4 AY SONRA.....
Zaman o kadar çabuk geçmiştiki, bir anda herşey değişmişti. Çakırbeyli ailesi bu aralar çok rahattı son gelen düşmanlarıda temizlemişlerdi.. Artık erkekler evde oturmaktan o kadar sıkılmışlardıki biran önce yeni düşmanlar gelsinde vuralım kıralım istiyorlardı.. Bu geçen 4 ayda ömür ve ilyasın bebekler 8 aylık olmuşlardı doğuma 1 ay kalmıştı. 2 tane güzeller güzeli kızları olacaktı. Ömürde ilyasta buna çok sevinmişlerdi ikiside kız olsun istiyordu zaten.. Behzat ve sevgi cihatın baskısına dayanamayıp aile arasında söz yapmışlardı, artık parmaklarında bir birlerinin olduğunu gösteren yüzük takılmıştı. Behzat bu kadar erken olmasını fazla istemiyordu ama sevgi mutlu olunca behzat dahada çok mutlu oluyordu.. Yaman ve deniz sevgili olmuşlardı ama sürekli kavgalı gürültülü bir ilişkileri vardı, birbirlerini sürekli kıskanıyorlardı ama bunlar hep sevgidendi... Bu geçen zamanda ise bahar ve hızır dahada beraber zaman geçirmişlerdi hatta bahar zorla hızırı ankaraya götürmüştü.. Hatice ise artık herşeye dahada çok alışmıştı, kocasının yokluğuna, zaman ona sevdiklerinin değerini bilmeyi dahada iyi öğretmişti. Gidenle gidemiyeceğini öğrendiği için kalana daha çok sarılmaya karar verdi.. Nina bu geçen zamanda hep ömürün yanındaydı bir an bile yalnız bırakmamıştı. Ninada Çakırbeylilerde kalıyordu. Hatta nina zeynoyla çok iyi anlaşıyordu sürekli onunla zaman geçiriyordu, bu durum alparslanı nedensizce mutlu ediyordu ilk defa kızı ömür hariç birini çok sevmişti. Tabi olayların bu hale gelemsinin en büyük destekcisi yıldız. Her ne kadar avukatmış rolü takılsada ninayla birlikte evden süper iş yürütoyordu, hatta ekibin bi operasyonunda gizlice gidip ninayla herkezi öldürmüşlerdi. Ama onların yaptığını kimse bilmiyordu. Şimdik ise hep beraber bahcede kalabalık bir akşam yemeğinde toplanmışlardı..
H. Ali : ee yenge prenseslere isim düşündünüzmü.
Ömür : benim aklımda zaten var isim canım taa ilk öğrendiğimde işte bu isimler demiştim.
Alparslan : valla merak ettim neymiş isimler..
Zeyno : baba ben bile biliyorum.
İlyas : sen nerden biliyon cadı ben bile bilmiyorum.
Zeyno : ömür annem sadece bana söyledi kardeşlerimin adını.
Hızır : ee söyleyin daha herkez meraktan çatlıcak bende dahil.
Ömür : zeynom sen söylemek istermisin.
Zeyno : ömür annem kardeşlerimin adını, özlem ve didem koyacak..
İlyas : hayatım çok güzel düşünmüşsün.
Alparslan : çok sevindim ömür.
H. Ali : bende yenge isimleriyle yaşasınlar.
Hızır : çok iyi düşünmüşsün kızım.
Ömür : bu benim hep aklımdaydı ama işte bebeğim olmayacak diye hiç dile getirmek istemiyordum. Inşallah bebeklerimizde özlem ve didem gibi olsun iç güzellikte dış güzellikte. Biri özlem gibi sakin güler yüzlü olsun biri didem gibi deli olsun.Ömürün bu haberine herkez çok sevinmişti. Masadakiler bir anda duygulanmışlardı en çok ta h. Ali ve alparslan duygulanmıştı.. Tekrardan yerini sohbet muhabbetler almıştı. Ömür yemek masasında biraz sancılandığı için ninayla birlikte odaya çıkmışlardı. Nina genel kontrollerini yapmıştı.
Nina : merak etme ömür herşey normal, son ayda olduğumuz için bu ufak sancılar normal.
Ömür : sağol nina bu süreçte yanımda olduğun için.
Nina : ne teşekkürü ömürcüm sayenizde aile kavramını yeniden yaşadım asıl ben teşekkür ederim.
Alparslan : müsaitmisiniz gelebilirmiyiz.
Ömür : h. Ali alparslan tabikide gelebilirsiniz.
Nina : müsadenizle ben aşşağı iniyim.
H. Ali : yengelerin birtanesi bizi çok mutlu ettin bu akşam.
Ömür : didem ve özlem benim canımdı tabikide beklerime onların adını vericem.
Alparslan : zeynoda çok sevinmiş ömür sürekli söyleyip duruyor annemin adını koyacağız diye biliyorsun kızımın üzerinde çok emeğin var senin hakkını asla ödeyemem.
Ömür : aaa çocuklar yeter daa bak ağlatacaksınız beni zaten bu süreçte çok duygusalım. Hadi inin aşşağıya....Herkez kahvesini içip odasına çıkmıştı sabah fidanlıkta toplantıları vardı erkenden uyumuşlardı... Sabah olduğunda herkez kahvaltıda toplanmıştı. Yemeklerini yiyip işlerine gitmişlerdi. Kadınlar bu zamanlarda vakitlerini daha çok nina nın verdiği plates yoga dersiyle geçiriyorlardı hem ömürede iyi geliyordu.
Erkekler toplanmış şimdiden yeni işle ilgili konuşmaya başlamışlardı..