Selam
Başlamadan önce tekrar bir uyarı yapmak istiyorum.
Kitabın konusu zorbalık.
Zaten kitabın sonunda yazacak cümlelerin birazını ilk başa yazdım. Bu yüzden spoiler gibi bir olay da olmayacak.
Bu kitabı yazma amacım zorbalıkların ve yapılan iğrenç şakaların nelere yol açabileceğini göstermek.
Bu tarz konulara karşı hassas olan varsa okumasın lütfen...
O zaman
Keyifli okumalar
...
Eski okulumu ziyarete gelmek kesinlikle iyi bir fikir değildi.
Müdirenin teklifini baştan kabul etmemeliydim!
Sahi neden kabul etmiştim ki..?
Eski mezunların vereceği bir partiden bahsetmişti.
Gerisini hatırlamak zor..
Öğrencilik yıllarında arkadaşım Ellen ve ben müdiremizin bu huyundan nefret ederdik-özellikle ben.
Kibirli ve inatçı olması bizim için zamanında birçok şeyi zorlaştırmıştı.
Yurt odamızın penceresinden çok kaçardık. Tabi bir sürü ip ve yorgan gerekirdi bunun için. Yerlerinde olmadığını sonradan fark eden görevli kadın küplere binerdi. Ama şimdiki aklım olsa yapmazdım. Kadın işini yapmaya çalışıyordu ve ona engel olmak itemem.
Genele baktığımızda okulumla ilgili bir sorun yoktu -ufak bir detayı atlarsak. Aslında Leydi Tombiğin ufak bir detay olduğunu düşünmüyorum.
Julia..
Yurtta oda arkadaşımdı. Ölümünden sonra bir çok öğrencinin kâbusu oldu.
Trajik...
Julia okulumuzda zorbalığa uğrayan bir kızdı. Siyah saçlara, kahverengi şekilli gözlere sahipti. Onu diğerlerinden farklı yapan üç özellik vardı.
-Soluk, beyaz teni
-Çilleri
-Kilosu
Diğer özelliklerini bilmem ama kilosu Julia için büyük bir sorundu.
Bu sorun zorbalık, iğrenç şakalar ve ölüme yol açtı.
Julia'ya yapılanlardan sonra okuldaki herkes çok değişti. Onunla konuşmayanlar, ona bunları yapanlar bile onun için üzülüyordu. Kendilerinin sebep olduklarını fark etmeleri ne kadar sürmeliydi?
On beş yıl sonra buradayım ve benim zamanımda burada okuyanların, bunu hala anladıklarına emin değilim.
Anladıklarını düşünmüyorum. Pişman değillerdi hiçbiri. Yaptıklarının masum bir kıza fiziksel ve psikolojik olarak nasıl zarar verdiğini tahmin bile edemiyodum.
Acaba bunu ona yaşatanlar şuan ne yapıyor, diye düşünmeden geçemiyorum.
Birinin ölümüne sebep olup, önüne bakabilmek yürek ister. Gerçi onlarda olsaydı, bunu yaşatmazlardı. Onu zehirleyip, intihara sürükleyip, yangında duman dolu bir odaya kilitleyip, ona mide bulandırıcı pis tuvalet şakaları yapıp, ölesie dövüp ardından önüne bakan bir insanda yürek olamaz.
Onu düşünmeye başladıktan bir süre sonra Julia beni ele geçirdi.
Julia'nın göz yaşları, çığlıkları, sözleri, 'beni kurtarın' diye yalvaran morarmış koyu renk gözleri ve solgun teni aklımdan gitmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝒂𝒅𝒚 𝑭𝒂𝒕𝒕𝒚/ 𝗜'𝗺 𝗦𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴 𝟯 [TAMAMLANDI]
Tiểu Thuyết ChungLeydi Tombik eziğin teki, bacakları kalın ve göbekli, çiller bazı insanları çok güzel yaparken onu daha da çirkinleştiriyor. Beyaz teni sayesinde ölü gibi. Hatta ölü, sadece bedeni duruyor o kadar. Yalnız kalıyor, sessiz kendisi, hiçbir şeyden zevk...