209

600 28 24
                                    

İlyas : mahmutttttt.
Alparslan : amca ne oluyor.
Behzat : knk.

Herkez ilyasın elindeki telefona gelen resime bakmıştı. Resimde ömürün mezarı kasılmış duruyordu mezar taşını bile özel yaptırmıştı mahmut. Tek eksik öldüğü tarih yazmıyordu. Resmi görenlerin elini yüzüne götürmesi bir olmuştu.

İlyas : ölümün elimden olacak mahmut. Yalvaracaksın bana beni öldür diye.
Behzat : bu ne demek ya bacımın mezarını kazmak ne demek.
Alparslan : abi sakin olun. Yanlış birşey yapmamamız lazım.
İlyas : bana kimse sakin ol demesin. Adam beni karımla tehdit ediyo karımla. Siz halen bana sakin ol diyorsunuz.
Hızır : ben çalışma odasına çıkıyorum bakalım ne yapabiliriz, bi düşünüyüm sizde şunu sakinleştirin.
Yakup : tamam dayı.

Evdekiler ilyası sakinleştirmeye çalışıyordu, ama boşaydı ilyas kafayı yemek üzereydi hemen mahmutu bulupta öldürmek istiyordu. Zaten ondan başka şansıda yoktu. Eğer ilyas mahmutu öldürmezse mahmut ömürü öldürecekti. Hızır odasına çıkıp hemen yıldıza mesaj çekmişti müsait olunca beni ara diye. Yıldızda müsade isteyip kadınların yanından uzaklaştı hemen dayısını aramıştı.

Yıldız : dayı sorunmu var.
Hızır : var yıldız ama bu seferki büyük. Şimdik beni iyi dinle.
Yıldız : dinliyorum dayı.
Hızır :.....................anladın demi beni.
Yıldız : merak etme dayı o iş bende. Mahmutla ilgili bişeyler de araştırmamı istermisin.
Hızır : çok iyi olur yıldız ne kadar hızlı okadar iyi.
Yıldız : tamam dayı ben hemen bi arkadaşımla görüşüyüm bakalım neler yapabiliyoruz...

Hızır yıldızla gene herkezden gizli bir plan yapmıştı bile. Bunu kimseyle paylaşmamasının sebebi yıldızın açığa çıkmaması gerekiyordu. Herkez yıldızı sıradan bir avukat zannediyordu. Yıldız hemen arkadaşı ninayı aramıştı. Mahmutla ilgili ne gerekiyorsa herşeyi söylemişti. Nina da en kısa sürede ona bilgi vereceğini söylemişti. Evet nina da bu işin içindeydi ama yıldızın aksine daha deli dolu daha yeraltı olaylarıyla ilgilenen cinstendi...
Nina aynı zamanda çokta iyi bir doktordu hatta doğum doktoruydu. Bir yandan mesleğini yaparken bir yandanda yıldıza bu işlerde yardımcı oluyordu...

Deniz : ömür sen iyimisin bi rengin değişti.
Ömür : iyiyim ya sadece içimde kötü bir his var.
Bahar : ne gibi canım.
Ömür : bilmiyorum sanki kötü birşey olacak gibi. En son ilyaslar vurulduğunda böyle hissetmiştim.
Sevgi : sen hamilesin ya ondandır.
Hatice : ömürcüm biraz uyumak istermisin. Dinlen çok yoruldun bugün ondandır. Birde karnında 2 can var. Normal bunlar.
Ömür : haklısınız ben biraz uyusam iyi olacak gibi.
Mine : dur bi tansiyonunu ölçelim için rahat etsin.
Ömür : olur valla mine.
Mine : merak etme normal herşey.

Ömür odasına çıkmıştı uyumak için. İçindeki sıkıntı halen devam ediyordu sanki kötü birşey olacakmış gibiydi.. İçinden acaba ilyasamı birşey oldu diye geçirdi. Kalp atışları biraz daha hızlanmıştı. Hemen kocasına mesaj çekti.

Ömür : hayatım.
İlyas : ömrüm. Bişeymi oldu.
Ömür : yok ilyas olmadı öyle seni merak ettim.
İlyas : ben iyiyim sevgilim merak etme. Asıl siz nasılsınız.
Ömür : bizde çok iyiyiz ilyas. Herşey yolunda demi.
İlyas : yolunda yolunda merak etme sen.
Ömür : tamam canım. Seni seviyorum ilyas.
İlyas : bende ömrüm bende.

Ömür ilyasla konuşmasına rağmen halen içi rahatlamamıştı. En iyisi uyumak diye geçirdi içinden. Kısa süre içinde uykuya dalmıştı bile..

Bahar : ömür çok kötü oldu bir anda sizce bu normalmi.
Mine : aslında diğil ama ben korkutmamak için birşey demedim. Kalp atışı hızlıydı baya.
Sevgi : ne yapsak doktormu çağırsak.
Deniz : hızır abilerimi arasak onlar doktor gönderir.
Emine : olmaz öyle herkez panikler boşuna insanlarıda panikletmeyelim.
Hatice : emine haklı ilyas atlar hemen buraya gelir.
Yıldız : şey aslında benim doktor arkadaşım var doğum doktoru. Çok yakın arkadaşım onu çağırabilirim. Yakın buraya hemen gelir.
Melek : ninayı diyorsan çok iyi olur kızım hem başarılıda doktor zaten. Bizimde tanıdığımız birisi.
Bahar : ara gelsin ozaman.

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin