17 - Születésnap

58 4 0
                                    

[MYG]
Ameddig mi a szobában készülődünk, addig Jimin és Tae elmentek valahova. Jó lesz ez.
Még mindig itt vagyunk Svédországban, de most lesz Tae születésnapja szóval azt itt töltjük. Még kiraktam a tortát, és a fiúkra néztem.

-Na, valaki hívja fel Jiminéket. - mosolyogtam halványan.

Jin felhivta Jiminéket, hogy jöjjenek vissza gyorsan. Addig mi megcsináltunk még pár dolgot, majd izgatottan vártunk.

Mikor láttam az ajtó nyitódást, odasiettem és átöleltem Taet.

-Szia drága! Hiányoztál már! - pusziltam arcára, és ő pedig hozzám bújt. Odébb léptem tőle. -Boldog szülinapot! 19 lettél! - simitottam arcára.

[KTH]
Picit sokkosan néztem rájuk. Már is szülinapom van? Mikor realizáltam az egészet, körbe néztem és elmosolyodtam.

-Köszönöm. - pusziltam Yoongi ajkaira.

A fiú odébb ment és oda hozott nekem egy kis dobozt. Beharapta alsó ajkát. Látszott rajta hogy izgatott.

-Nyisd ki! - mondta egy mosollyal miközben ajkát harapdálta.

-Jól van, nyugi. - kuncogtam halkan, és kibontottam a dobozt.

Érdeklődve néztem, mikor levettem a tetejét. Egy kis nyaklánc volt benne, amin egy Y volt. Felnéztem rá ő pedig egy mosollyal nyakára mutatott, amin egy T betűs nyaklánc volt. Le se tudta magáról vakarni a mosolyt.

-Yoongi ez csodálatos - mondtam halkan.

Yoongi derekamra simitott, majd közelebb húzott és ajkaimra csókolt. Átkarolta derekam, én pedig nyakát, és egymáshoz simultunk. Hirtelen megint olyan volt mintha mindent elfelejtettem volna, és csak mi lettünk volna. De a csókot Yoongi törte meg, mivel a többiek is adtak ajándékokat.

Főként ruhát kaptam, meg vettek közös ajándékként egy kamerát, aminek rettenetesen örültem. Az első kép már meg is volt – Yoongi és én. Majd a második a fiúk és én. Csodás pillanat volt, és szerintem évek óta nem éreztem magam ilyen jól.

Később a fiúk elmentek, és csak én meg Yoongi voltunk a szobában.

-Csodás ember vagy Tae... - simitott arcomra, és közelebb bújt hozzám. Halványan elmosolyodtam.

-Ki beszél? - kuncogtam halkan, és átkaroltam kezeimmel nyakát.

Picit lehajolt, majd felkapott engem én pedig erősen kapaszkodtam. Hátamat a falnak támasztotta, és fenekem alatt tartott engem. Biztonságban éreztem magam.

-Köszönöm, hogy vagy nekem. - suttogta, és ajkaimra csókolt.

RÉSZEGSÉG | TAEGIWhere stories live. Discover now