Medya: Aysima Sultan
Aysima sabah yüzünde gezinen minik eller ile gözlerini açtı. Onun gözlerini açtığını gören Ahmed kıkırdamaya başladı. Yavaşça oğlunun üzerine eğilip kokusunu içine çekerek öptü.
"günaydın Ahmedim."
Yavaşça yatağından kalkacağı sırada arkasında ki vücut ile dün geceyi hatırladı. Murad'ın uyanmamasına dikkat ederek hızla üstünü değiştirdi.
Küçük odadan çıkıp kapıya ilerledi.
"ağalar, terasa kahvaltıyı kurun ancak dikkat edin ceviz olmasın. Ahmedim yiyemiyor onu."
Ağalar baş sallayınca geri odasına girip Ahmed'i kucağına aldı. Murad'ın huzurla uyuyan yüz ifadesine baktı. Aklına gelen fikir ile hınzır a gülümsedi. Eline tüy alıp Murad'ın yüzünde gezdirmeye başladı. Murad hafif mırıltıyla eşini yüzüne götürdü. Onun bu halini gören Aysima genişçe gülümsüyor, Ahmed ise kıkırdıyordu. En sonunda Murad gözlerini açınca karşısında ki ikiliye yarım yamalak gülümsedi.
***
Ağalar ın terasa sofrayı kurmasıyla Aysima hemen terasa ilerlerken Murad dik ve kendinden emin adımlarla arkalarından geliyordu.
Aysima küçük taneli şeylerden veliaht şehzadeyi yedirirken bir yandan da kendisi birşeyler atıştırıyordu. Yoğun izlenme hissiyle başını kaldırdığın da Murad'ın ona baktığını gördü. Sevgi ve aşk dolu bakışlarla. Utanarak tekrar Ahmed'e döndüğünde Murad kocaman kahkaha attı.
***
7 ay sonra
Bu süreç içerisinde Ahmed konuşmaya başlamış yavaş yavaş da yürüyordu.
Aysima ise babası konusun da endişeliydi. Önceden tanıdığı babası gitmiş sanki yerine tanımadığı bir adam gelmişti. Bu durumu ister istemez Murad ile paylaşmıştı. O ise bu konuda dikkat edeceği söylemiş gizlice peşine adam takmıştı.
Evet bölüm kısa oldu ama aklıma bir şeyler gelmedi. Babasında olan farklılıklar ortaya çıkacak. Çok yakında. Bu bölümü yayınladığımda diğer kitabım olan GEÇMİŞİN SIRRI "ACCİO" adlı kitabımın yeni bölümünü yazıyor olacağım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY YÜZLÜM (ASKIDA)
Ficção HistóricaSultan Murat Han, rüyalarında gördüğü kıza aşık olmuştu. Ay yüzlü kadını bulamayacağını sanıyordu lakin kadın çok yakınındaydı. *Gerçek değildir, kurgudur.* #1tarihikurgu #1tarih