Nem rész

27 5 0
                                    

Sziasztok!!! A barátnőm mondta, hogy tarthatnék egy reklámozást. Mondta, hogy írjam le a többi könyvemnek a címét, és hogy miről szól. Megfogadom a kérését (vagy hogy mondjam), és írok egy reklámozást. Nem kell elolvasni, ha nem szeretnétek. Van mindenféle kategóriában. Akkor kezdem.



1. Jurassic a dinók birodalma.

Kaland. Gondolom mint kitaláltátok Jurassic world fanfiction.

2. Harry Potter: kvíz király.

Harry Potter Kvízek, tesztek, viccek.

Valyon neked sikerül megoldanod a teszteket? Vagy a kvízeket? Tedd próbára. Valyon igazi Harry Potter rajongó vagy? Meglátjuk.

3. Képzelgések

Harry Potter és az elátkozott gyermek Fanfiction

-Ez egy olyan érdekes állat. Mi bajod? Szerinted nem? Ja pesze tudom, az apád is gyülölte, ezért neked is azt kell!

4. Miért pont Loki.

Loki fanfiction.

-Mi történik?
-Ő Loki! Aki tudod egy éve lerombolta fél New Yorkot
-Mi a franc? Én nem tudom hogy került ide ki!
-Mibe keveredtél Abi?
-Nem érdekes, de most a fülét cibálva fogom elhúzni. Loki! -Mostmár elegem volt. Megölöm! Kinyírom. Mikor beértünk a házba elkezdtem ordibálni vele.
-Mondtam, hogy ne kelts feltünést!
-De muszáj hisz az emberek imádnak!
-Én nem úgy emlékszem, és nem is úgy látom. -Kinéztem az ablakon,ahol volt aki sírt, volt aki dühös volt, és volt aki... akinek tetszett a dolog.

5. Amerika kapitány: mi történt a múltban?

Amerika kapitány fanfiction. A kapitány múltjáról szól.

Nem kellett volna megtennem. De mégis megtettem. Elkövettem egy nagy hibát. Ha nem vagyok ilyen hülye, akkor nem hal meg a Kapitámyés én sem rohadok itt ebben a kínzó kamrában. Valyon valaha is kijutok innen? Vagy nem? Talán tényleg egy rohadék vagyok. De ha nem gondolom magamról, hogy olyna sokra vagyok képes,talán tényleg egy hős lennék. De nem. Dehát miért is nem örülünk? Hát sikerüt. Azt akartam, hogy hősként emlékezzenek rám. Hát ja úgy fognak egy baszott hősként fognak rám emlékezni. Nem egy hősként kéne rám emlékezni, hanem mint egy gyáva ügyetlen patkányra. Nem vagyok több annál. Bárcsak... bárcsak ne követtem volna el életem legnagyobb hibájat.

6. Ki vagyok én igazából?
Bucky fanfiction.

Bucky! Neee! Nem lehet igaz! Hogy lehetek ilyen hülye? Nem! Nem. Itt a vége. Nincs kiút. nincs újra kezdés. Nincs szerelem. Elrontottam mindent. Sajnálom Bucky, sajnálom

7. Sajnálom hogy megöltelek

Gyilkosról szól.

Ott álltam. A kés a kezemben. az égész testem véres volt. Megtettem. Megtettem, és most meg nagyon, de nagyon megbántam. Miért is voltam én ilyen hülye? Mostmár vissza nem csínálhatom. Itt a vég. Akkor tényleg legyen itt...

8. Bosszúállók újrakezdés

Clint szemszögéből látjuk a dolgokat. Nem egy sikeres könyvem.

Nem tudok dönteni! Mi lesz? Mi lesz, hogyha... mi lesz, hogyha tényleg arra kerül sór? Nem akarom elveazíteni.

Talán vége mindennek. Mindenek búcsút mondhatok. Nincs vissza út. A tettwim következménye borzalmas. De most Natral kell törödnöm. Vagy fel kell adnom, hogy ne okozzak több bajt? Ez nagyon rosz.

9. Harry Potter a sötétség gyomrában

Dramione.

-Szeretlek... szeretlek, de valahogy nem úgy ahogy kéne. Olyan szörnyű dolgokat tettél. Az iskolát lerombolták. És te segítettél! Halálfaló vagy! Nem vagy jobb egyik gonosz léleknél se! Miért tetted ezt? Most menekülnünk kell. És akár mondod nekünk, hogy megváltoztál,te akkor is Malfoy maradsz!

A Halálfalók elfoglalják pontosabban lerombolják a roxfortot. Tudják, Hogy Voldemort elbukott, de ők akkor is próbálkoznak. A sereg... a sereg akiket már mi nagy számban a Aszkabanba küldtünk. Kiszabadultak, és most küzdenek. Bosszút állnak. Draco Malfoy akiben megbíztam elárult. Nagyon sokan beszálnak a csatába akik túlélik. Viktor Krumm is sereget hoz. Talán ő lesz az akivel miután ennek vége elmegyek? Vagy ki? Mi lesz ezek után? Egyáltalán túl élem?

Egy láncra voltam verve. Elkaptak, és nem volt menekvés. Dracot is lebuktatták, és már nem volt remény. Minden reményem elveszett. Draco oda hajol hozzám, és megcsókolt volna, ha a maradék erőmmel el nem lököm magmtól. Ron talán halott volt, ahogy Krumm és még sok más barátom. Nekem ki kellett volna tartanom, de nem. Inkább rábíztam az életem, és hagytam, hogy ő döntsön. Malfoy. Akiről azt hittem szeretem.
Bocsánat...-sugta a fülembe. De már nem volt bocsánat. Mostmár annyi volt,hogy meghalunk... meghalunk kínok kínjai közt. És erről csak is én tehetek. Én tehetek róla, hogy ilyen naív voltam. Nyílt a pince ajtó, és tudtam ki jön be rajta. Önkéntelenül is Draco ölébe dugtam a fejem. Jól esett a melegsége. De tudtam,hogy most van az utolsó pár óra amíg még kihasználhatom. Átöleltem, és eldöntöttem, hogy nem engeden el halálomig.

10. Szerelemmel fogságban

- Szeretlek érted?!? Szeretlek! Nagyon Szeretlek! De most meg kell tennem...

A Szerelemért bármit! Sokat gondolkoztam mi legyen, de végül sikerült előrukkolnom a legújjabb könyvemmel. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog. Na akkor vágjunk is bele!!!

11. A Doctor

Doctor Who fanfiction

Rose szemszögèből látunk mindent. Ez keresztbe tesz, az eredeti sztorinak!! Christopher Ecclestonnal játszódik. Kérlek olvassátok el.

Mindenemet elveszítettem. A Doctor ott hagyott... dehát az nem lehet! Azt mondta szeret! Aztán meg csak eltünt. Én meg már két napja itt lebekek az űrben, egy oriási ürhajón. Teljesen egyedül.

12 Thanos

Gondolom rájöttetek, hogy ez egy Bosszúállók fanfiction.

A világnak nemsokára vége. Nem érdekel már senkit, hogy meg fognak halni. Végre én lehetek az uralkodó. Az áldás.

Sziasztok! Remélem tetszeni fog, a legujjabb könyvem. Azt mutatom meg benne, hogy a gonoszak szemszögéből is lehet érdekes látni a dolgokat.

13. Egy Állom ami Átok

Bosszúállók Fanfiction

Alice Bardoch, egy 17 éves lány. Iskolai dolgokkal küszködik. Aztán megkeresi őt Nick Fury. Ott az élete megváltozik. Fényderül minden titokra. Alice pedig egy új életet kezd, a Bosszúállókkal.

Előre szeretnék megkérni mindenkit, hogy volte, komment. Ha szeretnétek a folytatásokat, három Komment, és három voltera van szükségem. Jó olvasást!

14. A végnélküli út.

Tessa McGrace egy 19 éves lány. Soha életében nem tapasztalta mi az a szerelem. Egy teljesen átlagos életet élt. Annya, meg apja meghalt,mikor még három éves volt. A keresztszülei gondoskodtak róla. Mindent megadtak neki. De Tessa életét valami felborítja. Egy fiú. Hirtelen minden megváltozik. Tessa hihetetlen kalandok részese lehet. De közben mindenét feláldozza egyetlen fiúért.

-Hogy merészeled? Te nem tehetsz ilyet! Minden... mindent tönkretettél! Utállak! Sőt! Gyülöllek!

Alec Grentooch egy 20 éves fiú. A szerelem nem az erőssége. Azonban a nagyapja hihetetlen ajánlatot tesz neki. A fiú élete szempillantások alatt megváltozik. Olyan bajba keveredik, amibe nem kellene. Mindenét feláldozza,hogy teljesítse a küldetést

15. Lány aki többé már nem szeret

Peter Parker fanfiction

Tony Stark lánya vagyok. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy a csalódás ilyen váratlanul ér. Szerettem. Sőt imádtam őt. D mégis ez min változtat?

16. Vér!

Amikor valaki rátalál az igaz szerelemre, az úgy érzi örökké szól, és gyönyörű. De amikor rá kell döbbennie hogy akit szeret az egy szörnyeteg minden megváltozik...

Na igen. Sok,tudom. Ha valamelyik érdekel, az oldalamon,vagy ha a nevére rákerestek megtaláljátok.
Puszi
Neville

UI:. Ha szeretnétek, hogy a képeiket is küldjem, szoljatok!

Harry Potter A sötétség gyomrában Where stories live. Discover now