14 - Problémák

63 6 0
                                    

[KTH]
Talán nem kellett volna feszegetnem ezt a témát. Én csak tudni akartam pár dolgot. Nem gondoltam hogy ilyen hatással van rá. Nem kellet volna az egészet így lereagálnom. De realizáltam, hogy amikor az emberek próbálnak túl élni, szörnyű dolgokat tudnak tenni. Ő is csak túl akarta érni az akkori helyzetét. Fiatal volt. Nem tudta mit csinál. És csak beleesett ebbe a hibába. Próbálom őt megérteni. Nagyon próbálkozok, de sajnos nem vagyunk ugyanolyanok. Vagy, lehet jobb is.

Derekamon megéreztem egy kezet, és lehunytam szemeim.

-Nem kellett volna így viselkednem. - mondtam halkan.

-Ez igaz. - mondta halkan Yoongi. - de mostmár mindegy. Csak nyugodjunk meg. - puszilt arcomra. Halkan sóhajtottam egyet.

-Szeretlek. És sajnálom. - fordultam meg, és szorosan megöleltem.

Ő magához húzott, és fejemre puszilt. Annyira szeretem. És tényleg nem akartam bántani, csak egyszerűen olyan hirtelen jött minden.

[MYG]
Szorosan öleltem magamhoz. Picit haragszok rá, de azért valamennyire őt is megértem. És még mindig féltem őt magamtól.

-Jobbat érdemelsz nálam. - suttogtam, és kicsit odébb toltam, majd szemeibe néztem.

-Ne hazudj. - nézett szemeimbe. Arcomra simitott egyik kezével.

Halkan felsóhajtottam, és lehajtottam fejem. Ő egy aranyos srác, én pedig... Ilyen vagyok. Nem vagyok olyan, akivel lelehet tölteni az életed, mivel undorító vagyok. Iszok, cigizek, loptam, undorító dolgokat csináltam. Ő pedig csak egy kapcsolatban volt. Nekem számlálhatatlan egy éjszakásom volt, drog partikban vip részlegen voltam. Ő így is szent marad. Én viszont álszent.

-Most élvezzük ki azt, hogy itt vagyunk. Otthon beszélünk róla. - puszilt ajkaimra. Felsóhajtottam egyet és bólintottam.

Felöltöztünk és lementünk sétálni. Igazából nem beszéltünk szinte semmit, viszont jó volt kicsit kiszellőztetni a fejem.
Viszont, volt egy kis gond.

Az ember aki szembejött velünk, túlságosan hasonlít Namjoonhoz.

RÉSZEGSÉG | TAEGIWhere stories live. Discover now