✩𝐼'𝑚 𝑠𝑜 𝑙𝑢𝑐𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢✩

406 30 26
                                    

❛𝐼'𝑚 𝑠𝑜 𝑙𝑢𝑐𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢❜

|✩|ᴀʀᴛɪᴋ ʙᴏ̈ʏʟᴇ ᴏʟᴅᴜᴍ ʙᴇɴ; ɪɴsᴀɴʟᴀʀᴀ ɢᴜ̈ᴠᴇɴsɪᴢ, ᴀᴄɪʟᴀʀᴀ ʜɪssɪᴢ, ʙɪʀᴀᴢ ᴋɪᴍsᴇsɪᴢ ᴠᴇғᴀsɪᴢʟɪᴋʟᴀʀᴀ ᴛᴇᴘᴋɪsɪᴢ ᴠᴇ ʜᴇʀ şᴇʏᴇ ᴋᴀʀşɪ ɪsᴛᴇᴋsɪᴢ-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|✩|ᴀʀᴛɪᴋ ʙᴏ̈ʏʟᴇ ᴏʟᴅᴜᴍ ʙᴇɴ; ɪɴsᴀɴʟᴀʀᴀ ɢᴜ̈ᴠᴇɴsɪᴢ, ᴀᴄɪʟᴀʀᴀ ʜɪssɪᴢ,
ʙɪʀᴀᴢ ᴋɪᴍsᴇsɪᴢ ᴠᴇғᴀsɪᴢʟɪᴋʟᴀʀᴀ ᴛᴇᴘᴋɪsɪᴢ ᴠᴇ ʜᴇʀ şᴇʏᴇ ᴋᴀʀşɪ ɪsᴛᴇᴋsɪᴢ-





ՏTᗩᖇՏ

«✩»









  



~İtachi~

Kızı, neredeyse hiçliğin ortasında bulunan Akatsuki üssüne geri getirdi. Yolda, bir parçası olduğu organizasyon hakkında onunla ciddi bir konuşma yaptı ve bunu kimseye söyleyemedi. Böyle şeyler söyledikten hemen sonra, bir yabancıya böyle gizli şeyleri nasıl bu kadar kolay söyleyebildiğini anlayamadığı için içinden küfretti. Gördüğü kadarıyla, ona en büyük sırrını zaten göstermişti, bu sırrı o kadar uzun bir süre kendine sakladı ki karşılığında sırrını saklamasını ona borçluydu.

"Ama burada olmam gerçekten güvenli mi?" Diye sordu.

"Öyle olmalı. Ortaklarımın yeri buradan çok uzak değil ama, gelmesi için herhangi bir nedeni olduğundan şüpheliyim."

"Anlıyorum..." Etrafına bakmak için kendi ekseninde döndü. Daha da kötüye gitme ihtimaline karşı önceden bir kaçış yolu planlanlıyordu.

"Yani sanırım bunu geri istersin."

Önünde tanıdık görünen bir çanta bulmak için odayı taramayı bıraktı.

"Bunu bunca zaman yanında mı sakladın?" Şaşkınlıkla Itachi'ye baktı. Kız merakla çantaya bakarken Itachi sessiz kaldı. Onu saplantı haline getirdiği için sakladığını söylemek istemedi. Ne kadar inkar etmeye çalışsa da gerçeklerdi bunlar. Aniden beyaz saçlı kadının meraklı bakışı kafa karışıklığına dönüştü.

"Her şey burada ama..." Itachi onun ne söyleyeceğini zaten biliyordu, günlüğü aldı ve suçluluk dolu bir bakışla ona verdi.

"Tahmin edebileceğin gibi, okudum. Kendimi tutamadım ve bir daha karşılaşacağımızı hiç düşünmedim. Üzgünüm."

"Sorun değil, anlıyorum..." Bu sözleri söylese de, yüzündeki mahcubiyet ve hayal kırıklığı açıktı. Bu, Itachi'yi çok memnun etmedi, ama ne yapabilirdi?

Kız hayatının sayfalarını çevirirken sessizdi. Itachi onu izliyordu.

"Yani...her şeyi biliyorsun, ha." Bu bir sorudan çok bir açıklamaydı. Itachi cevap olarak başını salladı.

✩sᴛᴀʀ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ | Itachı X Reader✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin