4. rész

77 6 2
                                    

Fiú, lányok

Aikor Draco megérkezett nagyon örültem, de mikor megláttam, megszakatt a szívem. Csupa vér és seb volt. Úgy éreztem megszakad a szívem.

-Sajnálom. Megpróbáltam, de már nem apám volt a fő. Valaki aki mint Voldemort olyan erős. És újra fiatal. Valami történt vele. Szerintem a multból jött Gellert Grindelwald.

-Rekedt hangja volt, sápadt volt, és nem bírtam nézni. Becsuktam a szemem, és elfordultam. Tudtam, hogy nincs eséjünk győzni. De mégis talán van! Talán van esély! Tudtam hova kell menünk.

Gyorsan fementem, az emeletre, hogy össze pakoljam a cuccaimat. Amikor bepakoltam, nem pontosan tudtam, hogy mint és hogyan jutok oda, de gondoltam majd kitalálom.

Ginny velem tartott. Amikor elindultunk Malfoy jött felénk egy bőröndel.
-Én is veketek tartok!

***

Hopponálás mellett döntöttünk.
Bulgária sokkal szebb volt mint gondoltam. A folyók patakok össze vissza folytak.

Szépen lassan elkezdtem sétálni. Tényleg gyönyörű látvány volt. Draco utánam jött, és a derekamra tette a kezét. Jól esett a hideg érintése. Ginny is össze vissza kapkodta a fejét.

Aztán láttam, egy alakot. Felénk sétált. Eleinte,azt hittem,hogy a mugli világban vagyunk, de kiderült, hogy nem. Viktor Krum sétált felénk. Amikor elég közel ért, a nyakába ugrottam. Dracon láttam, hogy féltékeny.

Krum erősen szorított magához, majd mintha nyelvet nyujtott volna Dracora. Fiúk...

-Elkalandoztál Hermione.- Nézett rám egy órával késöbb Ginny.

-Bocsi, Bocsi, csak olyan dolgokon gondolkodtam, ami segíthet győzni.-Hazudtam, a barátnőmnek. Nem kell mindenkinek tudnia, hogy felkeltették az érdeklődésemet a fiúk.

Benn sétáltunk már egy gyönyörű kastélyban, amikor egy Bagoly kopogtatott az ablakon. Kinyítottam, az ablakot, mire a madár rögtön a kezembe pottyantotta a szálítmányát.

Rivalló volt. Nagyon meglepődtem. Még sosem kaptam rivallót... vagyis úgy emlékszem. Kinyítottam, mire a levél elkezdett Harry hangján kiabáli velem.

-Hogy tehetted? Nekünk nem is szolsz, és Ginnyt is bajba sodrod! Azt sem tudjuk,hogy hova mentetek, és hogy mennyi bajotok eshet! Ez nagyon felelőtlen döntés volt! - "felelőtlen" járt a fejemben a mondat. Harry ki akar oktatni. Gondolatban nagyot nevettem, mikor megszólalt Mcgalagony hangja is. Mostmár lefagyott a mosoly az aromról. - Igen Granger. Elviszi magával egy veszélyes útra ki tudja hova Ginny Weasleyt és Draco Malfoyt. Nagyon nagy hibát követett el Granger! Ha nem jön de tüsténet vissza, sajnálatos módon két másik diák bajba sodrásáért el kell tanácsolnom magát a Roxfortból. - Ekkor a rivalló széttépte magát, kicsi cafatokra, majd a földön landolt. Sápadtan néztem, a levelet. Gyorsan leültem a legközelebbi padra, és írni kezdtem a levelet Harryéknek.

Kedves Harry, és Mcgalagony!
Sajnálom, hogyha megijesztettem, magukat azzal, hogy három hetedéves egyedül koborol, a nagybilágban. Bulgáriában vagyunk. Mi meg fogjuk védeni az iskolánkat, és embereket toborzunk. Harry, kérlek ne oktass ki, hogy mi volt felelőtlen döntéls, és mi nem. Nem én hívtam magammal Ginnyt, és Dracot,hanem ők így szerették volna, és nem hiszem,hogy ebbe bármi beleszólás is lenne. Nem mehetünk haza,mivel még meg kell pontosabban beszélni, az adatokat. És, ha olyan fontosnak tartja tanárnő, hogy kicsapjon, akkor csak rajta tégy. Én megvédem a Roxfortot akármin is muljék.
Szívélyes üdvözlettel
Hermione Granger!

Harry Potter A sötétség gyomrában Donde viven las historias. Descúbrelo ahora