tw:// mishandeling, vorm van PTSS
Sophie POV:
Ik word wakker in mijn eigen bed. Met Matthy naast me.
"Goedemorgen zonnestraal"
"Hallo lief"Hij kust me.
"Christus te paard, wat stink jij uit je bek zeg"
"Ja, ik heb geen tandenborstel"
"Je mag zo die van mij gebruiken hoor"Ik knipoog en spring uit bed.
Ik trek de gordijnen open en kijk naar de daken die bevroren zijn, geen sneeuw helaas.
"Geen witte kerst"
Ik trek een zielig gezicht.
Ik loop naar mijn kast en pak een comfortabele outfit voor deze ochtend.
Ik trek mijn pyjama shirt uit, doe een BH aan en trek een hoodie aan. Ook doe ik mijn pyjama broek uit en trek een joggingsbroek aan.
"Wat doen we vandaag? Vanavond moeten we naar jouw ouders hè?"
"Ja, weet ik. Zullen we hier blijven?"
"Kan, maar vanaf hier naar je ouders huis rijden duurt een eeuwigheid"
"Dat is waar. We kunnen ook naar mijn huis gaan, al denk ik wel dat iedereen daar nu is"
"Hmm, hier blijven dan?"
"Prima""Heb je nog kleren?"
"Nee, shit"Ik rol met mijn ogen en lach hem uit.
"Je hebt geluk, ik heb een hoodie van je gestolen een tijdje geleden, die kan je aan"
"Dat zou top zijn"Hij kijkt me onschuldig maar toch ook zo schuldig aan.
"Ik heb ook nog een boyfriend-jeans in de kast liggen, die staat je niet, maar pas je wel"
Ik loop naar mijn kast en pak de broek.
"Hierzoo"
Ik gooi het naar hem toe.
"Dankjewel lief"
Hij kust me op mijn voorhoofd en begon voor mijn neus te strippen.
"Ik ga alvast mijn moeder inlichten dat je hier nog even blijft"
"Oke, ik kom zo"Ik loop de trap af en wordt nog even wakkerder geschud door Guus.
"Guus?"
Ik loop zijn kamer in.
"Hey Guus?"
Ik zie hem slapen, of nouja, een nachtmerrie hebben.
"Hey Guus, het is oke, ik ben hier"
Ik geef hem een knuffel.
Hij huilt.
Ik haat dit zo erg. Ik haat de man die zich ooit mijn vader noemde. Hij heeft zoveel schade aangericht. Ook ik heb nog regelmatig nachtmerries, Matthy stelt me dan altijd gerust. Altijd. Maar Guus heeft niet zo iemand, ik ben er niet altijd voor hem. Zelfs als ik dat wel zou willen zijn.
"Ging dit weer over hem?"
"Ja.. ja"
"Sssst, het is oke, hij doet ons geen pijn meer, nooit meer"Ik kreeg zelf tranen in mijn ogen.
Ik haat hem. Met alles in mijn lichaam.
"Kom je mee naar beneden? Dan doet Matthy nog wel even een potje fifa met je."
Hij droogt zijn tranen.
"Ja... is goed"
Ik knuffel hem nog een keer.
"Ik zal je altijd beschermen mannetje"
"Ik jou ook"Ik pak Guus' hand en loop de trap af.
"Mama?"
"Hallo lieverds!"Mijn moeder geeft mij en Guus een kusje op onze hoofden.
"Guus had weer een nachtmerrie"
"Oh god"Ik loop naar de keuken en zet het koffiezetapparaat aan.
Mijn moeder praat met Guus, ze is psycholoog. Na mijn vader wilde ze mensen die hetzelfde hadden meegemaakt helpen, and so she became. Zij kan Guus dus goed helpen.
Dan komt Mattthy naar beneden.
"Oja mam, vind je het erg als Matthy en ik hier blijven? Vanochtend in ieder geval"
"Natuurlijk meis, goedemorgen Matthyas!"
"Goedemorgen mevrouw. Anne, sorry"Ik trek Matthy de keuken in en fluister in zijn oor.
"Guus heeft een nachtmerrie gehad over mijn vader, zou je misschien een potje fifa tegen hem willen spelen? Als afleiding? Alsjeblieft lieverd"
"Oh, ja, natuurlijk, geen probleem"Matthy en Guus zitten, nog geen minuut later, teams samen te stellen.
Ik maak een ontbijtje voor Guus, mij en Matthy. M'n moeder heeft al gegeten.
"Hierzo"
"Dankjewel lief"
Matthy kust me waardoor hij even niet oplet en Guus vol scoort.
"WHOOOO"
Ik geniet zo van deze lieve mensen.
Vanavond nog naar Matthy's ouders, en dan oud en nieuw. Beter dan dit kan het niet worden.
Het enige wat ik wilde is dat ik die ene zoen ongedaan kon maken. Maar dat maakte me allemaal niet heel veel meer uit.
Koen had me een appje gestuurd waarin hij sorry zei, en niet boos op me was. Ook had ik Jamie een bericht gestuurd, over hoe erg dit me spijt, ook zij leek er licht over te zijn. Zij vergaf me ook.
Alleen Koen en Matthy moesten het nog goedmaken met elkaar. Maar dat kwam wel goed, ze waren al lang beste vrienden.
A/N:
beetje heftig hoofdstuk :/ volgende wordt blijer :)
JE LEEST
Those beautiful eyes - Matthy fanfiction
Fanfiction{complete} "Het komt echt goed" Ik strijk door haar haren en kus haar. "Ik hou van je" "Ik ook van jou" Finn is dood. Maar Sophie's leven gaat door. Ze haalt haar bachelor geschiedenis en probeert Finn's dood te verwerken. Maar dan komt ze iemand t...