,,Ne, Kendalle!" Bella skočila za Kendallem do propasti.
Promiňte, asi bych měl začít od začátku. Ahoj jmenuji se Kendall Williams, bude mi 17 let, žiju v městečku jménech Forks a budu vám vyprávět o jedné dívce, která se přistěhovala z Now Yorku. Vše to začalo rozvodem jejích rodičů:
,,Isabell, odjíždíme" řekla Charlotta maminka Isabelli. ,,Proč mami?" Maminka Isabelle zbalila věci a vše jí vysvětlila při jízdě. Je teprve 3.srpna, ale Isabelli maminka se nechala rozvéct. Isabell skoro přes celé léto nevylezla z baráku. Žili u babičky až do konce prázdnin. Kolem 27.srpna se nastěhovali do vlastního baráku. Nebyl obzvášť velký, ale jim stačil. To hlavní bylo to, že se nastěhovali vedle nás. Okna jsme měli doslova vedle sebe. Moje mamka přichystala koláče a hned jak odjeli stěhováci, šli jsme je uvítat. Nejdřív se mi nechtělo, ale mamka mě donutila. Naštěstí šel i můj mladší bratr Logan, takže jsem v tom nebyl úplně sám.
Mamka byla tak natěšená, že ani nemohla zaťukat, musel jsem to převzít a zaťukal jsem sám. Otevřela půvabná zrzavá dívka v mém věku. ,,Dobrý den, potřebujete něco?" řekla dívka. Nevěděl jsem co říct, naštěstí začala mluvit mamka: ,,Dobrý den, mi jsme Williamsovi vaši sousedé hned od vedle a přinesli jsme vám koláčky na uvítanou." ,,Aaa, tak pojďte dál. Mami máme návštěvu." řekla dívka a jakmile to dořekla objevila se na schodech její mamka. ,,Dobrý den, může vám nějak pomoc?" ,,Maminko to jsou sousedi odvedle Williamsovi, přišli nás uvítat." ani to nedořekla a hned její mamka řekla: ,,Aaa, kdybych to věděla tak něco připravím, tak se alespoň u nás posaďte, ale ještě to tu není úplně úžasné, všude máme ještě krabice tak se omlouváme." Usadili jsme se nejspíš v jejich obýváku, který byl spojený s knihovnou. Moje mamka hned musela začít: ,,Tak jak se jmenujete a odkud jste k nám přicestovali?" Dívky mamka nám začala vyprávět: ,,No tak já jsem Charlotta Young a moje dcera se jmenuje Isabella." Isabel musela hned mamku přerušit : ,,Jen Bella prosím." ,,Ach ano, no nic, rozvedla jsem se se svým mužem toto léto a z Now Yourku jsme se přestěhovali sem." pokračovala Charlotta. Převyprávěla nám vše čím si museli projít a také se nás zeptala: ,, No a co vy, jak dlouho už zde bydlíte?". ,,No tak já tu s mým manželem bydlíme už co jsme se vzali, o rok později se nám narodil tady Kendall a tři roky na to Logan," a pokračovali v konverzaci. Asi hodinu jsme tam u nich byli a Bella byla stále potichu, nechápal jsem proč, no nic méně další den na to začala škola a jak jsme se dozvěděli tak Bella nastupuje do stejné třídy jako já.
YOU ARE READING
Kdo jsem?
FantasyDo městečka jménem Forks se přistěhovala dívka Bella. Co je zač a jak ovlivní tato dívka černovlasého mládence Kandella?