208

655 26 15
                                    

Kadınlar yolu yarılamışlardı bile. Yolda giderken acıktıkları için bir yerde durup yemek yemeye inmişlerdi. Yemeklerini yiyip yola devam ettiler. Deniz yorulduğu için baharla yer değişmişti. Gençlerin arabasında daha hareketli eğlenceli yolculuk varken diyer arabada biraz daha türkülü yolculuk vardı. Hatice arabayı kullanıyordu. Zeyno minenin dizine yatmış uyumuştu. Molada ömür annesiyle birlikte zaman geçirmişti.. Ömür nasıl bebeklerini kaybettiğinde zeynoya tutunduysa zeynoda ilk anne kelimesini ömüre etmişti. Her yerde ömürü arar olmuştu. Zeyno özlemi biliyordu melek olduğunu ama sadece bu kadardı..

Deniz : ee ömür nasıl gidiyor hamilelik.
Ömür : vallaha çok güzel gidiyor deniz. O kadar heycanlıyımki hemen cinsiyetlerini öğrenip alışveriş yapmak istiyorum.
Sevgi : ömür ilyas bilmiyor demi ikiz olduklarını.
Ömür: hayır canım bilmiyor süpriz olsun istiyorum.
Bahar : valla biz bile çok heycanlıyız. Hemen doğsunlar istiyoruz.
Yıldız : isim düşündünüzmü yenge.
Ömür : evet canım ama bunu kimse bilmiyor ilyas dahil..

Erkekler ne kadar karahanlıları öldürmek isteselerde bunu mahmutun yapması beklemedikleri birşey olmuştur.. Selçuk olay yerinde hayatını kaybetmiştir ama cihat yaşıyordur. Hızırlar hemen cihatı hastaneye götürmüşlerdir. Cihat amaliyata alınmıştır ama kan kaybı çok olduğu için kan gereklidir. Cihatın kan grubunada sadece ilyasınki uyuyordur. İlyas ne kadar şikayet etsede bu durumdan kanı vermiştir.. Cihat ilyasın kanı sayesinde hayata tutunmuştur.. Aradan 3 saat geçmişti cihat çoktan amaliyattan çıkmıştı, odada dinlendiriliyordu. Gözünü açtığında içeri hızırlar girmişti.

Hızır : geçmiş olsun cihat.
Behzat : geçmiş olsun.
İlyas : geçmiş olsun.
Diyerleri : geçmiş olsun.
Cihat : reis affet beni ben size can borçluyum. Bana müsade et bundan sonra sizle çalışıyım. Herşeyi düzeltiyim.
Hızır : hatanın farkına varman güzel cihat, sen önce iyileş gerisini sonra konuşuruz.
Cihat : sağol reis. Reis sizden son bişey rica etsem.
Hızır : söyle cihat.
Cihat : sevgi bu olanları bilmesin...

Hızırlar tekrar geçmiş olsun dileklerini ileterek fidanlığa geçmişlerdi. Cihatın dediklerini iyice düşünüyordu hızır içinden vardır bundada bir hayır diye geçirdi. Herkeze cihatı affettiğini söylemişti. İlk başta herkez karşı çıksada sonradan kabul etmişti. Bu durum nedensizce gene ilyasın yüzünde tebessüm oluşturmuştu. Çünki bu hikaye o kadar çok ömürle kendi hikayesine benziyorduki..
İlyas karısını şimdiden özlemişti bile sabahtan beri 5 kere aramıştı tekrardan aradı.

Ömür : efendim hayatım.
İlyas : naptınız hayatım.
Ömür : 1 saatlik yol kaldı ilyas.
İlyas : tamam canım sizi zaten bizim çocuklar karşılayacak.
Ömür : tamam hayatım.
İlyas : seni seviyorum ömür.
Ömür : bende ilyas bende seviyorum..

Bahar : valla ömür ne aşkmış be sizinkisi hızır sadece 1 kere aradı ilyasın bu 6 oldu.
Ömür : hamileyim ya merak ediyo ondan.
Yıldız : tabi yenge ondandır onda.
Deniz : sevgi sen kimle yazışıyon.
Sevgi : behzat yazmışta. Ona cevap verdim.
Deniz : ne demiş behzat bey.
Sevgi : bişey değil ya ömür size emanet diyor..

Hava kararmaya başlamıştı erkeklerin işi bitmişti hep beraber eve döndüler. Behzat ve mertte ilyaslarda kalacaklardı. Erkekler eve geldiklerinde biraz buruk oldular ne kapıda onları karşılayan eşleri vardı nede içeri girdikleri anda yüzlerinde gülücük oluşturan zeyno.. En önmliside yiyecek yemekleri yoktu. Herkez birbirine bakmıştı kim hazırlıyacak diye..

Hızır : ne bakıyonuz oğlum bu yaşta efraimle bizmi hazırlayalım.
İlyas : tamam abi tamam siz rahatınızı bozmayın biz hazırlarız. Yürüyün gençler.
Alparslan : amca ne hazırlıyacaz dışarıdan mı söylesek.
Behzat : olmaz yaparız bişeyler.
H. Ali : iyi ozaman herkez bişey yapsın bari. Ben sadece salata yaparım.
İlyas : bende çorba yapıyım bari.
Yakup : bizde behzatla fasulye kıralımda pişirelim.
Alparslan : bende pilav yapıyım ozaman.
Mert :bende cacık yapıyım.

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin