214

1.1K 49 18
                                    

Aradan 1 hafta kadar süre geçmişti bile ömür kendini toparlamıştı. sabah bebeklerin sesine uyanmış ilyasıda rahatsız etmemek için kızlarını tekrardan uyutmaya çalışıyordu. İlyaslar gece operasyonda oldukları için geç gelmişlerdi.. Ağlaması kesilmeyen bebekleri ömür kucağına alıp salona inmişlerdi. Bebeklerinin karnını duyurup tekrardan odasına gidip yatmıştı. Kendisine arkası dönük olan kocasına sıkı sıkı sarılmıştı kadın, sanki hayat onlara bir darbe vuracakta ayıracakmış gibi hissediyordu. Hep allaha dua ederdi ilyastan önce benim canımı al diye bana evlat acısı gösterme diye hep bir dua ederdi. İlyas kendisine dolanmış narin elleri hissettiğinde öpmek için dudakkarına götürdü, karısının elini sıkıca öpmüştü. Yüzünü karısına dönüp ömürün dudağına kocaman buse kondurmuştu. Ömürde aynı şekil karşılık vermişti 5 dakika kadar öpüştükten sonra ikili el ele tutuşup tekrardan uykuya dalmışlardı.. Saatin 11 gelmesi ile herkez kalkmış kahvaltı masasında toplanmışlardı. Erkeklerin gitmesi gereken bugün çok önemli bir baskınları vardı, bu baskın herkez için çok tehlikeliydi sonucunda kayıplar bile olabilirdi...

Hızır : bakın hanımlar ilk defa size işle ilgili bilgi vereceğim daha doğrusu masada konuşacağım, şimdik beni iyi dinleyin. Bugünki operasyonunumuz baya tehlikeli bu savaştan galipde çıkabiliriz kayıplarlada, hepinizden ricam eğer bize birşey olursa ailemize yakışır şekilde yolunuza devam etmenizi istiyorum.
Ömür : ilyas ne demek bu.
İlyas : şu demek hayatım eğer bana birşey olursa kızlarımla beraber yoluna devam etmeni istiyorum kızlarımı bu işlerden uzak yetiştirip ailemize layık şekilde büyütmeni istiyorum.
Ömür : ilyas..
İlyas : bizim birbirimize verdiğimiz söz var ömür onutma bak.
Ömür : operasyon bitince sağ salim eve geleceksin ilyas yoksa seni ömür boyu affetmemmm..

Ömür çok üzülmüştü masadan kalkıp yukarı kızlarının yanına çıkmıştı, sadece ömür üzgün değildi herkez aynıydı, nina alparslanı yeni bulmuşken kaybetmek istemiyordu, bahar desen daha hızırına yeni kavuşmuşken onu kaybetmek istemiyordu. Yıldızında h. Aliye ufaktan ufaktan ilgisi başlamıştı, yıldızda duyunca çok üzülmüştü. Melek kocasını oğlunu deniz yamanını sevgi behzatını herkez panik altında kalmıştı. İlyas yukarı çıkıp karısını ve kızlarını öperek el ele aşşağıya inmişlerdi. Herkez veda eder gibi birbirine sarılmıştı bu sefer iş baya ciddiydi. Erkekler çıktıktan sonra kadınlar hepsi bir salona geçip oturdular, şimdiden tedirgin bekleyiş, heran gelebilecek kötü bir haberin bekleyicisi olmaya başlamışlardı..
Ömür stresten iyice gerilemişti biraz tansiyonu düşmüştü, nina hemen müdahale etmişti, biraz dinlenmesi için odasına yatırmıştı. İkizlerde birisi baharın birisi yıldızın kucağında duruyordu.

Bahar : kimseye birşey olmaz demi.
Hatice : inşallah olmaz bahar inşallah.
Emine : hızır bu kadar ciddi bir konuşma yaptığına göre iş baya ciddi.
Melek : uzun zaman sonra ilk defa hem oğlumu hem kocamı kaybetme korkusuyla bekliyorum galiba.
Yıldız : anne şöyle deme korkuyorum.
Nina : bakın beklemekten başka çaremiz yok ama böyle kötü düşünerek kendimizide yanımızdakinide üzmekten başka yaptığımız birşey yok. Herkez olumlu düşünsün ben biliyorum akşama hep beraber bugünde başardık diye kapıdan içeri girecekler.
Bahar : inşallah nina inşallah.
Sevgi : baharcım senin baya bir rengin değişti hasta falanmısın.
Bahar : değilim ama daha güzel birşey var.
Yıldız : ne gibi bahar yenge.
Bahar : ben hamileyim galiba.
Herkez : ne hamilemisin..

Herkez önce çok saşırmıştı sonra hepsi tek tek bahara sarılıp tebrik etmişti. Kadınların şaşırma seslerine ömürde uyanmış yanlarına inmişti o da bahara sarılıp tebrik etmişti. Kızlarını kucağına alarak baş köşeye oturmuştu. Evin reisi ömürdü masanın reisi de ilyastı..
Erkekler fidanlıkta toplanmış sağlam planın üstünden tekrar tekrar geçiyorlardı.. Herkez nerde ne yapacağını iyice ezberlemişti.

Yaman : reis sizi tanımak güzeldi. Bu zamana kadar iyi bir ortaklığımız oldu.
Hızır : hepinizi tanımak güzeldi beyler. İyiki sizlerle ortağım. Bugün her ne olursa olsun sizler bende hep değerli dostlar olarak kalacaksınız.
İlyas : evet abim haklı bugün ordan ölerekde çıkabiliriz, büyük silah çetesini çökerterekde çıkabiliriz, herkez hakkını helal etsin.
Herkez : helal olsun.
Fidanlıktaki duygusal konuşmalar ardı ardına yapılıyordu. Herkez birbiriyle ilgili düşüncelerini mutluluğunu güzlce ifade etmişti..
Kubilayların içeri gelip herşey hazır demesiyle herkez çıkıp operasyon için arabalarına binmişlerdi.. Tüm beyler yolculuk boyunca geride bıraktıkları kadınları düşünmeye başlamışlardı bile. Yaman şimdiden kafaya koymuştu bu operasyondan sağ salim çıkarsa denize gidip evlenme teklifi edecekti. Behzat direk sevginin elinden tutup nikah masasına kadar gidecekti. H. Ali ufakta olsa yıldıza olan duygularını açacaktı. Hızır daha bebeğinden habersizdi baharla belki ufak bir kaçamak yapıp tatile gidebilirdi. Efraimin tek dileği sağ salim çıkarsa gidip karısına ve kızına sıkıca sarılmak istiyordu. Yakup onu çok seven ebruyu tekrardan arayıp onu çok sevdipini söyleyecekti. Alparslan kızını ve ninayı alıp küçük bir tatile gidecekti. İlyas eğer bu işten sağ salim çıkarsa ömrünü ve prenseslerini alıp uzun bir tatil planlamıştı, belkide tamamen istanbuldan gidecekti..

Aradan 2 saat kadar zaman geçmişti
Kadınlar heran kötü bir haber gelecek diye hazırda bekliyorlardı. sabahtan beri içtikleri 20.türk kahvesi olmuştu bile. Ne ikizler nede zeyno dikkatlerini dağıtamıyordu kadınların. Bir birisi kalkıp camdan dışarıya bakıyordu bir birisi. Kimse yerinde oturamıyordu. Arada ömür ikizleri beşiğinden alıp doyurup tekrardan uyutuyordu.
Beyler mekana çoktan gelmişlerdi herkez dışarda hazır şekilde hızırdan operasyonun başlaması için onay bekliyordu.

İshak : reis hazırız artık girelimmi.
Hızır : giriyoruz arkadaşlar kazamız mübarek olsun. Sağ salim bitirelim inşallah bu işi. Herkez kendini korusun ona göre.
Herkez : tamam reis.

1.2.3 dendiği an herkez ateş ederek mekanın bahcesine girmişlerdi, ama hesap edemedikleri birşey vardı dışardaki öldürmeye çalıştıkları adamların hepsi plastik mankendi. Hepsi kötü tuzağa düşmüştü. Arkadan gelen adamların elkerinizi kadırın indirin silahları demesiyle herkez etkisiz kalmıştı mecburen silahları indirmişlerdi. Gelen adamlar tüm ekibi içeri depoya sokup hepsinin elini ayağını bağlamıştı. Tamamen esir alınmışlardı, bunu hiç hesaba bile katmamışlardı bir b planları bile yoktu.

Kazım : yolun sonuna geldiniz beyler. Size kim dedi benim mekanı basmaya gelin diye.
Hızır : bunun bedelini ağır ödüyeceksin. Kazım.
Kazım : bakın size ne izletcem bu ev tanıdık geldimi sizlere. Sanki sizin eve benziyor ha hızır.
İlyas : eğer karıma birşey olursa seni parça parça doğrar köpeklere yem ederim kazım.
Kazım : merak etme önce sen öleceksin belki karını sonra kendime eş yaparım çocuklarında bana baba der.
İlyas : lan sen ne diyorsun şerefsiz herif. Seni kendi ellerimle öldüreceğim..

Erkeklere kadınları ve çocukların rehin alınmış halini izletmişlerdi. Erkekler götüntüleri görünce iyice delirmişlerdi, zaten elleri kolları bağlı hiçbirley yapamıyorlardı. Hepsi bir çözüm bulmaya çalışıyordu birşeyler yapıp burdan çıkmaları gerekiyordu yoksa herşey için çok geç olabilirdi. Hem kendileri hemde sevdikleri veda edebilirdi.. Kazım adamlarına emir vermişti hepsi ellerinde birer silahla bir adamın karşısına geçip nişan almıştı öldür emriyle hepsi sıkmaya başlayacaktı.. Kazım kadınların görüntüsünü kapatmıştı daha doğrusu beklenmedik birisi kamerayı iptal etmişti. Kadınlar göz yaşı içinde beklerken birileri gelip onları esir alan adamları öldürmüştü hepsi derin bir nefes alıp birbirine sarılmıştı.. Erkekler kadınların kurtulduğundan habersiz sedece kendi ölümlerini bekliyorlardı. İlyasın gözünün önünden ömürle tüm yaşadıkları geçmişti ufak bir tebessüm etmişti. İçinden seni çok seviyorum kadın demişti. Kazımın tüm adamları nişan almış emir bekliyordu kazım büyük bir kahkaha atarak vurun emrini vermişti ama hesaba katmadığı birşey olmuştu. Çakırbeyliler yerine kazım hazriç tüm adamları yerde kanlar içinde yatıyordu.. Herkez gördüğü kişiyle çok şaşırmıştı neye uğradıklarını şaşırdılar.

Hızır : bu nasıl olur ya.
X : yaşıyorsunuz içte gerisini boşver....

Sizce kim kurtardı hızırları ve kadınları tahminleri alalım......

Bölüm biraz geç oldu kusura bakmayın bu arada ❤️❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin