8 - Matek

92 9 3
                                    

[MYG]
A mai matek órán bekell mennünk a 11.esekhez, és velük kell lennünk mivel nincs tanárunk. Egy évvel felettük vagyunk. Egyértelműen nem marad el, neem, bekell menni a kisebbekhez. De szerencsére Tae osztályába megyünk. Ahogy bementünk a terembe, Tae irányába néztem. Van egy padtársa is. Odamentem hozzájuk.

-Bocs, de Taeval akarok lenni. Szóval.... - Biccentettem egyet fejemmel oldalra.

-Miért mi van ha nem megyek el? - néz rám a srác. Oh így játszunk?

-Nem akarod tudni, hidd el - dobtam le matek cuccom az asztalra.

Tae intett neki, mire az megforgatta a szemeit és elment. Leültem Tae mellé, és halvány mosollyal ránéztem.

-Jól aludtál? - simított arcomra, mire bólintottam picit.

-Na és te? Mostanában azt mondtad rosszul alszol. - kérdeztem rá.

-Oh igen, de most valahogy jól aludtam. Pedig nem voltál velem, szóval fura. - vonta meg vállát.

Halkan elkuncogtam magam, majd becsengettek. A tanár bejött és felírt pár feladatot a táblára. Elég könnyű anyag. Láttam hogy Tae kicsit szenved vele.

-Hé drágám, figyelj. - simitottam karjára. Megpróbáltam neki a legérthetőbben elmagyarázni. Mikor megértette, picit tapsikolt halkan. - Nagyon ügyes vagy. - suttogtam és arcára pusziltam, mire teljesen lefagyott. Olyan édes.

-Yoongi... - suttogta halkan. Átkaroltam derekát egyik kezemmel. - Mik vagyunk?

-Szerintem erről beszéljünk otthon inkább. Ne matek órán. - suttogtam, és ránéztem.

Őszintén, én se tudtam mik vagyunk. Féltem ettől az érzéstől. Nem akartam hogy több bántódása essen. Féltettem őt saját magamtól. Hiszen, mi van ha nem tudok megváltozni, és egy lepukkant alkoholista lesz a pasija? Ezt nem engedhetem. Féltem őt saját magamtól. Jobbat érdemel, de annyira szeretem.

Igen, szeretem. Bevallom.

RÉSZEGSÉG | TAEGIWhere stories live. Discover now