204

1K 42 26
                                    

Hızır : ömür bahar cevap verin ne oluyor ordaa.
Behzat : ömürrrrr.
Alparslan : yengee.
H. Ali : bahar abla yenge ses verin.
Ömür : merak etmeyin iyiyiz biz.
Hızır : ne oldu orda.
Bahar : bişey yok maviş sadece ikitane  gereksizi öldürdük.
Behzat : ömür siz iyisiniz demi.
Ömür : iyiyiz iyiyz behzat merak etmeyin... Siz cemal şerefsizini halledin.
Hızır : kızım nerdesiniz alparslan sizi almaya geliyor...

İlyas : adnan zafer sizin arabanın bagajında ne işiniz var. Ömür nerde karım nerde.
Adnan : abi yengeleri aldılar cemalin adamları bizide buraya tıktılar.
İlyas : ne demek lan yengeleri aldılar . Kim kim aldı Siz ne halt yiyordunuz.
Zafer : reism bizde anlamadık ne olduğunu.

İlyas : alparslan nerdesin ömürle baharı almışlar.
Alparslan : biliyoruz amca bende şimdik yengemleri almaya gidiyorum sen eve geç bizde 1 saate geliyoruz...

Hızır: evet bakalım cemaalll son dileğinde gerçekleşmeyeceğine göre bu iş burda biter.
Cemal : anlaşabiliriz hızır.
Hızır : bizim senle anlaşacak hiçbir şeyimiz yok..

Alparslan : ömür, nerdesiniz.
Ömür : burdayız Alparslan.
Alparslan : iyimisiniz.
Ömür bahar : iyiyiz. Şükür.
Alparslan : nasıl oldu bu iş.
Bahar : valla ömürün hünerleri diyelim.
Alparslan : ömür senin böyle şeyler yapman tehlikeli.
Ömür : ölsemiydik alparslan.

Ömür ayağını kameraya vurarak kamerayı yere düşürmüştü. Zaten baharla ellerini çezmişlerdi ama belli etmemmeye çalışıyordular. Adam ömürün önüne kamerayı almak için eğildiğinde ömür hemen adamın belindeki silahı alıp önce yanındakini sonrada karşıda oturan adamı vurmuştu... Büyük korku yaşayan hızır ise kadınların ses vermesiyle derin bir nefes almışlardı. Hızıra kalan tek şey ise artık cemali öldürmekti... İlyas sinyalin geldiği avm ye geldiğinde sinyal otoparktan geliyordu. Otoparka gittiğinde, zafer ve adnanı ömür ve baharın telefonuyla birlikte bagajda bulmuştu. Her ne kadar karısının kaçırılması ilyası üzmüş, endişelendirmiş olsada kısa sürede karısının iyi olduğunu öğrenmişti. Hatta alparslan ve ömürler eve dönerken ilyas 5 kere alparslanın telefonundan ömürle görüntülü konuşmuştu bile....
Ilyaslar eve gelmişti mine ve Hatice telaşlı şekilde haber bekliyordu. Zafer olanları kadınlara anlatmıştı... Eve ilk gelenler hızır, behzat, h. Ali ve ekipleri olmuştu içeri girerek herkez salonda toplandı.. Ömürler geldiğinde ilyas hemen dışarı çıktı karısı kadrajına girdiği an yanına gidip sıkıca sarıldı.

İlyas : çok korkuttun beni ömür.
Ömür : korkma hayatım iyiyiz biz bebeğimle.
İlyas : şükür iyisiniz hayatım. Çok korktunmu.
Ömür : yok hayatım sadece seni bir daha görememek beni korkuttu.
İlyas : seni çok seviyorum kadın her ne olursa olsun bunu bil.
Ömür : bende seni çok seviyorum ilyas. sende bil her ne olursa olsun.
Alparslan : hadi içeri geçelim amca.
İlyas : aynen.. Geçmiş olsun sanada bahar. Nasılsın.
Bahar : sağol ilyas karının sayesinde iyiyim.
İlyas : anlamadım karının sayesinde derken.
Ömür : hayatım sonra konuşuruz çok yorulduk lütfen..

Herkez içeri girmiş yemek masasına oturulmuştu, saat geç olduğu için yemeğini yiyip kahvesini içen kendini odasına atmıştı...

İlyas : ömür nasıl oldu olay.
Ömür : bizde anlamadık ki ilyas bir anda adamlar geldiler aldılar bizi. Adnanlarıda paketlemişler.
İlyas : onlara zaten yarın ayrı soracam. Biz onlara herşeylerimizi emanet ediyoruz, adamlar daha dakka 1 paket oluyorlar.
Ömür : ilyas abartma artık hayatım hem onların yapacağı bişey yoktu.
İlyas : ömür size bişey olabilirdi, bebeğimizi bir kez daha kaybedebilirdik.
Ömür : sence ben buna bir daha izin verirmiyim hayatım.
İlyas : eee baharın dediği neydi ne yaptın gene.
Ömür : adamın silahını belinden alarak öldürdüm ikisinide ilyas fazla birşey yapmadım yani.
İlyas : allahtan yapmamışsın hayatım..
Ömür : hayatım çok yogunum uyusakmı artık.
İlyas : peki hayatım peki.

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin