2.KISIM 4.Bölüm 'Judy'e İkinci Mektup'

17 6 0
                                    

Sevgili Judy, bu mektubu sana bilmen gereken gerçekleri anlatmak için yazıyorum.

Her şeyi anlatacağım, detaylıca.

Bu okula geldiğim ilk günlerde Victoria'yı bir kıza vururken gördüm. Dayanamadım, hemen koştum tabi. Victoria'yı bir daha olmaması için uyarıp, tehdit ettim. Benim kâbusum o andan itibaren başladı.

Ertesi gün Victoria, Betty ve Jolie ile birlikte, beni köşeye sıkıştırdı. "Kim kimi tehdit ediyor?!" Gibi şeyler söyledi. Kendisi mağlup olmayı asla gururuna yediremiyor, biliyorsun.

Birkaç kez Bayan Light'a onları şikayet ettim ama okuldaki iki kız ve bir çocuk benim aleyhime konuştu. Sonradan gelip benden çok özür dilediler ve başka çarelerinin kalmadığını söylediler.

Lanet olası Victoria, sahte şahitlere oldukça para dökmüş olmalıydı. Ailesinden bir şeyler öğrenmiş, ama bu durum gittikçe kötüye gidiyor.

Sonrası senin bildiğin gibi...

Sonu gelmeyen zorbalıklar...

Yemekhanedeki şok cihazı, yangın, zehir, tuvalet şakası, ananas tozu, ihanet, orman....

Sırada ne var?

Geçen günlerde seni tuvalette gördüm. Sakinleşmeye çalışıyordun. Bana her şeyin yolunda olduğunu ve derlerin hakkında stresli olduğunu söyledin, ama beni aptal yerine koyma Judy.

Leydi Tombik olabilirim ama bu beyinsiz olduğum anlamına gelmez, koleje gidebilecek iken bile stresli olduğunu söylemen beni öldürüyordu Judy.

Ben de bir insanım, duygularım ve beynim var. Yalan söylüyorsun Judy. Her konuda, sadece bana yalan söylüyorsun.

Bu kız şişman olabilir, çirkin olabilir. Yalnız ve sessiz olabilir. Pasif olabilir. Çok zeki olmasa da aptal değil.

Bana bakıp böyle yapmayı kes lütfen. Benim anladığımı bile bile gözümün içine bakıyorsun ve yalan söylüyorsun.

Neden bunu bana yaşatıyorsunuz?

Neden yardım etmiyorsunuz veya neden beni kendimden nefret ettiriyorsunuz. Aynaya bakmaktan utanıyorum. Ve korkuyorum.

Kendimden nefret etmem değil sebebi. Artık şişman olsa bile pürüssüz cildimin, yaralarla, morluklarla kaplı olması. Aynaya baktığımda kendimden korkuyorum, suratım gece rüyalarıma giriyor.

Ben bile kendime bakamazken, siz nasıl bana bakıyorsunuz?

Tüm bunlar için sadece seni suçladığımı sanma, hatta senden çok diğerlerinin suçu var. Ama bu sadece onların suçu da değil.

Bana inanmayan öğretmenlerimin, ailemin suçu. Kendisini savunmayıp, pasif kalan benim suçum.

Ağlamamak için elimden geleni yapıyorum ama korkarım ki artık çok geç. Göz yaşlarım çoktan kağıdın üzerine düşmeye başladı bile. Tam bir baş belası..

Hey Judy,

Ormanda bana sarılışını hatırlıyor musun? Yaşadığımız en güzel an olabilirdi. Daha güzel anılarımızda olabilirdi.

Ama sen de benim gibi bu zulüme sessiz kalmayı kabul ettin. Hala da devam ediyorsun.

Peki...Ellen'ın da bir zorba olduğunu anlayabilmen için ne yapmam gerekiyor, söyler misin?..

Sanki yeterince kanıt yokmuş gibi, aynı şeyleri senin gözünün önünde mi yaşayayım?

Muhtemelen şuan göremiyorsun ama o buna değmez, o da bu canavarlardan biri sadece.

𝑳𝒂𝒅𝒚 𝑭𝒂𝒕𝒕𝒚/ 𝗜'𝗺 𝗦𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴 𝟯 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin