3. rész

97 6 2
                                    

A hír

Sziasztok! A mostaní részekkel lehet, hogy fogok egy kicsit késni, mert olvasok, és más könyvet is írok. Előre is bocsánat, majd megpróbálok igyekezni, de addig is jó szorakozást!

Hermione:

Olyan jó volt Draco szájára tapadni. Nem akartam engedni. Teljesen beleéltem magam. Úgy éreztem mindent tud nyujtani.

-Szeretlek!...-Draco hangja lágy volt, és semmi olyan megszokott gúny vagy megvetés nem volt benne.

-Ha leszáltatok egymásról, akkor indulhatunk?-Ron olyan undorral nézett ránk, mintha valami szemét mocsok lennénk a földön. Malfoy keze lassan lekandukolt, a derekamra, és ott megált.

Erősen fogott, de olyan értelemben, hogy "védelmez". Nem értettem mi ez a váltás, de tudtam, hogy minnél elöbb meg kell beszélnünk. Harryék csak előre siettek, nem vártak meg minket.

-Szóval... - nem igazán tudtam, hogy mit mondjak. Méllyen a szemébe néztem, és vártam a reakciót, hátha kezd inkább ő. Nem szólalt meg ezért folytattam. - Tudod, én eddig hazudtam magamnak is arrol, hogy van benned valami...

-Meg változom Granger, csak kérlek adj nekem egy eséjt! Megváltozom ígérem, mert én szeretlek! Szeretlek! Azt hogy hogyan nem tudom, de szeretlek! Jobban, mint eddig bárki mást az életben! - hirtelen, nemigazán jutottam szóhoz.

-É-én is szeretlek! - átöleltük egymást, és a fiúk után siettünk. Hát, ezen is túl vagyunk. Olyan melegség árasztott el, hogy nem is érezem ilyen melegséget.

Szerettem Malfoyt, és jó volt, hogy ő is szeret engem. Na de most mással voltunk elfoglalva. Tértem vissza a világba. Mcgalagony irodájába kopogtunk pontosabban dörömböltünk.

Nem jöt válasz, ezért át gondoltam, hogy vajon helyes lenne e berontani, egy óra kellös közepén. Végül amellett döntöttünk, hogy igen. Berontottunk a szobába. Amikor oda értünk, a többiek rögtön be akartak nyitni, de ellöktem a kezeiket. Bekopogtam, majd benyìtottam.

-Kopogni! - mondtam halkan a fiúknak.

-Mcgalagony professzor sürgősen beszélnünk kell. - Mcgalagony intett, hogy egy pár perc, majd elküldte, az osztályt, aki jelenleg tanult. Kijött hozzánk, aztán beinvitált pontosabban belökdösött a szobába.

Draco elmondott mindent, és Mcgalagony rögtön készenlétben állt bármilyen veszéjjel szembe nézni.

-Nem jönnek még. Úgy emlékszem egy hét felkészülési időnk még van. - Mondta Draco. Hátra simította a haját. Olyan gyönyörű volt. Egyértelműen beleszerettem. De miért? Miért szerettem bele? Hogy hozhatta így a sors?

-De már most el kell kezdenünk a készülődést! - Mcgalagony ránézett Harryra mint az anya a gyermekére.

-Tudok egy megoldást. - Szolalt meg Draco. A szemébe néztem, és tudtam mit akar. -Oda megyek, és megpróbálom lebeszélni róla apámat.

-Nem - Sikítottam fel. - Az túl veszéjes!

-Nincs más választásunk. Meg kell próbálnunk. - Monda Mcgalagony olyan hangon mint aki eveszítette az anyját.

-Rendben. De én is vele megyek. Harry kölcsön adja nekem a láthatatlanná tévő köpenyét...

-Tényleg?-kérdezte meglepetten Harry.

-...és akkor tudok segíteni. - Fejeztem be,egy kicsit megilletődötten.

-Nem!-Szolt határozottan Mcgalagony.
- Nem engedlek el.

-Őt elengeded engem nem?

-Granger, őt nem fogják bántaní, de magát...

-Honnan tudja? Honnan tudja, hogy őt nem bántaják?

-Levonok ötven pontot a Grifendéltől ha mégegyszer felemeli a hangját Granger.

-Maga szerint most az a fontos, hogy menyit von le a Griffendéltől?! Egy diákot akar küldeni a halálfalók közé! - hihetetlen volt, számomra, hogy egy tanárral kiabálok. De mégis. Mégis ez volt az egyetlen dolog, amit helyesnek tartottam. Akár így akár úgy, de én Dracoval megyek és kész.

-Elég Granger! Ötszáz pont a Griffendélről talán majd helyre teszi!-Mcgalahony lihegett. Én csak kirohantam a teremből. Nem tudom mit csináltam. Hogy csinálhattam ilyet? Ez lehetséges? Elkezd tetszeni nekem Malfoly, aztán váltig álítom, j
Jogy szeretem. Aztán elkezdek ordibálni, egy tanárral.

Felmentem a toronyba ahol is Ginny üldögét. Kitört belőlem a sírás. Csak sírtam, és nem hagytam abba. Kisírtam neki minden bánatomat.

Amikor kicsit megnyugodtam Ginny szemébe néztem,aki csak védelezőn szorìtott magához. Elkezdte simogatni, a fejemet, és ezzel nyert ügy volt.

Lehunytam a szemem, és máris elnyomott az álom. Amikor felkeltem, még mindig Ginny ölében ültem. Most ő is aludt viszont. Felkeltem, gyorsan bementem a fürdőbe és elintéztem a reggeli dolgokat.

Lementem Reggelizni, de Nem láttam lent Malfolyt, ami miatt fel is rohantam. Egy fél csokis muffint vittem csak megammal. Amikor felértem, rögtön rohantam is le.

Nem tudom miért rohangáltam, de valahogy le kellett vezetnem,az idegességemet. Lementem a pince helyiségbe, és tudtam az utvonalomat. Oda mentem a Mardekár kubbjánk bejératához,és dörömbölni lezdtem rajta.

A legnagyobb szerencsémre valaki kilépett rajta. Egy szőkeség. Elámutam, megnyugodtam, hogy még nem ment el. De most mit mondjak? Jeszusom annyira szétszort vagyok.

Csak elrohantam, és bezárkoztam egy női mosdóba. Sírtam, sírtam és sírtam. Nem tudtam, de nem is akartam abba hagyni. Csak sírni nyugodtan.

Amikor végre kimentem a mosdóból, arra eszmélem, hogy pár perc van már csak a vacsorából. Berohantam az üres nagyterembe, és gyorsan ettem egy két falatot. Felmentem a klubba, és lefeküdtem.

Hihetetlen, hogy egy egész napot végig bőgtem a női mosdóba. Behunytam a szemem mira gyorsan elnyomott az álom.

Látam ahogy Lucius Dracora szegi a pálcáját, és kimondja a gyilkos átkot. Láttam, ahogy Draco a földre zuhan. Láttam ahogy a szürke szemei nyitva vannak. Láttam, ahogy Lucius oda megy, él lecsukja Draco szemeit, ami többé nem nyílik ki újra. Éreztem, ahogy egy könny csordul végig az arcomon. Tudtam, hogy Draco Meghalt, és nincs többé. Hirtelen rázkodást éreztem. Valaki rázott, és ekkor vakító fény csapta meg a szemem. Ginny rázott.

-Gyere már! Draco meghozta a hírt!-a név hallatánkipattantak a szemeim. Kiugrottam az ágyból, és rohantam pizsamában, minden készülödés nélkül Ginny után.

Szasztok! Bocsánat, hogy várni kellett. Sok dolgom volt,meg olvasok írok tudjátok.

Kérdés: szerintetek, most kezdődjön el az izgalom, vagy még várjak vele egy két részt? Írjátok meg kommentben.

És még azt szeretném mondani, hogy most kiaktam egy Marveles könyvet, de szerintem nem igazán lehet megtalálni. Szerintetek miért van ez? Mert 3n is megpróbáltam meg keresni, de nem sikerült. Lokis könyv, az a címe,hogy: "Miért pont Loki". Remélem, tudtok segíteni. Sziasztok. Nemsokára jövök a kövi réssze.
A kérdésemet nefeledjétek.
Puszi:
Hermione!

Harry Potter A sötétség gyomrában Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt