Yunho szemezett a rengeteg alkohol között. Végül inkább egy pohár narancslevet töltött magának, valahogy nem volt kedve több alkoholt vinni szervezetébe. Hátrafordulva látta Sant és Wooyoungot, ahogy a sátrak felé veszik az irányt. Yunho felvetette a kérdést magában, hogy mit csinálhatnak ketten.. egy sátorban.. a sötétben.. amíg mindenki más a tábortűz előtt ül és nem figyelnek. Viszont ezt az ötletet egyből el is vetette, mivel Wooyoung túl félénk és szégyenlős. Yunho úgy gondolta, hogy a srác még valószínűleg szűz is. Amivel igazán nincs is baja. Wooyoung dolga. Ő nem tudja mit hagy ki! Gondolta magában Yunho, majd kidobta műanyag poharát egy közeli kukába. Úgy döntött inkább Hongjoonghoz és Seonghwahoz megy először, San és Wooyoung had szórakozzon egy kicsit kettesben, bármit is csinálnak. A srác megtorpant, amint nyögéseket hallott egy sátorból.
~Seonghwa Úristen!-hallotta Hongjoongot. A fiú, mintha próbált volna csöndes lenni, hát nem igazán jött össze.. Yunho vigyorgott egyet és visszament a tábortűzhöz. Elindult a mosdók irányába, a sok folyadék, amit a mai este alatt ivott kezdett végigmenni szervezetén.
~Szia szépfiú!-egy ismerős hang ütötte meg Yunho füleit, így egy másodperc töredéke alatt a hangforrás irányába fordult. A srác..
~Megint te?-kérdezte Yunho irritált hangon, próbált úgy tenni, mintha nem érdekelné az ismeretlen. A fiú ragyogó barna hajjal rendelkezett, szemei vékonyak, mégis megigézőek voltak. Csak úgy hívogatták Yunhot, emiatt a fiúnak egy hatalmasat nyelnie kellett annak érdekében, hogy visszafogja magát. Hülye hormonok..
~Azt hittem vidámabb leszel, mikor meglátsz, Yunho.
~Honnan tudod a nevem?!-vágott közbe az említett srác, mire az ismeretlennek kuncognia kellett.
~Mingi vagyok, tessék, most jobb?-kérdezte, miközben bal szemöldökét egy kissé felhúzta, ezzel csak még szexibb kinézetet adva magának. Yunho ismét egy hatalmasat nyelt. A két fiú szemezett egy darabig, a feszültség csak nőtt és nőtt, megállás nélkül.
~Akkor? Lefekszünk, vagy nem?-fakadt ki Yunho, szemeit forgatta a kérdés feltevése közben. Mingi arcára egy levakarhatatlan vigyor került, majd Yunhot magával rángatva indult el sátra felé.♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Seonghwa izzadságban úszva zuhant barátja mellé. Oldalára fordult és így bámulta az előtte fekvő szerelmét.
~Hűha..-Hongjoong ennyit mondott, még mindig lihegett egy kicsit az előbb történtek miatt. Seonghwa száját elhagyta egy kisebb kacaj, ami tele volt boldogsággal. Hongjoong is barátja felé fordult, így már egymással szemben feküdtek.
~Hongjoong kérdezhetek valamit, ami totál nem ide jön?-szólalt meg Seonghwa hirtelen. Hongjoong meghökkent egy pillanatra, de végül bólintott egyet.
~Wooyoung miért kerüli a randikat ennyire?-Seonghwa érdekes módón nem érdeklődve tette fel kérdését, inkább mintha aggódott volna. Hongjoongnak egyből leesett, hogy San miatt érdeklődik. Sóhajtott egyet.
~Volt randin, sőt kapcsolata is volt. Bár egy-két hónapig. Valamiért minden srác elhagyta.-válaszolt Hongjoong, kissé szomorkásan, sajnálta legjobb barátját.
~Seonghwa én nem értem! Látod, hogy Wooyoung milyen jól néz ki. Mellé kedves, vicces és imádnivaló. Mégis mi akadályozza ennyire?-Hongjoong magyarázás közben felült, így Seonghwa is követte, próbált lépést tartani azzal, amit barátja mond.
~Nem tudom, Joongie. Te sem tudhatod, lehet van valami, amit Wooyoung nem mond el nektek..-találgatott az idősebb, viszont Hongjoong rögtön a fejét rázta.
~Nem, mindent megbeszélünk.. tuti elmondta volna..Vagy nem..?
YOU ARE READING
OUR NAMES || WOOSAN
FanfictionEgy világ, melyben karjainkon láthatjuk, hogy kit szeretünk tiszta szívből.. "Te már az előtt szerettél, mielőtt megszerettetted velem önmagam.." ♤WOOSAN♤