2 - Másnaposság

130 8 4
                                    

[MYG]
Reggel jó erős fejfájással keltem. A gyomrom is fájt, így egy halk nyögéssel ráraktam kezem. Nem tudom mi volt tegnap, és nem is akarom tudni. Lassan felültem, mert nem lehetek így egész nap. Körül néztem hogy hol lehet a papucsom, de ez kurvára nem az én lakásom. Viszont ahogy meglátok képeket, amin Tae van és pár barátunk, halványan elmosolyodok. Mondjuk ez az öröm nem tart sokáig, mert futok is a mosdóba.
Amint kihánytam a tegnap este történéseit, csak egy sóhajjal ültem a WC mellé, és térdeimre hajtottam fejem. Sajnálom Taet, mert mindig így kell engem látnia. Ennek ellenére még is gondoskodik rólam.

-Gyere, reggelizz. Utána tudsz bekapni egy gyógyszert. -lépett be Tae. Halványan elmosolyodtam. Mást is szívesen bekapnék.

Lassan felálltam és elindultam vele ki a konyhába. Ott leültem és adott nekem 2 szendvicset meg gyógyszert és vizet. Ettem pár falatot, és utána bekaptam a gyógyszert, majd tovább ettem.

-Mikor fogsz ezzel leállni? -kérdezte meg Tae, megtörve az eddig tartott csendet.

-Mire gondolsz? -néztem érdeklődve.

-Az ivást. Elrontod magad, nem veszed észre? -mondta, és közben végig szemembe nézett. Igaz, gyenge szavai voltak, de a nézése azt mondta nekem, hogy kurva undorító vagyok, és kevés választja el őt attól, hogy legközelebb ott hagyjon fél holtan fetrengeni. És igaza van. Rohadt undorító.

-De észre vettem, ezért iszok. -vontam meg a vállam. A részegség kurva undorító, ha belegondol az ember. De ilyenkor legalább nem kell a problémáimmal foglalkozni.

-Yoongi, kérlek. -nézett rám kérlelően. -Ne tedd ezt magaddal. Én szeretlek. -Ahogy ezt kimondta, szerintem egy ütemet kihagyott a szívem. De nem mutathatom ezt neki, hiszen ő hetero! Még a végén megutálna. És az az amit kurvára nem akarok.

Csak bólintottam egyet, és csendben ültem. Ahogy láttam, majdnem elsírta magát. Istenem Tae, én úgy szeretlek. De nem akarom a barátságunk végét.

RÉSZEGSÉG | TAEGIWhere stories live. Discover now