3.Kapitola - Škola

16 0 0
                                    


,,Logane a ty chodíš do jaké třídy," zeptala se Bella po cestě. ,,No tak já teď chodím do posledního ročníku základná školy," odpověděl Logan. Bella se hned ptala dál: ,,A už víš kam půjdeš dál, půjdeš po stopách svého bratra nebo něco většího?" Logan jen pokrčil rameny a nijak neodpověděl. Za chvilku byli u školy a museli se rozejít, Bella musela k ředitelně, aby jí dali heslo k její skříňce a také její rozvrh. Už zazvonilo a Bellu vedl ředitel do její třídy. Bella i ředitel vešli do třídy a všichni včetně Kandella se ne ně podívali. ,,Tohle je Isabela Agrentová," začal mluvit ředidel: ,,Doufám, že se k ní budete chovat dobře a slušně." ,,Děkujeme pane řediteli, vítáme tě Isabell posaď se třeba támhle," řekla Belle paní Smithsová. Bella si sedla přímo za Kendalla a potichu mu řekla: ,,Doufám, že o sobě nebudu muset něco říkat." Kendall se pousmál a zakejval hlavou že ne.

Skončila první hodina a k Belle přišla jedna dívka a řekla: ,,Ahojky," obejmula ji a pokračovala: ,,Jmenuji se Lydia Stilová a chci aby si se se mnou kamarádila, božínku to triko je úžasné, kde jsi ho vzala?" Bella nečekala takové uvítání, ale zachovala se tak aby se to hodilo: ,, Ahoj, no tak mamka děla v jednom obchodě a oblečení tam vypadalo moc hezky," Lydia jí přerušila a  dodala: ,, Dobře tak ty budeš moje nejlepší kamarádka," Lydie jí znovu obejmula. K Lydii pak přišel jeden kluk a objal ji ze zádu a pak jí dal pusu. ,,Ahojky zlato," řekl Lydii a pokračoval: ,, Kdopak to je?" Lydie se usmála a pak mu odpověděla: ,,Aidne tohle je Isabel, Isabel tohle je můj přítel Aiden." Aiden ji podal ruku a řekl: ,,Ahoj Isabel, jak se ti tu zatím líbí?" Bela neměla ráda když byla nazývána jako Isabel tak řekla: ,,Zatím se mi tu moc líbí, ale jestli můžu požádat neříkejte mi Isabel stačí je Bella." V tu chvíli se všichni začali smát a oba jí odpověděli: ,,Dobře." 

Zbytek školy utekl tak rychle, že si to nikdo neuvědomil. Když Bella odcházela ze školy, nechtěla jít domů sama a tak počkala na Kandella, možná jeden z důvodů byl že se jí líbí, ale to nechtěla úplně řešit. Ani nečekala že by za ní přišel sám, ale opravdu k ní přišel a řekl: ,,Nech mě hádat ty se mnou budeš chodit každý den do školy i z ní že?" Bella se usmála a odpověděla: ,,Když to nebude vadit." Kandell se pousmál smát a řekl: ,,No tak pojď." 


Kdo jsem?Where stories live. Discover now