Kubilay : alparslan reis yetişin ilyas reis.
Ömür : ilyassss
Alparslan : ne oldu kubilay amcama.
Kubilay : reis durumu kötüledi acilen amaliyata aldılar.
Alparslan : tamam biz geliyoruz.
H. Ali : kuzen ne olmuş amcama.
Alparslan : amcamı yeniden amaliyata almışlar durumu kötüye gitmiş.
Ömür : Allahım sana yalvarırım ilyasa birşey olmasın onu benden alma allahım.
Hatice : allahım sen kocamı benden aldın kardeşimide benden alma lütfen.Haticeyle birlikte bu sefer ömürde ağlamaya başlamıştı. Hastaneye geldiklerinde hemen koştur koştur yukarı çıktılar. İlyasın amaliyatı halen devam ediyordu. Ömürün çaresizce beklemektem başka hiçbir şansı yoktu. Sanki kocası gözlerinin önünden kayıp gidecekmiş gibi hissetmeye başlamıştı. Bu durum ömürün hamileliğini daha da riske atıyordu. Alparslan artık bu durumu diyerlerinin bilmesinide istediği için konuya girmişti.
Alparslan : ömür hızır ali seni dinlenme odasına götürsün. sen biraz dinlen biz burdayız.
Ömür : ben burdan hiçbir yere gitmem.
Alparslan : kendini düşünmüyorsan karnındaki bebeği düşün en azından.
H.ali: ne bebeği.
Hatice : ömür sen...
Alparslan : evet yengemiz hamile ama zorlu bir süreç olduğu için üzüntüden stresten uzak durması gerekiyor.
Ömür : ben kocamı bırakıp hiçbir yere gitmem. Benim bebeğim beni bırakmaz.
Hatice : olmaz öyle şey ömür kalk beraber gidicez ilyas çıkınca geri geliriz...Ömür zorlada olsa haticenin iknaları sonucu dinlenme odasına gitmişti. En azından bebeği için bunu yapmalıydı. Ömür gittikten sonra alparslan araması gereken her yeri arayarak hazırlanan planların uygulanması gerektiğini söylemişti bu gece ilyasın intikamı alınacaktı....
Aradan 4 saat saat geçmişti, behzat, yaman, ishak, ekipteki herkez ilyas için yapılan planları uyguladılar cemal beyin tüm depoları tüm iş yerleri patlatılmıştı. En azından biraz da olsa acılarına su serpilmişti... 4 saat boyunca ömür uyumuştu bir ara alparslanın isteği üzerine doktorlar gelip muayene etmişlerdi. Şuan herşey yolunda gözüküyordu. İlyas uzun süren amaliyattan sonra sonunda çıkmıştı herkes amaliyathanenin önünde ilyastan gelecek güzel haberleri bekliyordu..Ömür : kocamın durumu nasıl doktor bey.
Doktor : öncelikle biz elimizden gelen herşeyi yaptık bundan sonrası kocanıza kalmış bişey.
Behzat : yani doktor.
Doktor : yanisi şu bu gece ilyas bey için çok önemli bu geceyi de atlatırsa hayati tehlikesini atlatacak.
Ömür : allahım çok şükür.
Doktor : ama siz yinede her şeye hazırlıklı olun...
Ömür : benim kocam beni bırakıp gitmez. Ben kocamı görmek istiyorum.
Doktor : yoğun bakıma alındıktan sonra 5 dakika girebilirsiniz.
Ömür : teşekkür ederim.İlyası tekrardan yoğun bakıma almışlardı bu gece onun için çok önemliydi. Ya tarih olacaktı yada tarih yazacaktı. Aradan geçen 30 dakikadan sonra ömür kocasının yanına girmişti. Hemen sandalyesini çekerek yanına oturmuştu. Kocasının elini tutarak yüzüne büyük bir özlemle baktı.
Ömür: ilyas şükür gitmedin beni bırakıp. Sakın bu gecede gitme olurmu. Ben seni çok özledim hem sen, sen uyanınca sana çok güzel bir süprizim var. Şuan beni duyduğunu biliyorum. O yüzden süprizi söylemek istemiyorum. Çabuk uyan olurmu. Beni artık sensiz koyma... Kapının önünde seni bekliyor olacağım. Sevgilim.
Ömür ilyasın yanağına buse kondurarak odadan çıkmıştır. Çıktığında herkez bir köşeye oturmuş ilyastan gelecek güzel haberleri bekliyordur. Her ne kadar bu gece ilyas için önemli olsada dışardakiler için daha önemlidir ya yıkılacaklar yada yeniden ayaklanacakalrdır...
Ömür oturduğu koltukta behzatın boynunda uyuya kalmıştır. Bahar hemen gelerek ömürü ordan kaldırıp dinlenme odasına götürmüştür. Bahar her ne kadar ömüre pınar konusunda haksızlık yapsada kendini affettirmişti. Aralarından su sizmayan 2 yakın arkadaş olmuşlardır...