Je neděle brzo ráno a Belle se zdá noční můra, jak zavraždila spoustu lidí a nevadilo jí to. ,,Prosím nezabíjej mojí dceru," řekla ve snu jedna žena, ale Bella se do jí i do její dcery hned zakousla. Po chvilce se zbudila celá zpocená. Když se podívala na hodiny, kolik je, zjistila, že má ještě dost času, než začne její výcvik. Nemohla usnout, tak si vzala věci na sportování a ještě si šla zaběhat. Naštěstí bydleli u lesa tak mohla jít běhat tam, kde ji nikdo neuvidí, když teď musí dávat pozor na svou rychlost. Vyšla ze dveří a u Williamsů před barákem byl Kandellovo otec a až teď si uvědomila, že ho ještě neviděla. Pan Williams Belle zamával a vstoupil zpět do jejich baráku. Belle bylo zvláštně, ale řekla si, že to nebude teď řešit. Vzala si sluchátka, pustila si playlist a vyběhla. Ani se jí nechtělo věřit jak rychle běží. Než skončila jedna písnička byla už zpátky u baráku. Nemohla si zvyknou a ke všemu tomu měla ještě spoustu energie. Řekla si teda, že se půjde jen projít. Šla lesem a najednou ji napadlo, když může rychle běhat, mohla by umět i nějaké kaskadérské kousky? Našla si nějaký vysoký strom a zkusila na něj vylézt a pak z něj skočit saltem. Povedl se jí dokonce dvojitý. Myšlenky se jí honili hlavou, chtěla vědět kolik toho ještě zvládne a kde má své hranice. Snad se to dozví v průběhu tréninků. ,,Kdo to támhle je," proběhlo Belle v hlavě. Bella zamhouřila a všimla si, že se to proti ní rozeběhlo, tak se rozeběhla taky. Najednou se objevila u jejího baráku a když se podívala znovu na les, nikoho už neviděla, co nebo kdo to byl?
YOU ARE READING
Kdo jsem?
FantasyDo městečka jménem Forks se přistěhovala dívka Bella. Co je zač a jak ovlivní tato dívka černovlasého mládence Kandella?