NOT: Kitaptaki senaryo hatalarını yakın zamanda düzenleyeceğim.
Kıkırdamaya başladılar. Julia tutulan kolunu kurtarmaya çalışıyordu.
Korkuyordu. Gözlerinden akan yaşlar ile birlikte kendisini bırakmaları için yalvarıyordu.
Ama Julia'nın haykırışı onların umrunda değildi.
Julia'yı bir saniye bile beklemeden, suya attılar.
Gecenin sessizliğini, Julia'nın iri bedeninin suya girdiği an çıkan su ve kahkaha sesleri bozdu.
Çırpınmaya başladı. Bunu kendisine neden yapmışlardı?!
Bu soğuk havada hiç birşey umurlarında değildi. Sadece Julia'nın çırpınışına deli gibi kahkaha atıyorlardı.
Bir an duraksadılar ve Julia'nın hareketsiz bedenine korkarak baktılar.
En ufak bir kıpırdama yoktu.
Julia Kate..
Diğer bir deyişle Leydi Tombik,
21 Aralık 1997'de, -10 derecelik soğuk havuzda, -sözde- arkadaşlarının ona yaptığı zorbalıkların ve iğrenç şakaların sonuncusunda hayatını kaybetti.
Mezar taşına Leydi Tombik yazıldı ve onu ziyaret eden bir kişi bile olmadı...
...
Leydi Tombik eziğin teki, bacakları kalın ve göbekli, çiller bazı insanları çok güzel yaparken onu daha da çirkinleştiriyor.
Beyaz teni sayesinde ölü gibi. Hatta ölü, sadece bedeni duruyor o kadar. Yalnız kalıyor, sessiz kendisi, hiçbir şeyden zevk almaz, başkalarını korur ama kendini koruyamaz, aptal ve saftır. Kendisine yapılanlardan sonra bile affedebilir, unutamıyorum dese bile, unutur.
Hayal dünyasında yaşar, ailesi de kendisi gibi zor durumda. Kahramanı yok. Çünkü o hep bu durumda kaldı, kimse yardım etmedi.
Ölüm bile kabul etmiyor onu, bedeni gidemiyor buradan. Hızlı düşünemez, derslerinde de çok iyi değildir. Bursu da tesadüfen kazandı.
JULIA KATE, SEN APTALIN TEKİSİN!
_____
Selam
Bu kitap üzerinde 8 aydır çalışıyorum.
Ama yayımlamak bir türlü nasip olmadı.
Betimlemelerde iyi değilim ama elimden geleni yapacağım.
Konu hakkında;
Bu kitapta geçen olaylar kurgusaldır. Ancak bunları gerçekten yaşayan ve yaşatan insanlar mevcuttur.
Bu duruma karşı sesini çıkarabilenler var.
Ama çıkaramayan, pasif kalan kişiler ise maalesef daha çok.
Sizden istediğim bunu dikkatli okumanız. Empati kurulması. Farkındalık yaratmak.
Başlayalım mı?
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝒂𝒅𝒚 𝑭𝒂𝒕𝒕𝒚/ 𝗜'𝗺 𝗦𝘁𝗮𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴 𝟯 [TAMAMLANDI]
Ficción GeneralLeydi Tombik eziğin teki, bacakları kalın ve göbekli, çiller bazı insanları çok güzel yaparken onu daha da çirkinleştiriyor. Beyaz teni sayesinde ölü gibi. Hatta ölü, sadece bedeni duruyor o kadar. Yalnız kalıyor, sessiz kendisi, hiçbir şeyden zevk...