5.Kapitola - Přátelství nebo láska

14 0 0
                                    


Další dva týdny co byli ve škole si hodně povídali, všem ostatním ze třídy to přišlo strašně zvláštní, Kandell přece s nikým nikdy nerandí, tak co se stalo? Jednu přestávku k Belle přišla Lydia a oznámila Belle, že jí vezme na nákupy, že chystají s Aidnem večírek a že si ještě udělá přespávačku u ní doma. Bella se tedy nejdříve zeptala její mamky, který to vůbec nevadilo a byla ráda, že bude mít chvilku pro sebe, protože Bella nebyla jediná kdo si někoho našel. Jednou když Charlota jela pro Bellu do školy, tak tam narazila na jednoho pohledného muže v jejím věku, od Belli se dozvěděla, že je to její třídní učitel a mají ho na na angličtinu a dějepis. Další den si s ním sjednala schůzku a vymluvila se na to, aby prý věděla jestli se Bella dobře učí a jestli se už zapojila. Bylo vidět, že i tomu učiteli se Charlota líbila, po nějaké době jí pozval na večeři a od té doby spolu jsou. Bella je s toho nadšená, trochu jí štve, že je to její učitel, ale jak ráda říká, lásce nikdo neporučí.

Pátek se blížil a blížil. Bella už se nemohla dočkat, od mamky dostala nějaké peníze aby si mohla také něco pořídit a něco si také našetřila, takže na tom byla celkem dobře. 

Páteční škola je u konce a Bella si odnesla věci do školy domů a po půl hodině jí někdo zazvonil na zvonek. Nevěděla kdo to je, protože s Lydii měli sraz až a pět minut, ale jelikož její mamka nebyla doma tam musela jít otevřít. Před dveřmi stál Kandell, Bella byla udivená a tak se zeptala: ,,Ahoj Kandelle, co tady děláš?" Kandell se pousmál a pak řekl: ,,No tak já támhle vedle bydlím, ale důvod proč jsem tě teď, ještě než odjedeš s Lydii, navštívil, je ten, že když sem se rozhodoval jestli jít na tu párty, tak že bych tam mohl být s tebou aaaa, jelikož už tam jedeš dnes, tak jsem ti přinesl alespoň něco za náhradu, že se mnou nepojedeš v autě," a vytáhl krásný puget růží. Belle div nezačli slzet oči, musela se nadechnou, aby mohla vůbec něco říct a pak ze sebe nakonec vypustila: ,,Oooo, to je tak milé, děkuju," a dala mu pusu na tvář, div že sebou nepráskla o zem. Přičichla si k růžím a usmála se, ale ještě něco musela dodat: ,,Opravdu je tohle pozvání na rande," a začala se ještě víc usmívat, ale nebyla sama, Kandell se také usmál a odpověděl: ,,No jestli to tak chceš nazvat?" Bella to musela udělat, kytici položila vedle na židli, jelikož byl Kendell vyšší tak si ho přitáhla a políbila ho. Po chvilce ho pustila, podívali si navzájem do očí a tentokrát Kendell políbil Bellu, no a byl to hlubší a delší polibek než si oba mysleli. Mezi tím co se líbali, přijela pro Bellu Lydie. Nemohla uvěřit svým očím, pak zatroubila a řekla: ,,Nazdárek, copak se to tu děje?" Bella i Kendell se přestali líbat a podívali se na Lydii, pak se rozesmáli a oba řekli: ,,Ahoj Lydie." Bella se rozloučila posledním polibkem s Kendellem a objala ho s tím že mu pošeptala do ucha: ,,Uvidíme se zítra na té party." Bella si vzala věci a nasedla k Lydii do auta a jakmile zavřela dveře, uslyšela Lydii jak říká: ,,Nooo, tak to mi budeš muset vysvětlit," obě se začali smát a odjeli na nákupy.

Kdo jsem?Where stories live. Discover now