11 - Kirándulás

74 7 0
                                    

[KTH]
Yoongival pakoltam a cuccainkat. 1 hónapja mondta a tanár hogy megyünk Svédországba. Mi és Yoongi osztálya. Mármint, eleinte a másik osztállyal mentünk volna, de nekem és pár osztálytársunknak sikerült kiharcolni hogy Yoongiék jöjjenek.

Ma reggel még összepakoltunk pár dolgot, majd elindultunk a sulihoz. Ott lesz a találkozó.

-Te már Voltál Svédországban, nem? - néztem rá.

-Jaa, minden évben elviszik a 11.eseket. Mi csak ilyen... Kísérők vagyunk. - vonta meg vállát Yoongi. Bólintottam egyet és elindultunk a sulihoz.

Mikor odaértünk, két külön buszra felszállva mentünk a reptérre, majd ott felszálltunk a repülőre. Yoongi mellém ülhetett, így jobb volt az út. De valószínűleg a szálláson nem leszünk együtt.

Ahogy Svédországba értünk, elmagyarázták hogy mi hogyan lesz. Nem lehetnek 11.esek együtt 12.essel. Na azt majd meglátjuk hogy lesz, mivel mi Yoongival biztos együtt alszunk.

-Hé Tae. - jött oda hozzám Seojun, az egyik osztálytársam. - Lebeszéltem Hobival és Yoongival a dolgokat. Ők egy szobában, mi egy szobában, és éjszaka átmegyünk. - hozta fel ötletét.

Igen, már az egész csapatunk tudja hogy Seo és Hoseok közt van valami. De ők nem igazán akarják bevallani. Hobi 20, Seo pedig 18, szóval lehet azért. De ki tudja.
A megbeszélt szerint pakoltunk be szobáinkba.

-God eftermiddag! - lépett be Yoongi a szobába, mi pedig Seoval csak összezavarodva néztünk. - Svédül a jó napot. - vonta meg a vállát, és odajött hozzám. Átkarolta derekam.

-Hiányoztál már. Ez a fél óra. Pfuuu! - ráztam a fejem, és próbáltam hozzá bújni.

-Figyu fiúk, nem fogok mondani semmit a többieknek. És Hobi se fog egy szót se szólni, azt garantálom. - mosolygott Seo, majd kiment a szobából.

-Hát, jó kis 2 hét lesz, nincs igazam? - kuncogott halkan Yoongi.

-Az utolsó pár hét alatt egy teljesen új Yoongit ismertem meg. - simitott arcomra Tae. - Örülök hogy ismerem ezt az oldalad is. - pusziltam ajkaira.

Kopogtak az ajtón így gyors odébb léptünk. Benyitott hozzánk egy srác.

-Hé Yoon, azt mondták itt vagy. Figyu, ma este lesz egy kurva jó buli, tudod mint tavaly. Megyünk, igaz? - vigyorgott ránk az egyik osztálytársa.

-Läkemedel? - kérdezett rá Yoongi halkan. Örülnék ha érteném.

-Pontosan drága. 10kor az aulában. - intett egyet a srác, majd kiment.

-Na és akkor most mesélsz. - ültettem le az ágyra Yoongit, és ölébe ültem.

RÉSZEGSÉG | TAEGITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang