210

709 29 19
                                    

Yakuplar hemen ilyası hastaneye getirmişlerdi. İlyasada behzatada sakinleştirici yapılmıştı. Şuan ikiside uyuyordu...
Kadınlar çığlık çığlığa ne yapacaklarını şaşırmışlardı ömür gözlerinin önünde yere yığılmıştı. Nina hemen ömürü vuran adamı vurup indirmişti.. Herkez mekanı boşaltmıştı sadece içerde çakırbeyli kadınları kalmıştı.. Yıldız herkezi sakinleştirmeye çalışıyordu ama kimse onu duymuyordu. Nina hemen ömürün yanına gelerek ömürü uyandırmaya çalıştı. Önce karnına gelen Çelik yelekteki kursunları çıkartmıştı. Sonrada ömürü kendine getirmişti.

Nina : iyimisin ömür birşeyin varmı.
Ömür : iyiyim Nina merak etme öldümü o şerefsiz.
Yıldız : öldü yenge merak etme korumalar halletti.
Bahar : bu ne demek oluyor ömür sen vuruldun.
Deniz : nasıl ya ben kafayımı yiyorum.
Melek : yıldız bu ne demek oluyor.
Yıldız : anne önce eve gidelim orda konuşuruz.
Sevgi : ömür iyimisin vurulmadın demi.
Ömür : merak etmeyin çok iyiyim. Gidelim artık.
Hatice : size inanmıyorum ya bu ne rahatlık.
Ömür : abla lütfen evde konuşalım.

Kadınlar toparlanıp 50 korumayla eve gelmişlerdi. Herkezin aklında deli sorular vardı bu nasıl olurdu.

Hatice : artık anlatın şunu.
Yıldız : biz yengemin tehlikede olduğunu biliyordum hızır dayım uyarmıştı beni.. Sonra siz dışarı çıkmak için ısrar edince bizde kendimizce bir önlem aldık.

3 saat önce.

Nina : ömür bir gelirmisin.
Ömür : tabi canım.
Nina : ömür şimdik senin dışarı çıkman çok tehlikeli.
Ömür : neden.
Yıldız : yenge önce sakin ol. Senin peşinde adamlar var seni öldürmek istiyorlar. Dayımlar her yerde adamları arıyor. Ama bulamıyorlar. Benim düşüncem sen bir süre çelik yelekle dolaşman lazım en azından bebekler için.
Nina : evet ömür yıldız bana analttı az önce bizim tedbir almamız lazım. Sana birşey olmaması için.
Ömür : normalde böyle şeyi kabul etmem ama ilyasa sözüm var bebeklerim için yapıcam bunu..

Şimdiki zaman.
Yıldız : işte öyle oldu iyikide almışız bu tedbiri.
Nina : evet yoksa o kurşunlara ne sen nede bebekler yaşamazdı ömür.
Bahar : inanmıyorum size ya bize neden söylemediniz. Öldük resmen.
Deniz : çok alındım kızlar yaa.
Emine : şu alınma faslını bi bırakın.. Siz nasıl böyle birşeyi kimseye demezsiniz kızlar bu iş çocuk oyuncağı değil nina yıldız kendinize gelin.
Melek : emine çok haklı yıldız bunun cezasını çekiceksiniz.
Ömür : lütfen kızlara küsmeyin benim için yaptılar. Onlar olmasaydı suan ne ben nede bebeklerim yoktu hayatta.
Hatice : aha alparslan arıyo işte.
Melek : hoparlöre ver hatice.

Hatice : efendim yeğenim.
Alparslan : başımız sağ olsun hala.
Hatice : o ne demek yeğenim kime ne oldu.
Alparslan : ömürü vurduya şerefsiz mahmut un adamı.
Hatice : yok yeğenim ömür iyi yanımda oturuyo.
Alparslan : ama nasıl.
Hatice :...........
Alparslan : inanmıyorum size ya. Şükür ıyisin ömür. amcamla behzat abiyi hastaneye kaldırdık.
Ömür : ne ne diyorsun sen alparslan.
Alparslan : sinir krizi geçirdiler. Şuan uyuyorlar.
Ömür : beni hemen ilyasla konuştur alparslan.
Alparslan : suan uyuyor ömür uyanınca arıcam ben sizi.

Kadınlar birazdaha sakinlemişlerdir. Aksiyonlu ve korkunç gecenin ardından. Alparslan durumu ilyas ve behzat hariç herkeze anlatmıştır. Herkez derin bir nefes almıştı. Ilyas ve behzat yavaş yavaş kendilerine gelmeye başlamışlardır. İkiside aynı odadaydılar. Herkez yanlarındaydı.

Ilyas : ömrümü aldılar benden ömrümü. Abi ben ne yapacam şimdik ömürsüz, verin sikahımı bende kendi kafama sıkacam ben yapamam.
Hızır : oğlum bir sakin ol.
Behzat : bende geliyorum senle kanka bacımsız yapamam bende kimsem kalmadı artık benimde bende sıkacam.
Cihat : benim bacım ne olacak behzat kızı kendine aşık ettin ya.
Behzat : haklısın cihat sevgiye onu çok sevdiğimi söylersin ama ben bacımsız yapamam.
İlyas : verin silahımı ölmek istiyorum ben.
Hızır : oğlum sakin ol bir.
İlyas : ne sakini abi karım öldü bebeğim öldü.
Alparslan : ölmemişler amca.
İlyas : hehe ölmemiştir.. Ne diyosun lan sen..

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin