♤20♤

212 15 0
                                    

♤Szexuális tartalom♤


Egy hatalmas ház elé ért Seonghwa és Wooyoung. A fiatalabb most látja elősször San lakhelyét, így érdeklődve nézelődött. Seonghwa leparkolt és Wooyoung felé fordult.
~Ezt nem azért teszem, mert San megkért erre. Ezt azért csinálom, mert látom, hogy boldog veled.-magyarázkodott Seonghwa lassan és érthetően. Azt szerette volna, ha Wooyoung pontosan érti.
~De ha ezt így folytatod nagyon megbántod. Te tényleg úgy gondolod, hogy San elárulna?-kérdezte ezt végül Seonghwa teljes komolysággal a hangjában. Wooyoung egyből rázni kezdte a fejét. Persze, hogy nem gondolja ezt.
~Bízz benne, egy jó ember.-Seonghwa ennyit tett még hozzá, aztán kinyitotta az autó ajtóit, ezzel kiengedve Wooyoungot.
~Ja, és Wooyoung! Sok sikert, ne törd össze magad.-az autóban maradt fiú kacsintott egyet és felhúzta az ablakokat. Ezzel el is hajtott. Wooyoungnak végül leesett a célzás és sóhajtania kellett. Olyan tipikus.
~Mit csinálsz itt?
Egy mély hang ütötte meg Wooyoung füleit, emiatt odafordult. San. Mostmár nem öltönyében volt, hanem megszokott melegítőben és pólóban. Egy embernek hogy állhat ilyen jól ez a szett?
~Szia.. Seonghwa elhozott..-beszél halkan Wooyoung, képtelen nagyobb hangerőre. Pár másodperc szünet után folytatta, mert látta Sanon, hogy még mindig mérges.
~Tudom, hogy totál elszúrtam. Tudom, hogy haragszol, talán egy életre megutáltál. De mégis van arcom ide jönni, igen!-Wooyoung belekezdett, ezelőtt fogalma sem volt mit akar mondani, azonban egyszercsak ezek kidőltek belőle. San tekintete nem lágyult, ez teljesen új érzéseket keltett a szőkében. San még sosem viselkedett így vele, és az sem segített, hogy dögösnek találta Sant mérgesen.
~Eljöttem, mert veled akarok lenni.. csak egy idióta vagyok, aki attól fél, hogy mindenki eltűnik az életéből. Ezért mindenkit ellök magától mielőtt ez bekövetkezhetne. Ne haragudj kérlek!-Wooyoung újfent halk sírásba kezdett, nem volt hajlandó visszatartani ezalkalommal. San végre nem tűnt mérgesnek, rájött, hogy Wooyoung nem játszott vele. San sóhajtott egyet.
~Ez kevés lesz. Nem így szokás bocsánatot kérni.-egy pimasz vigyor került arcára, hiába próbálta visszatartani.
~Akkor..?-a szőke letörölte könnyeit, miközben értetlen fejjel nézett a másikra. Mégis mire céloz?
~Gyere!-San nyújtotta felé a kezét, amit Wooyoung el is fogadott. Az idősebb behúzta a házba és jelezte, hogy vegye le cipőjét. Az alacsonyabb így is tett. Hirtelen két kar kapta fel, ő pedig meghökkenten kapaszkodott a másikba. Csak egy kis ideig mentek így, mivel San lerakta őt egy szobában. A sok díj, kupa és kosaras poszter láttán Wooyoung rájött, hogy ez valószínűleg San szobája. Az említett fiú maga felé fordította a fiatalabbat és ajkaira hajolt. Wooyoung egy pillanatig sem gondolkozott, az idősebb vállaiba kapaszkodva viszonozta a gesztust. A semmiből San egyik kezét megérezte a tarkóján, ami szép lassan lejjebb csúszott. Egészen a ruháján lévő cipzárig, ami kvázi egyben tartotta a felsőt. Pár centit húzott rajta, mire Wooyoung elhajolt meglepetten.
~Mondd, mit csinálsz?-vonta kérdőre a magasabbat, aki ezt hallva csak mosolygott.
~Nagyon lassú vagy.-San egy halkat kuncogott, mindketten tudták, hogy az idősebb mit csinál. Lassan az alacsonyabb nyakához hajolt, amire nyálas csókokat adott, keze ismét lejjebb húzta egy kicsit a cipzárt. Wooyoung így hirtelen köpni-nyelni nem tudott, csak hagyta, hogy kényesztessék.
~Befejezzem?-San megállt egy pillanatra, maradt az előtte lévő nyakánál, reménykedve, hogy folytathatja.
~Ne..-a szőke fiú rázta a fejét, rámarkolt San szürke felsőjére. A másiknak ennyi kellett, végre teljesen lehúzta a Wooyoungon lévő felső cipzárját, a ruhadarabot, pedig hagyta a földre esni. Tökéletesen láthatta Wooyoungot, hibátlan volt. Ismét ajkait támadta, mire Wooyoung tépte le róla pólóját. San utána belevigyorgott csókjaikba. Felkapta a fiatalabbat és az ágyra fektette, tett róla, hogy feje a párnákon legyen. Nem akarta, hogy kényelmetlenül feküdjön. San visszahajolt Wooyoung nyakához, de ezúttal szívta is a fiú bőrét. Az alatta lévő párszor megfeszült és egy sóhaj hagyta el duzzadt ajkait. Az idősebb becsúsztatta kezét Wooyoung nadrágjába, simogatta a fiatalabb oldalát. Eközben egy foltot hagyva a srác kulcscsontján. Amint ezt megunta alsónadrággal együtt letépte mindazt, ami Wooyoungon volt, így meztelenül hagyva őt. Folytatta onnan, ahol abbahagyta, szép lassan lejjebb haladt. Már a fiatalabb hasán hagyott kisebb-nagyobb foltokat. Utána áttért combjaira, melyeket ugyan úgy csókolgatott és szívogatott. Egyre közelebb került a fiú intim részéhez, ami úgy látszott frusztrálta a másikat. Nem akarta tovább idegesíteni, így nyelvével bejáratát kényeztette. Wooyoung rögtön belemarkolt a feje alatt lévő párnába, mellé egy meglepett nyögéssel díjjazta San cselekedetét. San Wooyoung jobb combját szorongatta. Megfogta Wooyoung egyik kezét és a fiú hasára tette, ott összekulcsolta ujjaikat. A fiatalabb nyugodtabb volt, hogy foghatta San kezét. Ezt egy jó darabig így folytatták, Wooyoung egyre hangosabbá vált, hisz egyre jobb érzés is volt az, amit San csinált. Párszor lábai is rándultak egyet, az idősebb minden alkalommal vigyorgott olyankor. A szőke egyik pillanatról a másikra felült.
~San gyere ide!-felhúzta magához az említettet és így csókolták meg egymást, talán egy kissé erélyesen. San visszadöntötte az ágyra, de úgy, hogy egy másodpercre sem váltak el egymástól. Wooyoung közben lehúzta San nadrágját és alsóját.
~Te sem bírod tovább, igaz?-lihegte San, az alatta lévőre vezette tekintetét, aki egyforma vágyakkal a szemeiben nézett vissza rá.
~Csináld..-Wooyoung San vállába markolt, másik kezével a felette lévő hátába kapaszkodott. Sannak sem kellett több, betolta magát, ügyelve arra, hogy ne bántsa Wooyoungot. Lassú mozgásba kezdett, nehogy szétfeszítse a másikat. Mivel Wooyoung csak nyögött és nem mondott semmit, San úgy érezte minden rendben és gyorsíthat. Meglepetésére Wooyoung is vele együtt mozgott. Szemei félig nyitva, félig csukva, de így is látszódott, mikor szemei fennakadtak párszor. Ez volt az, ez volt a feszültség, ami kialakult köztük. Minden azért történt, hogy idáig eljuthassanak, és ők itt is vannak. Két kanos tinédzser egy ágyban. Kicsit vicces, ha belegondol az ember. Mennyi hülyeségre képes valaki ha szerelemről van szó. A két fiú is egymásba ölelkezve szeretkeznek, és semmi sem állíthatja meg őket. Vagyis igen, a fáradtság és az orgazmus. Miután mindkettő jelen volt San szinte Wooyoung mellé zuhant az ágyon, s gondolkodás nélkül átkarolta derekát a fiatalabbnak.
~Ha kétségeid vannak kérlek mondd el. Csak így működhetünk egy párként, Wooyoung.-szólalt meg San, félbeszakítva a hirtelen jött csendet. A szőke beharapta alsó ajkát, aztán elmosolyodott.
~Egy párként? Szóval járunk?-kérdezte kuncogva, tetszett neki az ötlet. San elnevette magát. Akkor ő is piszkálódik.
~Persze, egy ilyen teljesítmény után muszáj megtartanom téged.-kacsintott egyet, ezzel is mutatva, hogy csak viccel és ne vegye komolyan. Wooyoung azonban így is mintha elszomorodott volna.
~Nem mellesleg már egy hónapja hajtok a kegyeidre.-San egy hatalmas puszit adott a mellette lévő arcára, aki végre újból mosolygott.
~Levettél a lábamról.-súgta még ezt is az alacsonyabb fülébe, Wooyoung még egyszer kuncogott egyet. Hogy San mennyire imádta ezt a hangot. De Wooyoungot is.

OUR NAMES || WOOSANWhere stories live. Discover now