Matthy POV:
"MATTHY?"
"MATTHY HALLOOO WORDT EENS WAKKER"Er staat een nog net niet schreeuwde Milo voor mijn bed.
"Heb jij enig idee waar die bestanden zijn?"
"Die heb ik gister naar Koen gestuurd, niet zo opgefokt man, hoe laat is het?"Opeens ik ben me totaal bewust van het feit dat ik vandaag met Sophie heb afgesproken.
"Kutzooi"
"Het is nu half 1 lul, en die bestanden zijn niet bij Koen"
"Oh kut"Ik spring bijna mijn bed uit, in mijn onderbroek, voor de ogen van Milo. Boeien.
Ik open het bestand op mijn computer en zie dat het helemaal gerenderd is.
"Oh ik heb niet automatisch ingesteld dat 'ie verstuurd werd, wie moet m ontvangen?"
"Ik, of Rob, maakt niet uit ook eigenlijk"
"Ik stuur hem naar jou, ik moet zo weg"
"Prima"Hij loopt de kamer weer uit.
Douchen. Ontbijten, nog nouja lunchen. Tanden poetsen. En naar mijn mooie volkswagen polo.
Sophie POV:
"Mam?"
"Ja lieverd?"
"Matthy komt zometeen hierheen, dat vind je wel oke toch?"
"Meer dan oke lieverd, ik ben zo blij dat je weer iemand hebt, maar vergeet je Roos ook niet? Je hebt nog niet met haar afgesproken sinds ze weer terug is"
"Nee mam, Roos blijft een van mijn beste vriendinnetjes"Op dat moment krijg ik een appje van Matthy.
Matthy: ben nu on my way :)
Matthy: *stuurt live locatie*
Sophie: tot zooo :))))))Ik ben zo blij. Hij komt weer.
Het enige; Ik voel me niet heel lekker. Nog steeds niet. Al sinds de kater ter grote van china. Ik heb hoofdpijn. Maar goed. Dat mag de pret niet drukken.
"Guus!? Kom eens"
"Ik ben er"
"Matthy, je weet wel, komt vandaag hierheen, just so you know"
"JAAA, mag ik fifa tegen hem spelen???"
"Dat moet je zelf aan hem vragen, maar dat wil hij wel hoor"
"Oke, ik ga het alvast opstarten!"
"Nou hij is er nog niet hoor!"
"Ik ga alvast oefenen"Ik lach. Guus is zo lief.
Ik loop naar boven. Even mijn kamer opruimen. Ik heb mijn huisje in Leiden verlaten. Officieel. Het kost me veel te veel geld en ik hoef volgend jaar toch maar 1 à 2 dagen in de week naar school, dat redt ik makkelijk met de trein of auto.
Ik wil een huisje kopen. Zelf. Of huren. Still not sure. Maar dat komt nog wel. 1 jaartje bij mijn lieve moeder kan nog wel.
Dan, belt er iemand aan.
"Daar is ieee!!"
Ik ren naar beneden en trek de deur open.
"Hai!"
"Hallo!"Ik geef hem een knuffel.
"Fijn dat je er bent"
"Fijn dat ik langs mocht komen"Ik sleep hem mee naar binnen.
JE LEEST
Those beautiful eyes - Matthy fanfiction
Fanfiction{complete} "Het komt echt goed" Ik strijk door haar haren en kus haar. "Ik hou van je" "Ik ook van jou" Finn is dood. Maar Sophie's leven gaat door. Ze haalt haar bachelor geschiedenis en probeert Finn's dood te verwerken. Maar dan komt ze iemand t...