2.Kapitola - Ráno

19 0 0
                                    

,,Crrrrrrrrr" zazvoní Kendallovo budík. Je 6 hodin ráno a Kendall si jde udělat  ranní hygienu, osprchuje se, vyčistí zuby, převleče se a přišourá se na snídani. Mamka udělala lívance, která Kandall tak miloval a spokojeně jenom řekl: ,, To jsou ty nejlepší lívance na světě mami." Maminka se pousmála, políbila Logana a Kandlla na čelo a odešla do práce. Jakmile bratři zůstali doma sami, Logan se začal hned vyptávat: ,,Tobě se tak holka ze včera líbí viď," a začal se smát. Kandall po něm hodil jednu kuličku hroznového vína a klidně mu odpověděl: ,, Proč tě to zajímá?" Logan pokrčil rameny a začal se strašně smát, Kandall se poté začal také smát a ještě řekl: ,, No, neříkej že tobě se nikdy nikdo nelíbyl?" Logan nevěděl co říct a tak se začal smát ještě víc.

O pár minut po té zazvonil zvonek. ,,Kdo by to mohl být," pomysleli si oba bratři. Logan jelikož byl blíž tak šel otevřít. Před dveřmi stála dívka Bella. Logan stál u dveří a koukal na ni jako kdyby viděl anděla. Kandall přišel k Loganovi a také nechtěl uvěřit co vidí. ,,Ahoj, omlouvám se, že vás obtěžuji, ale nemohla bych s vámi jít do školy, nechce se mi jít úplně sama," řekla Bella. Kandall strkl do Logana ať si jde dobalit tašku a pak řekl: ,, Ale ovšem, akorát jestli by jsi mohla chvilku počkat ještě si musím dobalit do školy, poť dál." ,,Děkuji," řekla Bella a vstoupila dál. Kandall si šel dobalit tašku a šel se věnovat Belle. Hned jakmile Bella viděla Kandalla se musela zeptat: ,,Máte to tu krásně velké, asi máte rádi přírodu což?" ,,Proč myslíš," řekl Kandall. ,,No tak máte tu spoustu kytek a je to nádherné," usmála se Bella. Kandall se také usmál a řekl: ,,Noo, naše mamka pracuje v květinářství a ano také máme hodně rádi přírodu, milujeme chodit v lese kde je ticho a klid." Pak přišel dolů Logan a jenom dodal: ,, Bože vy jste tak sladcí, jdeme nebo nestihneme školu." Bella i Kandall se začali smát, ale Logana poslechli a raději už šli.  

Kdo jsem?Where stories live. Discover now