10.Kapitola - Trénink

5 0 0
                                    

,,Ahoj Bello," ozvalo se : ,,Seš v pořádku?" Bella se otočila na mluvícího a oddychla si. Stál tam Kandell. ,,Ahoj, promiň jen emm to je jedno. To už je tolik, že jsi už tady," řekla Bella a obejmula Kandella. ,,No, ještě je dost času, ale chtěl jsem tě, ještě vidět před tréninkem, to není hřích," po té se pousmál. Bella mu dala pusu, kterou ji Kandell opětoval. Kandell pak ucukl a řekl: ,,Dobré ráno paní Youngová," Bella pokračovala také: ,,Ahoj mami, už je čas?" ,,Dobré ráno vy dvě hrdličky, ano už je čas." ,,Tak jdeme na to," odpověděla Bella. ,,Pojďte za mnou," řekla Charlota a vedla je do lesa. Vedla je pěšinkou, až se objevili u takového menšího stadionu. ,,To je tvoje Bello. Můžeš sem chodit a díky mým kouzlům na tebe nikdo nenarazí," řekla Bellina mamka. ,,Páni," řekla Bella a pokračovala: ,,Děkuju, ale ještě jednu věc, ty jsi čarodějka?" Charlota zakývala a pak dodala: ,,Je také možné, že si to po mě zdědila a nějaké kouzla také zvládneš, ale to se dozvíš až ti bude 18, dřív se to nikomu z naší rodiny neprojevilo," řekla Charlota a pokračovala dál na okruh.  ,,Tak jo Bello dnes to bude trošku volnější, nejdříve se seznámíš se všemi věcmi, které tu jsou a pak se vrhneme na důležité věci," řekla Charlota a otevřela branku na okruh. ,,Okruh ti asi nemusím říkat jak funguje, je to jednoduché, támhle máš tlačítka na obtížnost," a ukázala na malou krabičku se spínači: ,,Podle toho jak složité si to pustíš, tak složitý bude tvůj běh." Dále se přesunuli k posilovacímu okruhu. ,,Tady máš pomůcky na cvičení co se jedná síly. Zase úplně jednoduché. Ale to důležité je to co ti dám teď. Tady to si budeš muset přečíst, abys věděla co za nestvůry oprava za bytosti můžeš potkat. Tohle si přečti, jsou to asi jenom 3 knížky, takže by to mohlo být lehké a rychlé." Bella si odfoukla a řekla: ,,No úžasný, to bude zábavička." ,,Bello jak jsem řekla, je to na tobě, ty sama se musíš angažovat a musíš chtít se s tím naučit," řekla Bellina mamka a pak pokračovala: ,,Dnes máš už volno, čti ty knihy a pak se domluvíme na nějakých společných tréninkách. Kdyby jsi chtěla, už můžeš sama sem chodit, je to na tobě."

Kdo jsem?Where stories live. Discover now