Když Kandell přicházel k jeho baráku, všiml si, jak jeho otec někam odchází. Přišlo mu to velmi zvláštní, protože když jeho otec někam jde, tak je to většinou na schůzky, kam si bere vždy auto, tentokrát šel ale pěšky. Kandell se tedy rozhodl, že ho bude sledovat. U konce jejich ulice jeho otec odbočil vpravo směrem k lesu. Nejdříve šel po lesní pěšině, ale zanedlouho ji opustil. Kam jen mohl mířit? Chvíli se trmáceli mezi stromy a Kandell vůbec nevěděl, kam by mohl mířit, až se před nimi objevila velká stodola. Co by mohl dělat ve velké stodole uprostřed lesa? Jeho otec se rozhlédl, jestli někoho nevidí a zalezl dovnitř. Kandell se potichu proplížil k oknu, které tam bylo, a začal se soustředit na to co tam jeho otec a tři další osoby probírají.
„Jacobe, jak jsi s ní pokročil," zeptal se neznámí pán Kandellova otce. „Ode mě kouslá už je, otázkou je, jak si na tom ty Braydene. Ještě není vlkodlakem, a kdo je tady ten vlkodlak," Brayden to nepobral moc v klidu a tak zařval, div živu se do sebe s Jacobem nepustil. Zarazila to ale zvláštní žena: „Tak dost. Nemyslíte, že jsme na tohle staří, teď je důležité, aby se stala vlkodlakem a byla míň ovladatelná její matkou. Má v sobě krev Avi Blackové, je důležité, aby byla pokousána. Thomasi sledoval jsi ji důkladně jak na tom je," zeptala se žena a předala slovo poslednímu z mužů: „Je nevyspitatelná, nikdy nevíte, co ve skutečnosti udělá, přece jenom Ava byla úplně stejná, ale i jako Ava dává přednost rodině a kamarádům. Ale když už jsme u toho zabíjení, už se jí podařilo zabít jednu dívku. Brečela u ní teda hodinu a ještě se jí omlouvala, ale to se nám povede zlomit, stačí zajmout jedno z jejich blízkých ať matku či Kandella," Jacob se zarazil a taky něco dodal: „Řeklo se, že Kandella do toho pléct nebudeme, já to nedovolím," rozčiloval se Jacob, ale to Thomasovi bylo jedno a pokračoval dál: „Pro teďka stačí, aby byla pokousána vlkodlakem. Braydene musíš to udělat co nejdříve, pak ji necháme chvíli vydovádět a až pak budeme řešit, koho zajmeme a ještě jednu věc, Koro jak moc je možné, že jí narostou křídla?" Žena se zamyslela a pak řekla: „Je na to možné na 50%, u víl dnešních je to velmi vzácné a jen 8% víl je má nebo mělo, uvidíme, jak si bude véct Bella."
Kandell nechtěl věřit, co slyší, Bella by mohla mít křídla a na co ji tak potřebují a proč zmiňovali i jeho? Kandell se ještě zaposlouchal a jen slyšel ženský hlas: „A tentokrát to nezkaz Braydene!" Když se koukl do okna, vyděl, jak všichni odcházejí, tak se rychle schoval, aby ho nikdo neviděl. Kandell nevěděl, co si má myslet a jestli to říct Belle, když o tom nevěděl až tak moc. Jakmile odešli všichni svou cestou, tak se Kandell vydal k domovu, bohužel neodešli úplně všichni. Thomas o něm věděl a uspal ho zaklínadlem a uvěznil v kleci ve stodole, tak aby nemohl utéct. Po té zavolal Koře a řekl to telefonu: „Koro, přijď ještě za mnou do stodoly, máme tu jednoho milého hosta," a pak to položil. Neuběhla ani minuta a Kora byla u nich a jen dodala: „Proboha, kde si ho zval?" „Celou tu dobu nás tady špehoval, musíš říct Jacobovi, že si ho tu budeme muset chvilku nechat." Řekl Thomas a ďábelsky se zasmál.
YOU ARE READING
Kdo jsem?
FantasyDo městečka jménem Forks se přistěhovala dívka Bella. Co je zač a jak ovlivní tato dívka černovlasého mládence Kandella?