XXXI

1.2K 17 10
                                    

31 december
Sophie POV:

Ik loop in mijn allermooiste jurkje de woonkamer binnen. Het was gezellig druk. Iedereen had vrienden meegenomen.

Rosa was er ook, samen met Christian, zij moesten erbij zijn. Ik had hen uitgenodigd.

Matthy wordt vader. En dat ik ga hem nu vertellen.

23:58

"HALLO?! MAG IK EVEN IEDEREEN ZIJN AANDACHT?!"

Ik ben maar op de tafel gaan staan.

"IK HEB NIEUWS, EN DAT WIL IK GRAAG DIT JAAR NOG ZEGGEN"

"LIEVE, LIEVE MATTHYAS MAARTEN HET LAM. IK HOU VAN JE. EN DAAROM WIL IK JE GRAAG VERTELLEN DAT-"

Matthy kijkt mee een beetje bang aan.

"JE WORDT VADER!"

Ik maak met mijn handen een hartje op mijn buik.

Matthy POV:

Daar staat ze. Staan ze. Mijn vriendinnetje en mijn baby in haar buik.

Ik sta als verstijfd.

"Meen je dat?"

Ik vraag het, de tranen komen nog net niet uit mijn oogkassen stromen.

"Ja, ja"

Over haar wangen stromen ook tranen.

"Meen je dat echt?"

"Ja, Matthy, er groeit een kindje in mijn buik"

"OH. MIJN. GOD!!!!"

Rosa sprint naar Sophie toe.

"WAT BEN IK BLIJ VOOR JOU"

Ik kan nog steeds niet bewegen.

"Gefeliciteerd Matt!" Raoul knuffelt me.

Ik loop naar de tafel toe. En spring er ook op.

"3.. 2.. 1.. GELUKKIG NIEUWJAAR"

Ik geef Sophie een zoen. Eentje die hopelijk nooit voorbij zal gaan.

Iedereen feliciteert me.

Als het weer wat rustiger is, ga ik met Sophie naar de slaapkamer.

We praten over van alles. Namen, kleren, een huisje.

"Ik hou van je Sophie"
"Ik ook van jou Matthyas"

Ik ben zo blij.

We gaan weer terug naar de woonkamer en steken nog wat vuurwerk af.

"OP HET GEZINNETJE!"
"OP HET GEZINNETJE!"

A/N:
dit is zo lieffff <3

dit was het einde van dit boek! Maar, er komt nog een proloog en een epiloog!

(een proloog is een hoofdstuk over wat er voor dit verhaal gebeurde, dat gaat ietsje meer zijn over Sophie's jeugd)
(een epiloog is een hoofdstuk over wat er ná dit verhaal gebeurd, een klein blikje vooruit in de toekomt)

Ik hoop dat jullie hiervan hebben genoten :) ik vond het heel erg leuk om te schrijven! Dit begon totaal als grap maar is nu serieus iets serieus geworden 👏

Bedankt voor jullie oneindige support en liefde die ik heb gekregen! Dankjulliewel voor het lezen van dit verhaal! It means the world to me :)

Er komt zeker een nieuw boek aan! weet nog niet precies wanneer, jullie horen het van me! <3

liefs, mij <3

Those beautiful eyes - Matthy fanfiction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu