Nagy izgalommal készülődök, és közben zenét hallgatok. A legutóbbi lerészegedésem óta 2 hónap telt el. Taehyung nagyon örül, és mindig gratulál. Mármint, ő csak azt hiszi. Néha igen is eljárok inni, csak nem szoktam olyan durván lerészegedni. De neki erről nem kell tudnia.
Amint elkészülök, gyorsan beírok a csoportba, hogy én már elindultam, mire csak mindenkitől megkapom a választ, hogy miért ilyen korán. Még van 1 óra a találkozóig, viszont én túlságosan felvagyok pörögve. Ahogy odaérek a művház mögé, azonnal leülök megszokott helyünkre.
-Min Yoongi? - hallok meg egy ismerős hangot. Felkapom fejem és szembe találkozok Felixxel. -Mégse valamelyik rehabban végezted? - néz rám nevetve.
Felix egy régi ismerősöm. Mindig az alkoholizmusommal basztatott és rengeteget verekedtünk, aztán elment egy másik suliba. Örültem neki, és most hogy újra látom... Mintha ezer seb tépődött volna fel.
-Nem képzeld el, és már nem iszok annyit. - mondtam büszkén. Ő csak felnevetett.
-Akkor is függő vagy ha nem csinálsz semmit. Ugyanolyan undorítóak vagytok mind. - köpte oda szinte a szavakat. Nyeltem egyet.
"-Akkor is függő vagy ha nem csinálsz semmit! - kiabálta anyám miközben arcomra szorított"
Felix tudott erről. Kurvára kihasználta a traumám. Felálltam és elindultam felé, mire meghallottam valaki más hangját.
-Ez nem segít. - szólalt meg halkan Tae. Odakaptam fejem. Miért jött ide ilyen korán?
-Oh Taehyung! De rég láttalak. Na de még milyen rég hallottalak. -indult el felé Felix, majd arcára simított. Tae azonnal elütötte kezét. -Na cicus, miért vagy ilyen morcos? Talán elfelejtetted mennyire szerettük egymást? -mondja gúnyos hangon. Miről maradtam le.
Tae csak picit ideges fejjel néz el róla, Felix pedig megragadja karját. Szinte hozzá se ért, de Tae már azonnal odébb lökte. Ezek honnan ismerik egymást? Mármint, Felix az én osztáslyomba járt, és Tae pedig eggyel alattunk volt. Sose találkoztak.
-Pedig nagyon is hiányzik az a csodás hangod. Főleg ahogy alattam tudtál vonaglani. Azok voltak aztán az idők! - neveti el magát. - De mostmár megváltoztál cicus. Nem vagy a régi.
-Hagyd abba. Fogd be. Nem akarlak látni. - nézett fel rá Taehyung.
[KTH]
-Jajj cicus akkor miért vagy itt? Biztos hiányoztam, hiszen tudod hogy mindig itt szoktam lenni. - nevetgélt halkan az a rohadék. Nagyon élvezheti.
Rajtam csak eluralkodott a pánik, és az ideg. Nyeltem egyet és pofon akartam vágni, de volt ideje elkapni a kezem.
-Jajj cicus, ellenem fordulsz? Pedig imádtál. Emlékszel még? "Oppa soha nem fogok senkit úgy szeretni mint téged!". De hazudtál drága, hazudtál! - szorította meg kezem, mire felszisszenek.
-Engedj el te rohadék. Engedj el! - másik kezem odakapom, és karjába mélyeztem körmeim. Elveszi kezét, majd végig néz rajtam és elém köp.
-Kurvára nem ez volt az utolsó alkalom, hogy látsz engem. Ne felejts el cicus. - néz rám ideggel teli szemekkel majd kezét fogva megy el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
RÉSZEGSÉG | TAEGI
Fanfic"A részegség kurva undorító, ha belegondol az ember. De ilyenkor legalább nem kell a problémáimmal foglalkozni." "[...] de ahogy ő gondoskodott rólam, az teljesen más volt. Őt tényleg érdekelte, hogy vagyok"