11 Mayıs 1992...

37 0 0
                                    

Bu liste, iradesiyle şekildeğiştirenler veya tekrarlayarak dönüşüm geçiren canlıları içerir.

KURTADAM: (loup-garou, rougarou, oboroten, vrykolakas pricollici, maj-coh)
Dolunay, soyutlanma ya da büyü ayini yüzünden dönüşürler. Çok fazla varyasyonu var ve ben birini bile görmedim. Tanıyan biriyle de hiç karşılaşmadım. Ayrı ayrı araştırma yapmaya ihtiyacım var. Lycaon?

VAMPİRLER: Elkins'e sor.

KITSUNE: Japonca tilki ruh, yaşı ve bilgeliğini belirtmesi için 9 adet kuyruğu varmış. Hilekar, sevgili ve Inari elçisi olabilirlermiş. Myobu, Kitsune ve Inari arasındaki bağlantıyı belirler.(pirinç yaratıcısı, beyaz renkli); Nogitsune'nin ise tehlikeli, vahşi ve hilekar gibi çeşitliliği varmış.

TANUKI: Japoncada "rakun köpeği" herhangi bir şekle girebilen ama genelde cansız nesnelerin görünümünü alıp- çay ve su ısıtıcıları gibi- insanları kandırırlarmış. Büyük ölçüde iyi huylu ama tehlikeli olana da dönüşebilir. Alkole çok düşkünmüşler ve para kılığına girerek tüccarlarla oynamaya bayılırlarmış.

BOUDA: Gücünün kaynağını ve ismini kabilesinden alan Doğu Afrikalı sırtlan. Rivayete göre anne tarafından gelen gücü daha çok büyücülükle ilgili.(Afrika'daki büyücüler genellikle demircilerle ilişkili... ilginç. Ogun ve Colt'u düşünüyorum da...) Sırtlan efsanesine paralel olarak qora varmış. Etiyopya Yahudileri genellikle Boyda olmakla suçlanırmış. Etiyopya ve Sudan'daki bir çok efsaneye göre de beyaz- veya albino- insanlar sırtlan kanına sahipmiş veya sırtlan suretine dönüşebiliyormuş.

John WINCHESTER's JournalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin