U postele na židli spal Kandell. ,,Kandelle, Kandelle," probudila jsem Kandella a pokračovala: ,,Co se stalo?" Kandell ještě rozespale řekl: ,,Dobré ráno. A jestli se chceš zeptat co, se stalo, tak to ti neřeknu ani já. Jen si pamatuji to, že jsi ječela." Bylo mi zvláštně, ale vycítila jsem, že Kandell lže a tak jsem řekla: ,,Kandelle prosím pravdu." Kandell udiveně řekl: ,,Jak víš že lžu?" Nechtěla jsem lhát také, tak jsem řekla tohle: ,,Když ti řeknu pravdu, řekneš mi co se stalo?" Kandell nejdříve nechtěl, ale pak kývnul že ano. Tak jsem se posadila a začala vyprávět: ,,Sama nevím kdo nebo co jsem, ale vím jistě, že dokážu cítit lidský tep, jak jim teče krev a ptal ses, jak jsem poznala, že lžeš, no tak cítila jsem, jak se ti zvednul tep a když máš vyšší tep, tak lžeš." Kandell tedy také šel s pravdou ven: ,,Možná mi neuvěříš, ale za prvé bys měla vědět, že nejsem jen člověk. Jsem něco jako vlk zkřížený s upírem. Moje mamka je vlkodlak a můj otec je upír. A teď k tvé otázce, v jednu chvíli jsi začala ječet, nevím proč, ale potom jsi omdlela, tak jsem tě vzal k sobě, rodiče naštěstí už spali, ale Bello myslím, že by ses měla zeptat mamky, jestli neví co jsi zač. Když to bude vědět tak aspoň něco, pak když ti to neřekne a nebude ti to vadit můžeme zkusit ještě moje rodiče." Byla jsem z toho tak zmatená, ale udělala jsem co mi řekl.
Nechtěla jsem jít sama, tak jsem Kandella poprosila aby šel se mnou. Mamka naštěstí už byla doma. Otevřela jsem dveře a oba jsme šli do kuchyně, kde byla mamka. Nevěděla jsem jak začít: ,,Mami," řekla jsem nejprve: ,,Můžeme si promluvit?" Moje mamka všeho nechala a usadila nás ke stolu a zeptala se: ,,Co potřebujete vědět?" Podívala jsem se na Kandella a pak řekla: ,,Jsem nějaká mýtická bytost?" Mamce se rozzářili oči údivem, pak sklonila hlavu,oddychla si a odpověděla mi: ,,Obávala jsem se tohoto dne. Jak jsi, oprava jak jste na to přišli, že je s tebou něco v nepořádku?" Já nebyla schopná slov, tak to za mě převzal Kandell: ,,No my jsme šli z té party a když jsme šli domu, tak jsme se v půlce zastavili, nebudu lhát, i já jsem bájná bytost, něco jsme ucítili a pak najednou Bella začala ječet, ale pak omdlela." ,,Ty jsi omdlela," řekla udiveně Charlota a pokračovala: ,,To ale nevím proč omdlela, to se nemá dít. Neměla jsi teď někdy ještě nějaké kousance nebo nějaké škrábnutí?" Nevěděla jsem, co tím myslí, ale o tom incidentu co se nám stal s Lydii jsem jí řekla: ,,No když jsme jeli s Lydii z těch nákupů, tak jsem zase ječela, ale pak jsem se ocitla v lese a pak jsem se zase vrátila k Lydii, ale mezi tím jsem cítila jako by mě něco kouslo nebo škráblo, sama ani nevím co to bylo ," mamka nemohla uvěřit, ale ještě se mě musela zeptat: ,,byli to celí obrys zubů nebo jenom dvě tečky?" ,,Jen dvě tečky myslím," odpověděla jsem. Mamka nám řekla ať vteřinku počkáme.
Když se vrátila nesla obří tlustou starou knihu knihu. ,,Někdo to naplánoval tak, aby jsi byla jeho zbraň. Teď to bude těžší než si vůbec dokážete představit. Vůbec, co jsi ty za bytost Kandelle?" Kandell věděl, že jí může věřit tak řekl: ,,Já jsem kříženec vlkodlaka a upíra," mamka mu hned skočila do řeči: ,,Takže si hybrit, nech mě hádat, mamka vlčice, otec upír." Kandell vytřešti oči a řekl: ,,Jak to víte?" ,,No tak první den co jste k nám přišli, poznala jsem, že je s vámi něco jinak a teď si mi řek, že jsi kříženec vlkodlaka a upíra a na tvé matce je poznat, že je to vklodlak. Ale až teď mi to docvaklo," řekla Charlota a pořád listovala v té knize. Charlota zastavila listování a zeptala se: ,,Bello opravdu to byli dva kousance, žádný obrys dalších zubů?" ,,Ne," řekla Bella a pak ještě dodala: ,,Byli to dva páry kousanců jakoby no víme." Charlota povzdychla a pak nám sdělila tohle: ,,Já si to myslela," zarazila se a pak pokračovala: ,,Bello víš co tě tehdy kouslo?" Bella zakývala hlavou, že neví a Charlota na to pokračovala: ,,Bello nechce se mi to věřit, ale kousnul tě upír, takže si banshee křížená s upírem, jestli nevíte kdo je banshee, tak to je irská bytost, které také říkáme například víla smrti, předpovídá smrt, ale když tě kousnul ten upír, máš i upíří schopnosti. Díky tomu, že jsi banshee, zmírňuje se ti chuť na lidskou krev, tudíž jí nepotřebuješ k životu jako ostatní upíři, ale dostala jsi rychlost, sílu, touhu zabíje a také dokážeš manipulovat s lidmi pomocí očí," pak ji přerušil Kandell: ,,Takže počkat, Bella je také napůl upír jako já, akorát ještě předpovídá smrt? Noo tak to je dobrý," Charlota se pousmála a pak kladla Belle na srdce: ,,Bello musíš se s tím naučit pracovat, proto jsi omdlívala, když jsi křičela, neumíš ještě ovládat obě dvě svoje síly. Já jsem schopná ti pomoc a myslím, že i tady Kandell ti rád pomůže, ale musíš si dávat pozor na pohyb, aby nebyl moc rychlí. Od zítřka se začneš učit, když to půjde tak budeme cvičit každý den, nejméně dvě hodiny." ukončila debatu Charlota a vrátila se k její práci. My jsme se šli potom projít.
Hned jakmile jsme vyšli z baráku, obejmula jsem Kandella a řekla: ,,Co když to nezvládnu, co když kvůli tomu, že se to nenaučím ovládat umřu nebo zabiju někoho jiného. Kandelle já mám strach." Kandell jí stiskl a uklidňoval ji: ,,Bello jsi velmi statečná a silná dívka, s pomocí to zvládneme, já ti rád pomůžu se vším. Vždy tu budu pro tebe," a políbil Bellu na čelo. Ještě se chvilku se obímali a pak šli.
YOU ARE READING
Kdo jsem?
FantasyDo městečka jménem Forks se přistěhovala dívka Bella. Co je zač a jak ovlivní tato dívka černovlasého mládence Kandella?