaar zagen na het 'incident'. De vorige keer zeiden ze niets tegen elkaar, ik weet niet of dit beter is. Ik besluit me maar een beetje afstandig te houden. Ik heb het nu goed gemaakt met beide jongens. Nu zij nog.
"Kom je mee naar de slaapkamer?"
"Ja, is goed"Ik giechelde en rende Matthy achterna.
We hebben die avond echt, best wel veel en heel ordinair, geneukt. Het eindigde fantastisch. Minder fantastisch dat Matthy de dag daarna wakker werd met voedselvergiftiging.
28 december
"Rosa!"
"Sophieee!!"Ik ging naar een klein feestje met mijn vrienden. Matthy was thuisgebleven, hij was nog ziek.
"Vinnieeee! Semmm!"
Ik was zo blij om iedereen weer te zien.
"En waar ik dat vriendje van je dan?"
"Thuis, helaas"
"Tsss"Het feestje was geweldig. Ook ontmoette ik eindelijk Rosa's vriend.
"Sophie, dit is Christian. Christian, this is Sophie, my best friend"
"Oh you're english?"
"No, but I'm from Denmark, I'm studying here, at university"
"Ooohh, interesting!"Chris was heel erg aardig. Heel hartelijk. Ik kon het goed met hem vinden, hij leek ook oprecht geïnteresseerd in me.
"So do you have a boyfriend?"
"Yeah, yes I actually do! His name is Matthyas, he's a dutch youtuber"
"Sounds great!"Het feest was geweldig. Ik had het naar mijn zin.
"Oke boys, ik maak er een einde aan, even kijken hoe het is met mijn zieke vriendje"
"Doeeeeg!"Het was net ietsje na middernacht. Ik had gelukkig niet heel veel gedronken, dus ik kon nog naar huis rijden.
Toen ik thuis kwam, atte ik even een glas water leeg. Een wijze levensles die ik van Raoul had geleerd.
Ik haalde mijn make-up eraf en kleedde me om. Ik woon niet bij Matthy, maar eigenlijk wel.
Ik kruip langzaam bij Matthy in bed.
"Hey"
"Hallo slaapkop, ga maar doorslapen, het is okay"
"Okay"Matthy valt gelijk weer in slaap. Hij ziet er echt slecht uit. Heel wit. En hij voelt heel warm.
29 december
Toen ik eindelijk wakker werd, was Matthy al weg. Ik hoorde de douche.
Ik moest iets doen. Iets wat ik niet wil.
Ik kleed me aan en jog even naar het plein met winkels. Ik loop de kruidvat in, en blijf bij een schap staan waar ik nog nooit eerder heb gestaan.
Een zwangerschapstest.
Ik ben al een week overtijd. Dat ben ik nooit. Toen ik thuis kwam zei ik dat ik even een stukje was gaan hardlopen.
Ik ga naar de badkamer.
"Ben ff douchen"
Met Matthy ging het alweer beter. Hij was aan het ontbijten.
Ik ga de badkamer in en plas over die stick heen. Ik leg hem weg en ga douchen.
Toen ik uit de douche kwam, deed ik zonder te kijken de test in mijn tas en ging ontbijten.
"Croissantjes voor mijn lieve vriendinnetje, die mij hier heeft laten sterven terwijl ze zelf naar een feestje ging"
Matthy plaagt me.
"Van jou mocht ik hoor"
Ik grijns. Hij grijnst terug.
"Ik ga ff naar huis, wil nog even wat leuks doen met Guus voordat ik hier weer de hele dag ben"
"Is helemaal goed liefje"Matthy kust me.
En nu zijn we hier. 6 over half 2 's nachts. Alleen. In mijn eigen bed.
Ik heb nog steeds niet gekeken.
Ik pak mijn tas. Ik haal de test eruit.
Ik adem uit en sluit mijn ogen.
"3... 2... 1..."
A/N:
cliffhangers zijn echt mijn favoriet.EN 2,5K READS?!??! JULLIE ZIJN GEWELDIG <333333
JE LEEST
Those beautiful eyes - Matthy fanfiction
Fanfiction{complete} "Het komt echt goed" Ik strijk door haar haren en kus haar. "Ik hou van je" "Ik ook van jou" Finn is dood. Maar Sophie's leven gaat door. Ze haalt haar bachelor geschiedenis en probeert Finn's dood te verwerken. Maar dan komt ze iemand t...