19 Aralık 1997
Victoria High, bu okulun kâbusum olmasını sağlayan ilk kişi, her şeyin başlangıcı.
En azından Betty gibi değil. Gerçi ikisi de birbirinden beter. Ayrımcılık yapamam.
Kendisi hakkında bildiklerim, ailesinin oldukça varlıklı olduğu ve Victoria'ya çok baskı yaptıkları.
Bu Victoria'yı üzüyor ve yıpratıyormuş. Victoria tüm derslerinde iyi olmasına ve iyi notlar getirmesine rağmen, ailesi bundan memnun olmuyor. Ailesi çok mükemmeliyetçi, 'En iyisi olmalısın' deyip duruyormuş.
Ailesinin de kendisi gibi bir zorba olduğunu Ellen'dan öğrendim.
Çocuklar büyüme dönemlerinde ailelerini örnek alabilirler ve bu yüzden, aile içi ortam önemlidir.
Victoria ailesinde ne gördüyse, bana bin beterini yaşattı.
Onu suçlamam doğru değil mi?
Ailesinden görmüş olduğu şeyler, yaptıklarını affettirmez, silmez, değiştirmez, unutturmaz. Bahane olamaz.
Annesini ve babasını da çok suçluyorum. Zorba bir ebeveyn olup, diğer insanları, en önemlisi çocuğunu değiştirmesi, affedilemez.
Betty Josh,
Kendisi en kötüsüdür. Gerçekten.
Okulun kraliçesi veya en popüleri değildir. Ama bu konuda yarışlara girebilir.
Babasının mesleğini bilmiyorum, sadece bir işkolik olduğunu biliyorum. Annesi moda tasarımcısıymış. Betty'nin tarzı konusundaki sebepsiz özgüvenini şimdi anlıyorum.
Ailesi onunla neredeyse hiç ilgilenmiyormuş. Neredeyse değil, hiç ilgilenmiyorlarmış.
Küçükken ona genelde yardımcıları Haley bakarmış.
Ellen bana, (Betty'nin) yardımcısı hakkında zamanında birkaç şey daha anlattı.
Aslında yardımcısı bir öğretmenmiş ve durumu oldukça, hatta fazlaca iyiymiş.
Ama çocuklara bakmayı seviyormuş, bu yüzden başta çoçuk bakıcısı olmak üzere işe girmiş, zaman geçtikçe ailesi Haley'e çok alışınca yardımcıları olarak devam etmiş.
Betty'nin ilgi icin her şeyi yapabileceği gerçekten anlaşılıyor. Ama bu da yaptıklarını haklı çıkarmaz.
Jolie Huggins,
Kendisi diğerlerine göre biraz daha...gizemli.
Bana yaptığı tuvalet ve ananas şakalarının altında ne yatıyor çok merak ediyorum.
Ama ilginç bir şekilde, Ellen da Jolie hakkında pek bir şey bilmiyor. Sebepleri vs...
Sadece kendisinin hedefi bir model olmakmış. Dürüst olacağım.
Kendisinden mükemmel bir model olabilir. Çok güzel bir fiziği ve modelleri andıran yüzü var.
Ellen'dan pek bir şey ögrenemeyince, kendim biraz araştırma yaptım. Judy ve Jolie de yakın arkadaştı.
Judy'e sordum.
Bu konuların karışık olduğunu ve mümkün olduğunca bulaşmamamı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝒂𝒅𝒚 𝑭𝒂𝒕𝒕𝒚/ 𝗜'𝗺 𝗦𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴 𝟯 [TAMAMLANDI]
Tiểu Thuyết ChungLeydi Tombik eziğin teki, bacakları kalın ve göbekli, çiller bazı insanları çok güzel yaparken onu daha da çirkinleştiriyor. Beyaz teni sayesinde ölü gibi. Hatta ölü, sadece bedeni duruyor o kadar. Yalnız kalıyor, sessiz kendisi, hiçbir şeyden zevk...