✩𝐼 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑖𝑠𝑡✩

295 35 13
                                    

❛𝐼 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑖𝑠𝑡❜

|✩|ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ ᴅᴏ̈ɴᴍᴇʏɪ, ʀᴜ̈ᴢɢᴀʀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ ᴇsᴍᴇʏɪ, ᴀşɪᴋʟᴀʀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ sᴇᴠᴍᴇʏɪ, ʙᴇʟᴋɪ ᴏ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴜɴᴜᴛᴜʀᴜᴍ sᴇɴɪ-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|✩|ᴅᴜ̈ɴʏᴀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ ᴅᴏ̈ɴᴍᴇʏɪ, ʀᴜ̈ᴢɢᴀʀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ ᴇsᴍᴇʏɪ, ᴀşɪᴋʟᴀʀ ᴜɴᴜᴛᴜʀsᴀ sᴇᴠᴍᴇʏɪ, ʙᴇʟᴋɪ ᴏ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴜɴᴜᴛᴜʀᴜᴍ sᴇɴɪ-

ՏTᗩᖇՏ

«✩»







~Kaycee~

"Sen!" Sahte yaşlı kadından gelen yeni sesi fark edince yavaşça geri çekildin.

"Güçlerinin ne kadar büyüdüğünü görmek için sabırsızlanıyorum Kaycee." Rahatsız edici varlık, içine iltaca ettiği vücuttan firar edip yeni kimliğine büründü ve yaşlı kadının cansız bedenini yere fırlattı. O ölmüştü...

"Neden bahsediyorsun?" Az önceki sahte kadın... Uzun siyah saçlı bir erkeğe dönüştü fakat yüzünü net göremiyordun çünkü vücudunu bir gölge ile saklıyordu.

Onun bu görüntüsü seni titrettirmeyi başarmıştı. Gölge adam.

"Sana verdiğim yahni canım, bu kadar iyi olmasının nedeni, ona biraz...sihir katmış olmamdı." Kapıya vurma sesleri gitgide yükseldi ve bu durum başını ağrımasına neden oldu.

"BUNU NEDEN YAPIYORSUN?!" sanki acıyı dindirecekmiş gibi parmaklarını saçlarına geçirerek çığlık atıyordun. Sen dizlerinin üstüne düşerken gölge adam güldü.

"Sen benim örneğim, oyuncağım, piyonum ve en sevdiğim deneysin. Şimdi test sonuçlarını görme zamanı." Ve bununla birlikte ortadan kayboldu. Önündeki ölü kadınla kafan karıştı. Ne yapmaya çalışıyordu?

Sonunda çarpma sesleri durdu, köy halkı kapıdan geçmeyi başardı. Sırtın onlara dönüktü. Muhtemelen köyün muhtarı olan kalın sesli bir adam konuştu.

"Leydi Tarra! Kimsiniz, ne yaptınız?!" O zaman garip köye ilk vardığın andan itibaren gelen iki sesten biri olan genç çocuğun sesini duyabildin.

"Büyükanne..."

"Ben yapmadım... Bunların hiçbirinin olmasını istemedim." Yaran yanmaya başlarken acıyla omzunu tuttun. Dönüşümünle savaşıyordun, herkesin olduğunu söylediği canavar olmak istemiyordun.

"Kalk! Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin!" Şef seni ayağa kaldırmak için adım attı. Onu delici mavi gözlerle karşılarken hızla başını çevirdin. Adam dondu.

"Benden uzak dur... lütfen. Hiçbirinizi öldürmek istemiyorum. Leydi Tarra'yı ben öldürmedim, o yüzden bırakın gideyim ki siz de hayatınıza devam edebilesiniz." Gözlerinden yaşlar aktı. Kimse kıpırdamadı, şefin neden seni bırakmadığını anlayabilirdin fakat geri kalanı için hiçbir mazeret bulunamazdı. Zihninde dönüp duran bir dürtü ile savaş içindeydin. Verdiğin bu savaş ve sergilediğin bu direniş olağanüstü bir şekilde seni zorluyordu. Yolunu kapatan herkesi öldürme düşüncesi ile daha fazla başa çıkamıyordun. Gölge adamın yemeğine koyduğu 'büyü' kesinlikle işe yarıyordu. Öyle olsa bile, kazanmasına izin veremezdin. Yavaşça ayağa kalktın ve önündeki kalabalığa baktın, soğuk bakışlarınla hepsini dondurdun ve son olarak o evden çıktın.

Sadece... Arkana bakma...

Bir ayağı diğerinin önünde, masum köy halkından uzaklaşıyordun.

Onunla savaş, bu dürtüyle savaşmalıyım.

Kan şehvetini geride bırakırken sahne arkanda daralıyordu.

Yaptım. İyiyim. Bundan daha güçlüyüm.

                           •••

Evet haha!


Kuyruğun yerinden çıktı.


...Ben


Tırnakların pençelere dönüşüyordu.


Direnmek


Keskin bir şey aniden dudağının içini dürtüyordu.

ZORUNDAYIM!










~𝑌𝑎𝑧𝑎𝑟𝚤𝑛 𝑛𝑜𝑡𝑢~

𝑀𝑒𝑟ℎ𝑎𝑏𝑎!

𝑆𝑜𝑛 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑒 𝑎𝑡𝑡𝚤𝑔̆𝚤𝑛𝚤𝑧 𝑏𝑒𝑔̆𝑒𝑛𝑖 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑐̧𝑜𝑘 𝑡𝑒𝑠̧𝑒𝑘𝑘𝑢̈𝑟𝑙𝑒𝑟. 𝑌𝑖𝑛𝑒 𝑣𝑜𝑡𝑒 𝑠𝚤𝑛𝚤𝑟𝑙𝑎𝑚𝑎𝑠𝚤 𝑜𝑙𝑎𝑐𝑎𝑘 (10). 𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑢̈ 𝑠𝑖𝑧𝑖𝑛 ℎ𝑢𝑧𝑢𝑟𝑢𝑛𝑢𝑧𝑎 𝑠𝑢𝑛𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚, 𝑢𝑚𝑎𝑟𝚤𝑚 𝑏𝑒𝑔̆𝑒𝑛𝑖𝑟𝑠𝑖𝑛𝑖𝑧, 𝑏𝑖𝑟𝑎𝑧 𝑘𝚤𝑠𝑎 𝑜𝑙𝑑𝑢, 𝑏𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑢̈𝑧𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈𝑚. 𝐻𝑒𝑟𝑠̧𝑒𝑦 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑐̧𝑜𝑘 𝑡𝑒𝑠̧𝑒𝑘𝑘𝑢̈𝑟 𝑒𝑑𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎𝑘𝑖 𝑏𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚𝑑𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑢̈𝑠̧𝑚𝑒𝑘 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑔̆𝑖𝑦𝑙𝑒...

✩sᴛᴀʀ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴋʏ | Itachı X Reader✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin