❛𝑆𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑢 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜❜
|✩|ɴᴇ ᴏ̈ʟᴍᴇᴋ ɴᴇғᴇssɪᴢ ᴋᴀʟᴍᴀᴋᴛɪʀ ɴᴇ ᴅᴇ ʏᴀşᴀᴍᴀᴋ ɴᴇғᴇs ᴀʟᴍᴀᴋᴛɪʀ. ʏᴀşᴀᴍᴀᴋ; sᴇᴠɪʟᴍᴇʏɪ ʜᴀᴋ ᴇᴅᴇɴ ʙɪʀɪɴᴇ ʏᴀşᴀᴍɪɴɪ ʜᴀʀᴄᴀᴍᴀᴋᴛɪʀ-
•
ՏTᗩᖇՏ
•
«✩»
~İtachi~
"Gittikçe iyileşiyorsun Sasuke. Kim bilir belki bir gün beni yenebilirsin." Itachi küçük kardeşinin saçını karıştırdı, sonra Shisui'nin onları karşılamaya geldiğini fark etti.
"Nabersiniz? Eğleniyor musunuz?" Elini salladı. Sasuke dişleriyle parlak bir gülümseme sergiledi.
"Evet, Itachi onu şimdi yenebileceğimi söylüyor!"
"Sözlerimi çarpıtma." Itachi, Sasuke ile göz hizasında buluşmak için eğildi ve iki parmağını kullanarak kafasını dürttü. Bu hareket kardeşler arasında zamanla çok daha fazlasını ifade edecek küçük bir jestti.
"Hey Itachi, seninle çok önemli bir şey konuşmam gerek. Acil."
"Evet?" Sasuke'yi arkalarında bıraktıkları için küçük çocuk somurtarak arkalarında yürümeye başladı. İyice uzaklaştıklarında Shisui konuşmaya koyuldu.
"Yani, Kaycee hakkında daha fazla bilgi yayınladım." Itachi'nin gözleri genişledi ama sonra hemen yere baktı. Shisui omzuna hafif bir yumruk attı.
"Hadi, ilgilenmiyormuş gibi davranma. Biliyorum uzun zaman oldu ama seni hâlâ o günlüğü okurken görüyorum."
"Yalnızca arada sırada hatırasını aklımda taze tutmak için. Her gün takıntılıymışım gibi okumuyorum, endişelenecek başka önemli şeylerim var."
"Bence istesen bile böyle bir kızı unutamazsın, özellikle de bana onunla yapabileceğini söyledikten sonra-..."
"Sonra ne?"
"Aslında bu pek iyi bir haber değil..."
"Sadece söyle Shisui." Shisui derin bir nefes aldı.
"O adam bir süre önce onun nerede olduğunu bize bildirdiğinden beri, daha fazla kişi onun hakkında konuşuyor. Şimdi insanlar onun bütün bir köyü katlettiğini söylüyor." Itachi hiç konuşmadı.
"Söz verildiği gibi, hokage onu takip etmeye başlamak istiyor, ancak 'ne olduğunu biliyorsun', onu aramaya başlamadan önce Saratobi ile konuşman en iyisi."
"O gittiğinden beri onu bulmaya kararlıyım..."
"Yani takıntılısın." Shisui kuzenine sırıttı. Itachi sinirli bir ifadeyle, arpadan görülebilecek en hafif kızarmayla geriye doğru baktı.
"Kes sesini Shisu-"
"Itachi! Yoruldum, artık eve gidebilir miyiz?" Itachi, hoşçakal demenin bir yolu olarak hızlıca başını salladı ve ardından kardeşine döndü. Shisui birkaç kelime daha söylemek için onu durdurdu.
"Dinle, hokage senin bu bilgiyi aldığından emin değildi çünkü senin gerçekten önemli olan şeyden, anbu'da olma nedeninden uzaklaşmanı istemedi. Zaten sana söylememin tek nedeni, bunu yapacağını bildiğim içindi. Bilgi için minnettarım ve bir kızın peşinden koşmak için her şeyi havaya uçurmaktan daha fazla kendine hakim olduğuna güveniyorum."
"Anladım, teşekkürler."
"Ah ve yarın benimle burada buluş, böylece plan hakkında daha fazla konuşabiliriz."
"Burada olacağım" Shisui hızla uzaklaştı ve İtachi Sasuke'yi kolundan yakaladı. Eve yürürken aklında dönüp dolaşan tek biri vardı Kaycee. Bir süre daha onu unutması gerekecekti ve bu ona bir işkence gibiydi.
~𝑌𝑎𝑧𝑎𝑟𝚤𝑛 𝑛𝑜𝑡𝑢~
𝑆𝑒𝑙𝑎𝑚!
𝑆𝑖𝑧𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑜̈𝑛𝑐𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑒 10 𝑣𝑜𝑡𝑒 𝑠𝚤𝑛𝚤𝑟𝚤 𝑘𝑜𝑦𝑢𝑝 8 𝑣𝑜𝑡𝑒 𝑎𝑡𝚤𝑙𝚤𝑛𝑐𝑎 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑎𝑡𝑚𝚤𝑠̧ 𝑚𝚤𝑦𝚤𝑚𝑑𝚤𝑟?
𝐴𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑟 𝑏𝑒𝑛 𝑏𝑢 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏𝚤 𝑏𝑖𝑡𝑖𝑟𝑑𝑖𝑚 𝑦𝑎𝑛𝑖 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙 𝑦𝑎𝑝𝑡𝚤𝑚 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑦𝑎𝑦𝚤𝑛𝑙𝑎𝑚𝑎𝑑𝚤𝑚. 𝐻𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒 𝑠̧𝑢𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑘𝑡𝑎, 𝑘𝑎𝑛𝑒𝑘𝑖 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑦𝑎𝑧𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤𝑚 𝑓𝑎𝑘𝑎𝑡 𝑏𝑢 𝑘𝑢𝑟𝑔𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑏𝑖𝑡𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑒𝑘𝑙𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑦𝑖 𝑡𝑎𝑠𝑙𝑎𝑔̆𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑑𝚤𝑟𝑑𝚤𝑚. 𝐵𝑢𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝐺𝑜𝑗𝑜 𝑥 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑦𝑎𝑧𝑚𝑎𝑦𝚤 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑙𝚤𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑧𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑘𝑙𝑎𝑠̧𝚤𝑘 8 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑐𝑎𝑘 𝑣𝑒 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑜𝑙𝑎𝑐𝑎𝑘, 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑠̧𝑢𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑜𝑘𝑢𝑛𝑚𝑎𝑚𝑎 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑠𝑢 𝑣𝑎𝑟. 𝐾𝑢𝑟𝑔𝑢𝑦𝑢 𝑎𝑡𝑡𝚤𝑔̆𝚤𝑚𝑑𝑎 𝑜𝑘𝑢𝑦𝑢𝑝 𝑣𝑜𝑡𝑒𝑙𝑎𝑟𝑠𝑎𝑛𝚤𝑧 𝑠𝑒𝑣𝑖𝑛𝑖𝑟𝑖𝑚, 𝑙𝑢̈𝑡𝑓𝑒𝑛 𝑏𝑢 𝑘𝑢𝑟𝑔𝑢𝑦𝑢𝑑𝑎 𝑜𝑘𝑢𝑑𝑢𝑘𝑡𝑎𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑣𝑜𝑡𝑒𝑙𝑎𝑦𝚤𝑛 𝑣𝑒 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑒𝑘 𝑜𝑙𝑢𝑛...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✩sᴛᴀʀ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ | Itachı X Reader✩
Hayran KurguYaşam bazen ders verirdi bizlere, hiç olmayacak şeylerle imtihan ederdi bizi. Kader ise yaşamdan bağımsız ilerleyen ve hayatla çelişkilerle dolu değişik bir mükafaatlandırma sistemiydi... Kaycee'nin yaşamı değişik bir hikayeden ibaretti. Dışlanmadan...