❛𝑇ℎ𝑟𝑢𝑡𝑠❜
|✩|ɢɪᴛᴍᴇᴋ ᴜɴᴜᴛᴍᴀᴋ ᴅᴇɢɪʟᴅɪʀ sᴇɴ ʙᴜɴᴜ ᴄ̧ᴏᴋ ɪʏɪ ʙɪʟɪʏᴏʀsᴜɴ. ᴀᴋʟɪᴍᴅᴀ ɢᴏ̈ᴢʟᴇʀɪɴ ᴠᴀʀᴋᴇɴ, sᴇɴ ʙᴜɴᴀ ɢɪᴛᴍᴇᴋ ᴍɪ ᴅɪʏᴏʀsᴜɴ-
•
ՏTᗩᖇՏ
•
«✩»
~Kaycee~
Hala Itachi'nin elindeydin ve çaresizce ağlıyordun, kaçmak için onu öldürmen gerekebileceğini düşündün. Bir kez daha ezilmiş bir ev bulma hayalin vardı. Tüm hayatın boyunca böyle oldu, bir yerden başka bir yere gitmek zorunda kalmıştın. Ama bu sefer ayrılmak zorunda kalmak seni üzmüştü. Muhtemelen sadece bir ev değil, aynı zamanda sırrını paylaşacak birini de aradığın içindi bu üzüntü. Şimdi her ikisi de artık geleceğinde görülemez bir olaydı.
"Ne saklıyorsun? Bir daha sormayacağım."
"Sen bir pisliksin Itachi... Köyünde kalmama izin verdiğin için çok iyi biri gibiydin. O zamanlar birbirimizi tanımıyorduk bile." Gözlerini sıkıca kapattın, boynundaki bileğini tutarken daha fazla gözyaşı döküyordun. Konuşurken kulağının arkasından nefes aldığını hissediyordun.
"Şimdi de benim hazır olmadığım bir şey yapmaya çalışıyorsun ve bu beni senin düşmanın mı yapıyor? Duygularım aklının ucundan bile geçmedi." Kulağının arkasından tenine çarpan nefes bir anda durdu. Tutuşu gevşedi ama tamamen bırakmadı.
"Bu... öyle değil. Sadece kim olduğunu bilmem gerekiyor."
"Tamam, ama sana gösterdikten sonra... beni bir daha asla görmeyeceksin." Itachi konuşmak üzereydi ama dönüşümün başlamıştı Itachi daha söyleyemediği o söz boğazına dizildi.
Beyaz renkli saçın buz mavisi rengine dönüştü.
Gözlerin cam gibi görünüyordu, elmas şeklindeki gözbebekleri ve gözlerinin beyazlarını kaplayan elektrik mavisi bir iris.
Hepsi bu kadar değildi, daha kötüsü henüz gelmemişti. Saçının beyazladığını görmek Uchiha'nın senden uzaklaşmasına neden oldu, bu da seni içten yaraladı. Ona bakmak için döndüğünde gözlerini fark etti ve büyülendi.
"Kaycee..." diyebildiği tek şey buydu. Ama göremediği şey, vücudunun alt yarısının tamamının da değiştiğiydi. Bacaklarının yerini çok renkli bir kuyruk aldı. Gözlerin ve vücudunun üst yarısı hariç hepsi yılana benziyordu. Güzeldin, ama aynı zamanda korkutucuydun.
Bütün bunlar senin ürkütücü gücünün bir parçasıydı, tek başına bakışın bir genjutsu olarak kullanılabilir, insanları saatlerce transta, hareket edemez halde bırakabilirdi. Ama Itachi güçlüydü ve kendini bir arada tutabiliyordu, gözleri aşağı kaymaya başladı.
'Hayır, beni böyle göremez...' diye düşündün ve bakışlarını tekrar senin gözlerine kaldırdın. Ona gülümsüyorsun, ama konuşurken gözlerinden bir damla yaş süzülüyordu.
"İyi geceler...yabancı." Erkek, tıpkı ilk tanıştığınız zamanki gibi senin tarafından geçici olarak felç oldu.
İnsan formuna geri döndükten sonra onu sırt üstü yatırıp ipek kırmızısı battaniyeyle üstünü örttün.
~İtachi~
Bunca zaman boyunca adamın gördüklerini anlatacak hiçbir sözü yoktu. Göstermemiş olabilir ama hayatında hiç olmadığı kadar korkmuştu. Ona iyi geceler dediğinde, mezarına gönderileceğine yemin edebilirdi. Ama kız onu hareketsiz bir şekilde yatırdı, yanağına son bir öpücük kondurdu ve bir an önce orada olmadığını düşündüğü bacaklarla... kapıdan çıktı.
"O da neydi öyle..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✩sᴛᴀʀ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ | Itachı X Reader✩
FanficYaşam bazen ders verirdi bizlere, hiç olmayacak şeylerle imtihan ederdi bizi. Kader ise yaşamdan bağımsız ilerleyen ve hayatla çelişkilerle dolu değişik bir mükafaatlandırma sistemiydi... Kaycee'nin yaşamı değişik bir hikayeden ibaretti. Dışlanmadan...