✩𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑢𝑝 ℎ𝑜𝑝𝑒✩

659 61 16
                                    

❛𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑢𝑝 ℎ𝑜𝑝𝑒❜

|✩|ᴡᴏʀᴅs ᴡɪʟʟ ᴏɴʟʏ ʜᴜʀᴛ ɪғ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ɪᴛ-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|✩|ᴡᴏʀᴅs ᴡɪʟʟ ᴏɴʟʏ ʜᴜʀᴛ ɪғ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ɪᴛ-

ՏTᗩᖇՏ

«✩»

~İtachi~

"Geri dönmek çok iyi hissettiriyor değil mi Itachi?" İki adam, saçlarının arasından esen rüzgarla, gururlu bir şekilde gizli yaprağa açılan kapı girişine bakıyorlardı.

"Evet, evde olduğumuza sevindim." Shisui'nin bir zamanlar samimi olan gülümsemesi, yüzünü kuzenine dönerken bir sırıtmaya dönüştü.

"Yani, sence gitti mi?" Başını iki yana sallarken Itachi'nin kaşları çatıldı. Senin gitme ihtimalin konusunu kapatmak istedi çünkü bu onun inanmak istemediği bir şeydi.

"Ne diyeceğim, eve gitmeden önce biraz etrafa bakmana yardım edeyim, anlaştık mı?" Itachi başıyla onayladı ve ikisi aramaya başlamaya hazır olarak gizli yaprağın kapısına girdiler.

~Kaycee~

İki gün önce olan olayları hatırlayarak otel odanın penceresinden gece gökyüzüne baktın. Onu tekrar göreceğini düşünürken gülümsemeden edemedin, sonra aklına gücün geldi. Senin lanetin...

"Bunu bilmiyor. Ona söylemeli miyim? Bunu yaparsam onu kendimden ​​uzaklaştırabilirim." Kendinle tartışmaya, seçeneklerini tartmaya başladın. Sonunda gizli yaprak köyüne nihai testi vermeye karar verdin ve onu bekleyerek gökyüzüne bakmaya devam ettin.

~İtachi~

"Nereden başlayacağız?" Itachi, köyün ne kadar büyük olduğunu şuana kadar hiç fark etmemişti ve şimdi gizemli kadını bulma göreviyle boğulmuştu.

"Etrafta soralım. İki gün oldu, biri onu görmüş olmalı, tabii sürekli dışarı çıkmadıysa." Birisi bir anda yanından geçti, Itachi bunu fırsat bilerek yanındaki kişiyi durdurdu.

"Affedersiniz efendim. Beyaz saçlı, mavi gözlü ve yaklaşık bu kadar uzunlukta bir kız gördünüz mü. Buraya iki gün önce geldi." Itachi eliyle boyunu tahmini bir şekilde gösterdi. Adam bir süre düşüncelerinde kayboldu, gerçeğe döndüğünde her şey ona daha net göründü.

"Ah, köye gelen şu Kaycee adındaki kızdan bahsediyor olmalısın." İsmini söylenmesiyle Itachi'nin siyah gözleri parladı. Shisui de bir o kadar heyecanlıydı. İki Uchiha bir ağızdan konuştu.

"ONU TANIYOR MUSUN?"

"Evet, yanından geçtiği her gencin kalbini fethediyordu. O da çok nazikti."

✩sᴛᴀʀ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ | Itachı X Reader✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin