6 - Szerelem, Szerelem, Szerelem

110 8 5
                                    

[MYG]
Mostmár mindenki itt van, és Taet nézve ülünk csendben. Miután elmondtuk mi volt, azután mindenki csak Taet kérdezgette. Dehát neki nem volt senkije. Mármint, mindenkinek ezt mondja. Hiszen ő... Szent. Ő az egyetlen sértetlen. A kis szeplőtlen, szent tag. A pólóját nem veszi le előttünk, egy szájra puszit nem mer adni a játékokban.

-Én együtt voltam Felixxel. -mondta halkan, miután több mint fél órát kussban ültünk. Mindenki csak nagy szemekkel bámult. -Igen, együtt voltam vele. És igen Yoongi, jól hallottad, dugtunk. Nem egyszer. - sóhajtott halkan. - Szerettük egymást. Mindennél jobban. Megtett értem mindent. Úgy bánt velem mintha bármelyik pillanatban összetörnék. Gyengéden érintett, csókolt. Randikra vitt, sokszor meglepett. Imádott mindent ami én vagyok. Szerelmesek voltunk. Amikor először lefeküdtem vele... Nagyon óvatos volt. Örültem hogy vele vesztettem el. De megtiltottam neki hogy megismerjen titeket, mert féltem hogy megtudjátok hogy meleg vagyok. Erre is azt mondta hogy oké és megérti. Aztán bekerült abba a kurva társaságba. Egyre többet bántott, aztán pedig az kirakta netre ahogy szexelünk. Később szakítottam vele. Ennyi. - nézett végül fel ránk.

Mindenki csak sokkosan hallgatta végig a történteket. Tae... Nem is az akinek ismerjük. Csak ültünk és... Bámultunk. Nem tudtunk mit tenni. Hiszen őt nem így ismertük. Pont hogy ennek az ellentétje volt. Nem tudtuk elhinni amit hallottunk. Még Kook se, pedig ő rengeteg időt töltött Taeval, mindig is.

-Egy csodás ember volt, ameddig nem kezdett el azokkal a faszokkal lógni. Ne nézzetek már így! Én szerettem. Nem tudok vele mit csinálni, ha egy pöcs lett! - csattan fel, és megtörli szemeit.

-Hé nyugi. - szólal fel végül Jimin. - Nem a te hibád. - mosolygott bíztatóan Taera, majd átölelte.

A 2 fiú ott ült, mi pedig csak értetlenkedve néztünk egymásra. Hogy lehet az, hogy semelyikünk se tudta? Tae mindig is egy nyitott könyv volt. Sose volt előttünk titka. De most... Megkérdőjelezem ezt a kijelentésem.

-Nem gondoltam hogy újra látom. Főleg azután, hogy nekem azt mondta elköltözik. - sóhajtott egyet halkan.

-Miért pont vele? És... Hogyan? - kérdeztem rá halkan. Ő csak felsóhajtott újra.

-Sokszor láttam amikor veletek voltam. Aztán egyik nap odajött, és elhívott. Én igent mondtam mert már akkor tetszett. Aztán ja, összejöttünk. - vonta meg a vállát, majd odajött hozzám. Leült mellém. - De mostmár abszolút nem szeretem. Már mást szeretek. - mosolygott halványan. Én is elmosolyodtam, és karjára simítottam.

-Khm. - köszörülte meg torkát Namjoon. - Örülünk hogy kikerültél egy rossz kapcsolatból. De ne kerülj bele még egybe. - nézett rám Namjoon. Annyira utálom amikor így viselkedik. Én is lehetek jó ember.

-Yoongiból előbb kinézem hogy nem csal meg, mint belőled. - vágta oda neki Tae.

-Hé drága, nyugi, ez nem olyan komoly - simitottam arcára.

-Figyeld csak meg. - vonta meg vállát Joon. - De akkor ne hozzám gyere sírni.

RÉSZEGSÉG | TAEGIWo Geschichten leben. Entdecke jetzt