15. fejezet

41 3 0
                                    

Hazugság

- Maguk meg mit keresnek itt? - kérdezte emelt hangon. Már nem törődött a zokogásommal. Megszokta,hogy itt ott elkezdek zokogni. Ginny elmondott az igazgatónőnek mindent. McGalagony arcáról leolvasható volt a meglepődöttség, a sajnálat, de leginkábba düh.

- Nem szabad egy halottnak odaadni egy főnix tollat! Felbomolhat a világegyensúly. Amikor egy halott visszatér, mások is visszatérhetnek... mint például Voldemort. Megszakad egy határ. Azaz szabad az út. Meg kell akadályoznunk Malfoyt. Sajnálom Granger. Azért nem mondtatott semmit, mert ez egy törvény a holtak közt. Viszont, ha visszatér,bármit mondhat. De ez nem fog bekövetkezni. - Mondta McGalagony.

Amikor elszabadultunk az igazgatónőtől, elmentem egyedül a tiltott rengetegbe. Amikor úgy éreztem elég mélyen vagyok, elkeztem mondokatni Draconak, hogy jöjjön ide a Tollal.

- Könyörgöm Draco! - sírtam. - kérlek gyere és hozd a tollat! - Ekkor megjelent elöttem Draco. Még mindig kisértetszerűen. A nyakába borultam.

- Éppen vissza jönni készülök. Mennem kéne. - mondta. Behunytam a szemem,és nagy levegőt vettem. Egy hirtelen mozdulattal kivettem a kezéből a tollat.

- Nem engedhetem, hogy visszagyere. Nagyon veszélyes. El kell engednelek téged. Szeretlek Draco. Szeretlek, és mindigis szeretni foglak. De nem kockáztathatom, a többi élőlény épségét. Sajnálom. - mondtam, majd széttéptem a tollat.

- NE!! HÁT NEM AKAROD, HOGY VISSZAJÖJJEK?! NEM AKARSZ ÚJRA VELEM LENNI?! - Kiabálta fejveszteve. Nekem gombóc nőtt a gyomromba.

- Nem. - hazudtam magamnak is. Ekkor Draco szertefoszlott. Leroskadtam a földre. Megállás nélkül zokogtam. Már nem vold időérzékem. Nem tudtam nappal van, vagy éjjel. De nem is érdekelt.

Ginny:

Nem találtam Hermionét. Nem tudom hová mehetett. Csak elrohant a rengeteg felé. Elhiszem, hogy fáj neki. De én is végig néztem, ahogy megölik Ront,meg Harryt. Meg kell nyernünk a csatát. Ki fogja túlélni a csatát? Nekem kim marad. Vagy én is meghalok? Nem tudom.

Elindultam a szügség szobája felé. Most párbaj termként nyílt ki elöttem. Bementem, és a bábukat sorba löttem ki. De nem volt elég erőm. Biztos, hogy könnyű áldozat leszek. Valamit tennem kell. De mit? És hogy? Mi lesz velem ezekután?

Hellóka mindenkinek! Tudom negyon rövid rész lett. Nemsokára (tényleg nemsokára) hozom a következő részt. Addig is szép hétvégét.

Harry Potter A sötétség gyomrában Donde viven las historias. Descúbrelo ahora