Wstęp

394 20 12
                                    

Cześć!

Chciałybyśmy zabrać Was we wspaniałą, wewnętrzną podróż, pełną przeróżnych wyzwań. Dzięki niej przestaniecie ignorować swoje możliwości, a także to, jak wyjątkowymi, niepowtarzalnymi i fantastycznymi osobami jesteście. Nauczymy Was jak wyznaczać swoje cele i dążyć do ich osiągnięcia, a także jak zyskać pewność siebie  i - przede wszystkim - jak zakochać się w swoim życiu, czerpać z niego ile tylko się da i pozytywnie patrzeć na świat każdego dnia! 

W naszym poradniku znajdziecie nieskończoną ilość praktycznych porad, wiele cytatów i pozytywnych myśli, ciekawe zadania, quizy oraz wyzwania, nieraz wymagające przekraczania własnych granic. Zamierzamy stworzyć tutaj bezpieczne miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. 

Nie bójcie się pytać! Jeżeli potrzebujecie porady na jakiś temat, śmiało piszcie w komentarzach lub w wiadomościach prywatnych (oczywiście w tym wypadku pozostaniecie całkowicie anonimowi). Pragniemy zapewnić Wam wsparcie, więc gdy tylko poczujecie potrzebę, by z kimś porozmawiać, jesteśmy tutaj dla Was:)

Serdecznie zapraszamy Was do zaangażowania się w tę wewnętrzną przygodę, której celem jest samoakceptacja, miłość do samego siebie, osiągnięcie swoich celów oraz szczęście. 

Miłej podróży!:)

PS. Znajdziecie nas również na Instagramie pod nazwą @projekt_begin_again .

Poradnik BEGIN AGAINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz