Wooyoung lefagyva ült az asztalnál, hirtelen képtelen volt felfogni San kérdését. Randi? Mégis mit feleljen erre? Hisz megígérte, hogy nem közeledik Sanhoz, mivel nem akarta megbántani. Mégis, szíve folyamatosan csak egy igent akart kiáltani. Száját egyszer kinyitotta, utána becsukta. Nem tudott megmukkani sem. Lassan hátradőlt, közben ujjait tördelte.
~Ha nem szeretnéd az sem baj.-San hangja nyugodt volt és édes, Wooyoung azt hitte elolvad tőle. A szőke sóhajtott egyet, majd egy hatalmasat nyelt.
~Még nem tudom..-egy fájdalmas mosoly került Wooyoung arcára, San egyből megállapította, hogy ezt nem kéne erőltetni. Ő egy igazi mosolyt villantott.
~Semmi baj, Wooyoung. Egy sima kérdés volt, nem harapom le a fejed!-egy kisebbet kuncogott, gödröcskéi virítottak arcán. Wooyoung hiába tagadja, totálisan belezúgott a srácba, és érezte, hogy nem tud tenni ellene semmit. Kerülheti az egészet egy darabig, viszont nem örökké, ezzel Wooyoung is tisztában volt. De akkor is félt. Nem akarta, hogy neki, Sannak, vagy bárkinek baja essen csak azért, mert szerelmes.
~San mehetnénk? Fáradt vagyok és holnap meccsetek van.-próbált véget vetni szenvedésének, amire San felfigyelt.
~Ne haragudj, nem akartam, hogy kellemetlenül érezd magad.-sajnálkozott San, kezdte megbánni, hogy felvetette a randi kérdést.
~Ne kérj bocsánatot! Jól érzem magam veled, San. A kérdés csak túl hirtelen ért, ennyi.-próbálta Wooyoung szépíteni a dolgot, nem akarta, hogy a másik rosszul érezze magát a saját hülyesége miatt. A két fiú végül elindult hazafelé. Sikerült megfeledkezniük a kávézóban történtekről egy kicsit, így nevetve folytatták útjukat. Ismét csak hülyéskedtek egymással, végre minden normális volt.♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Az egész iskola összegyűlt a tornateremben és türelmetlenül várták a meccs kezdetét. Még az ellenfél csapat iskolája is eljött, vagyis egy részük, mivel nem fértek volna be mind. Wooyoung, Hongjoong és Yunho is izgatottan ültek helyeiken, alig várták, hogy láthassák barátaikat játszani. A két csapat negyed óra múlva kifutott a pályára, a szurkolók, pedig egyből magukhoz tértek és csapataik nevét kiáltották. Wooyoung meg sem lepte magát, mikor Sant kereste szemeivel. Látnia kellett. Meg is találta őt a nagy tömegben, mint mindig hetes számú mezben. A meccs elkezdődött. Wooyoung nem hitte, hogy ennyire tetszeni fog neki, de nagyon élvezte. Természetesen Sant is megcsodálta párszor, még akarata ellenére is, mentségére Sanon ujjatlan póló van, ami csak még dögösebbé teszi a srácot. Wooyoung szemei Sanra ragadtak, mintha valami mágnes lett volna. Csak akkor nézett más fele, mikor Seonghwa hirtelen a földre esett. Mindenki arra várt, hogy feltápászkodjon, viszont ez nem történt meg. Csapattársai, sőt pár ellenfél is rohant, hogy megnézzék jól van-e. Hongjoong arcán látni lehetett a rémületet, legszívesebben lefutott volna barátjához. Yunho és Wooyoung hezitálás nélkül megfogták a fiú kezét, ezzel is nyugtatva őt egy picit. Seonghwat levitték a pályáról. Sanon látszott, hogy letört, majdnem elsírta magát. Mégis hogy folytathatná legjobb barátja nélkül? A tömeg felé fordult. Szinte egyből megpillantotta Wooyoung gyönyörű szőke tincseit és aggodalommal teli arcát. De mindezek ellenére Wooyoung egy aranyos mosolyra húzta ajkait.
~Meg tudod csinálni..-tátogta ezt Wooyoung, bátorítva az idősebbet. San összepréselte ajkait és bólintott egyet. Megszólalt a síp, a meccs folytatódott. San mindent beleadott, már csak Seonghwa miatt is. Megnyeri a versenyt. Kíméletet nem ismerve lökte el ellenfeleit és szerezte meg a labdát, legalább ötször dobott három pontos kosarat. Ellenfeleinek esélye sem volt. Wooyoung bízott benne, nem fog csalódást okozni, és ez így is alakult. Megnyerték a meccset, hála Sannak. Szinte az egész iskola együtt ugrott egyet, mikor nullát ütött a visszaszámláló és a csapat 20 ponttal vezetett. Az edző átvette a kupát és egy diadalmas üvöltés után felemelte azt. Yunho és Wooyoung Sanhoz futottak és egyszerre ölelték át.
~Ez hihetetlen volt!-ugrált Yunho egyhelyben, szája füléig ért.
~Huh izzadt vagy!-tette hozzá nevetve, amibe a másik kettő srác is beszállt.
~Tudjátok, hogy Seonghwa hogy van?-kérdezte San, reménykedett, hogy a többiek tudnak valamit.
~Hongjoong elment az iskola orvoshoz, írni fog, ha megtud valamit.-nyugtatta Wooyoung a srácot, aki bólintott. A három fiú kijutott a tömegből, San magához ragadott egy üveg vizet is, mivel egy ideje nem ivott már. A folyosón leültek és vártak, mindhárman aggódtak, nem is kicsit. San mezét markolgatta, ezzel is próbálta levezetni feszültségét.
~Oké, én megyek csekkolom Hongjoongot, ti várjatok itt.-mondta Yunho, aztán kellő egyszerűséggel felkelt helyéről és rohant az orvosi felé. Amint Yunho eltűnt San Wooyoung felé fordult.
~Köszönöm..-suttogta lágy hangon, szemei tükrözték, hogy mennyire hálás. A szőke nem értette miről beszél.
~Amikor Seonghwa lesérült és bíztattál. El sem hiszed mennyit segített..-San úgy beszélt, mintha Wooyoung az életét mentette volna meg, ami megmelengedte a fiatalabb szívét. San lehetetlenné teszi, hogy ne szeressen belé teljesen. Ez az őrületbe kergette. Már nem lehet tenni ellene..
Tudta, hogy nehéz lesz, de San egyre jobban húzza magához, ami jó és rossz egyszerre. Wooyoung most először érzett így.. most először lett fülig szerelmes. Oh, de még mennyire, hogy odavan érte! San ismét megdobogtatta szívét egy szimpla kis mondattal és csillogó szemeivel, édes gödröcskéivel és hízelgő mosolyával.
~San fejezd be, ne nézz így..-szólta el magát a fiú végül, nem bírta tovább tűrni.
~Mégis hogyan?-értetlenkedett San, vigyora így is megmaradt.
~Ilyen.. szerelmesen..
Miután ezt Wooyoung kimondta San csendben ült egy ideig, éppen azon gondolkozott, hogy mit feleljen.
~Nem tehetek róla, túl gyönyörű vagy ahhoz, hogy ne csodáljalak.-a fiatalabb arcára helyezte egyik kezét a lehető legóvatosabban, mintha azt hinné a másik porcelánból van. Wooyoung bepánikolt, mégis mit tehetne most? Megmentője Yunho volt, aki éppen hívta őt. Wooyoung rögtön zsebébe nyúlt és felvette. San emiatt kényszerítve lett arra, hogy elvegye kezét, ami elszomorította. Nagyon élvezte Wooyoung érintését.
~Végeztek Seonghwaval, gyere csekkoljuk le.
YOU ARE READING
OUR NAMES || WOOSAN
FanfictionEgy világ, melyben karjainkon láthatjuk, hogy kit szeretünk tiszta szívből.. "Te már az előtt szerettél, mielőtt megszerettetted velem önmagam.." ♤WOOSAN♤