4.Kapitola - Cesta

16 0 0
                                    

Po cestě jsem se ho zeptala na jednu věc, která mi vrtala hlavou celý den. ,,Kandelle, máš holku?" Kandell hned zbystřil a ptal se mě: ,, Proč se ptáš?" Bylo mi jasné, proč se ptám, ale to jsem mu ještě nechtěla říct, tak jsem mu řekla tohle: ,,No tak k tobě dnes nepřišla žádná holka a všichni ostatní, co jsem koukala, tak většinou někoho měli, tak mě zajímá, proč nikoho nemáš?" Když jsem to dořekla, ani jsem netušila, co jsem to ze sebe vypudila. Kandell se pousmál a pak mi začal vysvětlovat: ,,No ono to je trochu složité, nikomu jsem se s tím ještě nesvěřil, ale když jsem byl ještě na základce, chodil jsem s jednou holkou, jmenovala se Stella, prožil jsem s ní krásní roční román, ale nebylo to tak krásné jak jsem si myslel. Před koncem posledního ročníku mi řekla, že se se mnou rozchází, že to byla jen sázka s kamarády. V tu chvíli jsem byl tak rozrušený a nebylo mi úplně po tom nejlíp. Ještě poslední dva dny v té škole bylo pro mě utrpením, všichni ostatní se radovali, jásali, jenom já měl zlomené srdce a nevěděl jsem co dělat. No a když jsem konečně přešel na jinou školu, řekl jsem si, že už nikdy nechci mít vztah. Prostě je to komplikované." Sama sobě jsem si teď říkala, že tohle kdyby mi někdo udělal, byla bych na tom stejně, ale chtěla jsem mu pomoct, tak jsem mu řekla: ,,Chápu proč seš naštvaný, ale to že ti ublíží jedna pitomá holka a ještě na základce neznamená, že ostatní budou stejné, ale chápu tě, já bych asi reagovala stejně. Jen ti chci říct, že když budeš potřebovat, budu tu pro tebe." Kandell se zastavil a podíval se na mě, chvilku jsme si takhle koukali do očí a pak mě obejmul a pošeptal mi do ucha: ,,Děkuju." Už jsme byli naštěstí doma a tak jsme se jenom rozloučili a oba jsme odešli domů. Moje myšlenky létali hluboko a srdce mi bušilo a bušilo. Odešla jsem do svého pokoje a lehla si do postele a přemýšlela co se to právě stalo.

Kandell doma:

Kandell si v duchu pomyslel: ,,Já se snad znovu zamiloval, to není možné, svoje city jsem pohřbil hluboko, tak proč zrovna ona?" Hned jak přišel do pokoje, musel se podívat z okna jestli náhodou neuvidí Bellu, ale bohužel nic neviděl. Také si lehl na postel a přehrával si ještě jednou co se to vlastně po cestě stalo.

Kdo jsem?Where stories live. Discover now