203

1.1K 38 18
                                    

Alparslan : amca.
H. Ali : baba.
İlyas : abi.
Hızır : la tamam daha adımımı ezberliyonuz.
Alparslan : ama bu nasıl olur.. Tabi yaa behzat abi sen demi.
Behzat : ne sandınız beyler, enişteme süpriz yapmak istedim.
İlyas : gerçekten çok güzel süpriz oldu.
Ömür : hoş geldin abi.
Hızır : hoş bulduk kızım.
Hatice : hoş geldin hızır.
Hızır : hoş buldum hatice.. Eee hasta sen nasılsın iyileşmişsin.
İlyas : gördüğün gibi abi işte. Toparlanmaya çalışıyoruz. Ha bu arada bende seni çok seviyorum abi.
Hızır : eşşek herif seni.
İlyas : abi karımın yanında olmuyo ama böyle.
Hızır : ee kızım yeğenim nasıl.
İlyas : hakkaten ya zeynom nasıl onu neden getirmediniz.
Ömür : içerdekide çok iyi dışardakide abi merak etme sen.
Hızır : tüm güzellikler seninle olsun  kızım.
Ömür : sağol abi.
Hızır : bahar nerde.
Hatice : eve gitti mineye yardıma akşam ilyas çıkacakya ondan. Gerçi senin çıkıcanı bilseydi gitmezdi. ☺️.
H. Ali : amca.
İlyas : söyle yeğenim.
H . Ali : yengemin sana süprizi var.
İlyas : neymiş hayatım bu sipriz, gerçi behzatınkinden büyük olcanı düşünmüyorum ama.
Ömür : bi bebeğimiz olacakmış hayatım.
İlyas : ha iyi bari...... Ney ney ney bebekmi olacakmış kimin.
Hızır : baharla benim olacak hali yok ya ilyas sizin bebeğiniz işte.
İlyas : hayatım sen ciddimisin.
Ömür : hem de hiç olmadığım kadar ciddiyim ilyas.
İlyas : ömür sen bana dünyanın en güzel hediyesini verdin. Seni çok seviyorum hayatım.
Ömür : bende seni çok seviyorum ilyas.
Behzat :yavaş ömür daha elinden alan yok.
İlyas : behzat bugün çok mutluyum sana kızmayacam.

Behzat yaptığı gizli planla hızırı hapisten zorda olsa çıkarmıştı. İlyas o dönülmezlikten uyanmıştı. Sonunda derin bir nefes alan çakırbeyli ailesi vardı ama içleride halen eniştenin burukluğu devam ediyordu. Evet belki bu burukluk geçmeyecekti ama zaman herşeyin ilacıydı.... Hızır hastaneden çıkıp önce eniştenin mezarına gitmişti, mezarlıkta duasını ettikten sonra şahin ağaya gitti, çok eskiye dayanan dostlukları vardı, şahin ağa hızırın zor günündede güzel günündede hep yanındaydı. Hızır Şahin ağayıda alarak eve geçmişti. Karşısında hızırı gören bahar mutluluktan ne yapacağını şaşırmıştı. Belki zamanında sevgisini bu kadar gösteremiyordu ama artık önünde böyle bir engel kalmamıştı.

Bahar: hızır sen. Nasıl olur bu.
Hızır : çıkmama sevinmediysen geri girebilirim bahar.
Bahar : olurmu öyle şey çok sevindim hoş geldin.
Mine : hoş geldin abi çok özlemiştik seni.
Hızır : abartma mine alt tarafı 1 sene oldu.
Mine : olsun abi yokluğun belli oluyor... Ee ilyas abimler gelmedimi.
Hızır : onlar 1 saate gelecekler sen yemekleri hazırla.
Bahar : bende sana yardım ediyim mine.
Mine : olur vallahi..

İlyas : yeğenim hadi ama gidelim.
Ömür : hayatım bi sabret ama ya alparslan da işlemleri halletmeye çalışıyor.
H. Ali : hadi amca gidelim herşey tamam.
İlyas : o sahtekar nerde.
H. Ali : arabayı hazırlamaya gitti amca.
Ömür : ben şu çantayı alıyım h. Ali sende amcanın koluna gir.
İlyas : olmaz hayatım sen hiç birşey alma eline sen gel sadece benim elimi tut.
Ömür : abartma ilyas ne olcak sanki.
İlyas : gel hayatım gel. H. Ali alır çantayı demi yeğenim.
H. Ali : alırım amca. Sen yorulma yenge.

İlyasta sınunda hastaneden çıkmışlardı. Herkez evde toplanmıştı. Özlenen kalabalık akşam yemeğinde herkez hasret gidermişti. İlyasın ağrıları olduğu için koltukta yatıyordu o. Ömür de zorla ilyasa çorba yediriyordu tabiki ilyas her zamanki gibi mızmızdı... Hızır cemal beyle ilgili planlarını bu akşamdan düşünmeye başlamıştı, her ne kadar depoları, iş yerlerini yok etmiş olsalarda cemal halen ayaktaydı. Kardeşinin ve eniştesinin intikamını almakta hızıra kaşmıştı, ilyas her ne kadar evde sıkılacağını bilsede abisi şimdiden 1 hafta dışarı çıkmayı işe gelmeyi yasaklamıştı. İlyas bu durumda abisine tabiki karşı gelirdi ama ömürün gidemezsin demesi her şeyi değiştirmişti. İlyas ta bir hafta karısı ve bebeğiyle olacağına az da olsa sevinmişti..

4 Gün sonra...

Hızır derin planlar yapmış. Bu planlar sonucunda akşamınan cemali öldürmeye gideceklerdi ama bilmiyorlardıki istenmedik bir olayla karşılaşacaklarını.
Sonunda tüm ekip hazırlanmıştı teşkilatlarıda hazırdı, bu gece cemal ya ölecek yada ölecekti. Arabalara bindiler cemalin olduğu eve gelmişlerdi ama cemal çok güzel kaçış planı yapmıştı bile. Hızırlar dışarıdaki korumaları öldürerek sonunda içeri girmişlerdi. İçeri girdiklerinde cemal, iki sağ kolu vardı.

Hızır : evet cemal artık sana ayrılan sürenin sonuna geldik.
Cemal : bunu yapamazsın.
Hızır : öyle bir yaparım ki.
Bahzat : reis yeter artık sık bitsin bu işgence bu şerefsizin bize yaşattıkları yeter.
H. Ali : aynen baba daha neyi bekliyoruz.
Cemal : eğer bana sıkarsan bana sıktığın an 2 kişi ölecek sizden.
Behzat : şimdikte böyle numaralaramı bailadın cemall.
Hızır : seni öldürmeme kimse engel olamaz cemall.
Cemal : sevgilin ve kızın gibi sevdiğin ömür demi.
Behzat : ne diyon lan sen ne ömürü ne baharı.
Cemal : ömürle bahar elimde behzat onu diyom.
Alparslan : neden inanalım sana.
Cemal : hasan bağlantı kur.
Hızır : ömür bahar ne işiniz var sizin orda. İyimisiniz.
Ömür : iyiyiz abi. Merak etmeyin bizi.

6 saat öncesi

Ömür : ne iyi ettikde çıktık bahar ya.
Bahar : aynen ya hem değişiklik oldu bizede.
Ömür : sorma karnım yavaş yavaş büyüyor kıyafetleri değiştirmem iyi oldu.
Bahar : ay teyzesinin aşkı büyüyormuymuş. Bana benze emi teyzesi sen.
Ömür : allah korusun bahar huyu sana benzemesin. Ama dış güzellik olarak benzesin.
Bahar : aşk olsun ömür yaaaa..
X: hanımlar merhaba.
Ömür : ne oluyo siz kimsiniz. Adnan nerdesiniz.
X : ömür hanım zorluk çıkartmazsanız iyi olur, adnan bey ve zafer bey sizi duyamazlar efendim.
Bahar : ne demek duyamazlar ne oluyo siz kimsiniz.
X: bu akşam bizim misafirimizsiniz cemal bey sizi bekliyor efendim.
Ömür : allah belasını versin o cemal beyin. Yetmedimi bizden aldığı canlar.
X: şimdik sessizce gidiyoruz hanımlar yoksa sonu hiç iyi olmaz buyurun...

Cemal : ooo bakın burda kimler varmış. Çakırbeylilerin değerlileri varmış. Ömür hanım hoş geldiniz şeref verdiniz efendim.
Ömür : allah belanı versin senin şerefsiz herif, bizim sana vercek bi şerefimiz yok.
Cemal : ömür hanım ağır oluyor ama.
Ömür : ne istiyorsun bizden. Dur ben tahmin ediyim kaçacak yerin kalmadı ve hızır abim seni öldürecek.
Cemal : tamda öyle oldu hanımlar siz benim kurtuluş biletimsiniz. O yüzden sessiz sessiz oturun.
Bahar : pislim herif seni..

Şimdiki zaman!!

Hızır : ne istiyorsun söyle.
Cemal : ben burdab çıkıp yurt dışına gidecem sende hiçbir şey yapmıcaksın.
Ömür : abi sakın izin verme gitmesine bunlar bizi her türlü öldürecek zaten.
Behzat : ömür saçmalama sen ne diyorsun sana birşey olursa ben yaşıyamam.
Cemal : ben uçağa binince kadınlar serbest bırakılacak.
Hızır : neden güvenelim sana ya kadınlara zarar gelirse.
Cemal : başka şansın yok hızır seçim senin. Ya sevgilin ve kızın ölür yada benim gitmeme izin verirsinn....

İlyas : mine ömürler gelmedimi.
Mine : yok abi aradım ama ulaşamadım.
İlyas : allah Allah birşeymi oldu acaba. Dur bide ben arayım... Yok açmıyo. Ömürün telefonunda takip sistemi var dur bakalım nerdeymiş.
Mine : nerdeymiş abi.
İlyas : allah allah orda ne işleri var ki...

Hızır : tamam kabül ama önce söz verceksin.
Cemal : olur söz veriyorum.
Bahar : hızır sakın.
Ömür : abi hayır...

Hızır : görüntü neden gitti ne oluyor orda..

Ve gelen 2 el silah sesi. Sessizliğe bürünen herkez, ve meraklı gözler...

Sizce ne oldu orda. Ben bile merak ettim valla.... Süpriz sonn

Herkeze iyi okumalar❤️
Yorumlar ve beğenilerde buluşalım.

!!!! Bu arada son sahnede ne olduğunu tahmin edene gelecek bölümün ilk sahnesinden kesitler vercem

EDHO 🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin