206

757 31 12
                                    

Yıldız : dayı beni çağırmışsın.
Hızır : naber güzellik.
Yıldız : iyi dayı ne olsun.
Hızır : ülkenin 1 numaralı avukatlarından olmuşsun. Tebrik ederim kızım.
Yıldız : teşekkür ederim dayı ailemize layık olmaya çalışıyorum.
Hızır : senden bişey rica edebilirmiyim yıldız.
Yıldız : tabiki dayı ne istersen.
Hızır : ama bunu senle benden başka kimse bilmeyecek önce sözmü.
Yıldız : sözüm söz dayı.
Hızır :............
Yıldız : tamam dayı merak etme sen.
Yakup : oooo dayı yeğen ne kaynatıyorsunuz yine.
Hızır : gel lan buraya eşşek sıpası.
Yakup : dayı kocamam adam oldum. Hem sen ilyasada halen böyle diyormusun.
Hızır : diyorum tabiki.
Yakup : dayı ilyas evli ya ondan dedim.
Hızır : ömür benim kızım gibi hiç bişey olmaz..
Ömür : iyi geceler herkeze uyumamışsınız.
Yıldız : uyku tutmadı yenge dayımda senden bahsediyordu.
Ömür : hayırdır abi.
Hızır : gel kızım gel otur.
Ömür : abi zeynoya su almaya geldim ilyasta beni bekliyo başka zaman otururuz.
Yıldız : iyi geceler yenge.
Ömür : iyi geceler hepinize...

Ömür biraz yakubun hareketlerinden ve bakışlarından rahatsız olmuştu ama yanlış anlamışımdır diye geçirdi içinden. Hemen odasına çıkarak kızına suyunu içirip kocasına sarılıp uyudu. Hızırlarda herkez odasına çıkmıştı. Eminelerde derin bir hasret giderme sohbeti mevcuttu behzat şimdiden anlaşmıştı mert ve denizle çok eylencelilerdi..

Deniz : hala bir gör kız geldi bide benle dans et dedi.
Behzat : deli deli.
Mert : güzel kız ama behzat bence kaçırma.
Behzat : tövbe estağfurullah. Hadi iyi geceler size.

Behzat odasına çıkmıştı yatağına uzanmış sevgi gözünün önüne gelmişti. Bu düşüncesini bozan sevgiden gelen mesaj olmuştu.

Sevgi : numaramı kaydet sevgi ben.
Behzat : kızım belamısın sen.
Sevgi : senin belanım behzatcım....

Herkez uyumuştu. Sabah olduğunda kadınlar uyanıp mutfakta kahvaltı hazırlamak için toplanmışlardı, sohbet muhbbet içinde kahvaltıyı hazırlamışlardı ömür, bahar, yıldız, ve mine.. Herkez hazırlanıp kahvaltı masasına oturmuşlardı.

İlyas : size afiyet olsun biz çıkıyoruz.
Hızır: nereye kahvaltı yapmıcakmısınız.
İlyas : abi bebeğimizin kontrolü var biz sonra dışarıda yaparız.
Hızır : tamam ozamn.

İlyas ve ömür doktora gitmek için evden çıkmışlardı. Diyerleri kahvaltılarına devam ettiler ilyas önce ömürü sahil kenarına kahvaltıya getirmişti beraber baş başa kahvaltılarını yaptılar sohbet muhabbet eşliğinde. Ömür yemekleri gıtlıktan çıkmış gibi yiyordu bu durumda ilyasın yüzünde gülücükler açtırıyordu. Kahvaltılarını yaptıktan sonra kalktılar hastaneye gittiler. Doktor muaynelerini yapıp berşeyin yolunda olduğunu söylemişti. Artık yavaş yavaş bebek büyüyordu..  2 hafta sonra bebeğin cinsiyetini öğreneceklerdi. Bu durum 2 sinide gereğinden fazla heyecanlandırıyordu..
Behzat sabah gözünü sevginin günaydın mesajıyla açmıştı. Bu kız başına bela olmuştu nasıl kurtulacağını bilmiyordu. Gelen mesaja cevap vermemişti bu durumda sevgiyi üzmüştü..
Akşam masa toplantısı olacaktı tipinin yeğeni mert amcasının yerine masaya oturacaktı, velayeti kendi üzerine almıştı.. Behzat ve mert beraber çıkarak fidanlığa geçmişlerdi. Deniz ve eminede ömürlere gitmişlerdi...
Ömürler eve geldiklerinde erkekler fidanlığa gitmişti, kadınlarda salonda kahve içiyordular. İlyas ömürü bırakıp o da fidanlığa geçmişti.

Ömür : selam herkeze. Hoş geldiniz emine abla, hoş geldin deniz.
Hatice: ömürcüm gel canım nasıldı.
Ömür : iyiydi abla herşey yolunda şükür.
Bahar : iyi olsunda bebeğimiz gerisi önemli değil.
Mine : ömür açmısın hazırlayımı bişeyler.
Ömür : aa yok canım biz yaptık kahvaltı.
Yıldız : aşk tazelediniz yani yenge.
Ömür : bizim aşkımız hep taze yıldızcığım..
Deniz : ömür gel bahcede kahve içelim senle.
Ömür : olur canım tabi.
Yıldız : bende size katılabilirmiyim.
Deniz : tabiki canım...

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin