Bölüm 22

3K 157 22
                                    

Hayatın her anında yakın veya değil kim olduğu fark etmeksizin insanlar yakınları ya da daha yeni tanıdıkları kişilerden büyük ihanete uğrarlar. Yapmaz dediğimiz, en ufak şüphe dahi etmediğimiz kişiler. Çıkar için mi intikam için mi belli olmaz ama büyük şaşkınlığa uğrarlar. Bir insan anne ve babasından dahi şüphe etmemeli. Onlar bunlar için bizleri sorumlu tutar ama herşey yakında açığa kavuşur.

Aysima ve Ahmed önden Manisa Sarayı'na ilerliyorlardı. Murad tüm işlerini hallettikten sonra arkadan gelecekti. Aysima ilk önce çarşıya girecekti ancak Ahmed'i tehlikeye atmak istemediği için halktan biri gibi, dikkat çekmeyecek şekilde giyinecekti.

Aysima dikkatle oğlunu izlerken Ahmed farklı bir yeri görmenin şaşkınlığı ile etrafa bakıyordu. Doğduğundan beri kendisine bir zarar gelmemesi için sarayın dışına çıkmıyordu.

Arabanın durması ile kucağında ki Ahmed'e dikkat ederek arabadan indi.

Dikkat çekmemesi için çarşının biraz uzağında durmuşlardı. Melike'nin üstüne pelerinini giydirmesi ile ilerlemeye başladı. Ağalar onları uzaktan izleyecek en ufak bir durumda yanlarına gidecekti.

Çarşıya girmeleri ile birlikte dikkat çekmemek için tezgahları önüne geçip satılanlara bakıyordu. Bir kumaş tezgahını önüne geçip kumaşlara bakmaya başladı.

"metresi ne kadar bunların"

"2 akçedir bacım."

Gözüne kestirdiği kırmızı kumaşı uzatıp konuştu.

"10 metre alayım bundan."

Adam hemen ölçüp 10 metre kesip uzattı.

Melike kumaşı alıp 20 akçe uzatıp başka bir tezgaha ilerlediler.

Tekrar kendilerini bir tezgahın önünde bulunca Aysima satılan vazolara bakmaya başladı.

"işler nasıl gidiyor?"

"güzel gidiyor bacım Sultan Murad sağ olsun bizi hiç zora sokmuyor. Heö bizlerin hem de çocuklarımızın geleceği çok iyi gidiyor. Şehzademizin asaletini de duyduk ya bizim için herşey iyi."

Aysima gururla gülümseyip birkaç eşya alıp arabaya ilerledi. Ağalar Melike'nin elinde ki eşyaları alıp yerleştirilen Aysima havanın soğuması ile arabaya ilerledi.

Kısa bir yolculuktan sonra sarayın çnğne geldiler. Daha önce hiç saraya gelmemişti. O sarayda çalışanları, saraydakiler de onları tanımıyordu ve neler yaşayacağını bilmiyordu.


Bir türlü bölüm yazmadım gerçekten çok üzgünüm ama bir yandan da heyecanlıyım. Cuma 17 Aralıkta Spider-man No Way Home vizyona giriyor. Andrew ve Tobey var mı merak ediyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın :)

AY YÜZLÜM (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin