4 Temmuz 1989...

51 2 0
                                    

      Avcı olduğunuz zaman hafta sonlarını iste böyle geçirsiniz.

    Sammy ve Dean'i Blue Earth'e cok uzak olmayan bir kampa götürdüm.Onlar normal çocukların yaptıklarını yaparken böylece ben de Papaz Jim'e birkaç şey danışabilirim.Normal bir yaz kampının bile Winchesterlar için normal olmayacağının bilinmesi gerekir.Kampın 5. gününde,Dean Blue Earth Nehri üzerinde kolay bir akıntı bulup kano kullandı.Ama işler kötü gitti. Dean geri geldiğinde bir şeyler gördüğünü ve "birinin" kanoyu devirdiğine dair yemin etti.Bu konunun üzerine çok düşünüyordum... Ta ki gelecek hafta başka bir kanoda danışman biri kürek çekerek ölene kadar.Birkaç günü bunu araştırarak geçirdim ve Mannegishi denilen insanımsı hilecilerle ilgili Cree Efsanesi'ni buldum.Onlar nehir akıntılarında yaşayıp kano uçlarını severlermiş ama yerli halk onları kızdırmadığı sürece genellikle kötü niyetli olmazlarmış.Peki ne oldu?

      Kamp oldukça geniş kapsamlıydı, işin bir kısmı nehir kıyısındaki bazı taşları da içeriyordu.Bu taşlar geçmişte gerçekleşmiş olan patlamanın izlerini taşıyordu ve Cree'nin gayrimeşru çocuklara olan saygısını gösteren görsel resimler içeriyordu.Mannegishi kendinden alınanlardan pek hoşnut değildi ve bunun öcünü kampçılardan çıkarıyordu.

      Dean'in peşinden gelen kim varsa öldürdüm ama gerçek şu ki kızgın olmakta haklılar.O yüzden aklımı başımda tuttum ve Jim beni South Dakota'da yaşayan Cree doktoru ile iletişime geçirdi.Ben uzaklıktan şikayet edince Jim ağzımı kapalı tutup Montana veya Saskatchewan'a görmediğim için mutlu olmamı, çünkü çoğu Cree'linin orada yaşadığını söyledi.Doktor, isminin Joey Tall Pine olduğunu söyledi, ki bunun turistler için taktığı bir lakap olduğunu anladım ama geçtiğimiz 6 yıldan sonra takma ad kullanan  birisi hakkında şikayet edecek son adamım.O gece Blue Earth'e dönüp nehrin oraya gittik.(Şu ana gore iki gün önce) Mannegishi ile bir şeyler konuştu, sonda pazarlık yaptılar.Eğer Joey bu görsel resimleri yeniden yapar ve yok edilmeyeceklerini garanti ederlerse kamptaki çocukların peşinden gitmeyeceklerini söyledi.Jim adim artı ve evinin arkasındaki derede yeteri kadar suda yaşayan hilecinin olmadığını söyledi.Mannegishi Jim'in deresinde ve Joey Tall Pine resimsel yeteneği için egzersiz yapmalı.

       Bir parçam Dean'e olanlar yüzünden hala onları öldürmek istiyor.Ama sakin kalmak için bir dakika ayırdığım zaman fark ettim ki bu kampın hatası.Bir gün kampçılar, görselleri yok edebilirlerse rahatça denize açılabilecekler.Çocuklar gelecek hafta başka bir yere gidecekler,burada kalabildiğimiz kadar uzun kalacağız.

     Her neyse, şimdi bitti.Havai fişek gösterisi biterken kendime birkaç bira aldım.Çocuklar Jim'in arka bahçesinde çadırda uyuyor.Şimdilik, savaş duraklamada.Mary,her dakika savaşamam.

John WINCHESTER's JournalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin